hehehquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen sommig vrouwelijk schoon niet achterwegen laten(Ich bin einfach ein Verräter)
aha de aloude truc doe alsof je homo bent in de hoop dat een vriendin zit uitkleed waar je bij bent omdat het je toch niks doet zodat je toch nog eens in je leven tieten in het echt kan zien.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen sommig vrouwelijk schoon niet achterwegen laten(Ich bin einfach ein Verräter)
Dat wordt deze zomer pasquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Remqo het volgende:
Ik kan niet wachten op S3
Vikings![]()
Ragnar
Iemand heeft het na al die jaren doorquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
aha de aloude truc doe alsof je homo bent in de hoop dat een vriendin zit uitkleed waar je bij bent omdat het je toch niks doet zodat je toch nog eens in je leven tieten in het echt kan zien.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
aha de aloude truc doe alsof je homo bent in de hoop dat een vriendin zit uitkleed waar je bij bent omdat het je toch niks doet zodat je toch nog eens in je leven tieten in het echt kan zien.
Die ja, De naam was trouwens Athelstanquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die geilert die een broedstation voor reuzen denkt te kunnen worden
Let it go.quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
help de site van arcee is down, nu kan ik niet zien hoeveel posts ik vandaag heb
Nog steeds genoeg om een leven te moeten gaan zoeken gok ikquote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
help de site van arcee is down, nu kan ik niet zien hoeveel posts ik vandaag heb
quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg om een leven te moeten gaan zoeken gok ik
Het duurt veel te lang, maar ik vertrouw erop dat het weer een goed seizoen gaat worden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat wordt deze zomer pasBut it's gonna be worth it
denk het niet, dat zal fylax wel weer zijnquote:
Komt door die kinderlijke energie die jij niet meer hebt.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk het niet, dat zal fylax wel weer zijn
kloptquote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door die kinderlijke energie die jij niet meer hebt.
Ach ja, het had erger kunnen zijn, je had ook zo oud kunnen zijn als slappe zak.quote:
Deze:quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door die kinderlijke energie die jij niet meer hebt.
hehehquote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja, het had erger kunnen zijn, je had ook zo oud kunnen zijn als slappe zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |