Hoink?quote:Op maandag 15 december 2014 21:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Elke afwijzing maakt me sterker, elke afwijzing bernegt me mee rop het pad dat mij leidt naar jou
oh wacht...
ik heb een vrouw ...
laatmaar
Werd gevraagd of ik docent wilde worden op Windesheimquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer! KLB verdient wel een mooie peent
Link naar Tatjana?
Goed verhaal.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Werd gevraagd of ik docent wilde worden op WindesheimTyf toch op. Ik ga geen kleuters lesgeven
![]()
Tevens verdient het geen kont (ok, per uur zal het nog wel redelijk zijn met die docenten-werkdagen)
Maar je wordt niet betaald voor de overuren die je maakt thuisquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Werd gevraagd of ik docent wilde worden op WindesheimTyf toch op. Ik ga geen kleuters lesgeven
![]()
Tevens verdient het geen kont (ok, per uur zal het nog wel redelijk zijn met die docenten-werkdagen)
Lees de OP.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef vera166 het volgende:
ja wtf is dat tatjana stemgebeuren :S ik word genoemd daarin maar ik kan niet vinden wat dat inhoudt
ik lijk niet eens op haar
Dat je een babe bentquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef vera166 het volgende:
ja wtf is dat tatjana stemgebeuren :S ik word genoemd daarin maar ik kan niet vinden wat dat inhoudt
ik lijk niet eens op haar
Nou dan weet je het tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |