Aaawwwquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef vera166 het volgende:
doei lieve mensen ik ga er vandoorlove jullie
Het komt ook wel door hem dat tong daar weinig meer post denk ik. Heeft best vaak een aanvaring met hem gehad met diverse bans die daarop volgdenquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat is van voor mijn tijd denk ik, of dat heb ik gewoon nooit meegekregen
;$quote:
ben je geobsedeerd door mortaxx, toevallig?quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt, je bent niet lekker genoeg voor mortie?
dat zeg ik, jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dacht dat jij op hipsters geilde
Dit is de kloon van Mortaxx speciaal voor zijn wereldreis.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
ben je geobsedeerd door mortaxx, toevallig?
Eerste keer dat ik Mortaxx mention, maar ok, nee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
;$
[..]
ben je geobsedeerd door mortaxx, toevallig?
[..]
dat zeg ik, ja
dit jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat ik gewoon een tuinbroek aan zou trekken met een paars kleurtje in mijn korte koppie en lekker scharen met een niet mannelijke lesbo.
Heb je geen moeder?quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Heb toen straks wat schoon moeten maken met allesreiniger, nu krijg ik spontaan ebola achter mijn PC van de allesreiniger-dampen die nog aan mijn handen hangen![]()
Verder wel een stormlooptopic deze.
rip hertquote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Heb toen straks wat schoon moeten maken met allesreiniger, nu krijg ik spontaan ebola achter mijn PC van de allesreiniger-dampen die nog aan mijn handen hangen![]()
ik ook alleen dan ben ik wel gewoon lekker en vinger ik mezelf terwijl ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat ik gewoon een tuinbroek aan zou trekken met een paars kleurtje in mijn korte koppie en lekker scharen met een niet mannelijke lesbo.
Paars is wel een beetje passé. Liever iets als groen of blauw.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Catkiller het volgende:
wel een chille manier om dood te gaan lijkt me datquote:Op maandag 15 december 2014 21:50 schreef Catkiller het volgende:
Kan ook koolmonoxide zijn trouwens bel de brandweer voor de zekerheid of ga naar buiten terwijl je iets of iemand waar je weinig om geeft binnen laat zitten.
Dit topic gaat harder dan ebola zich kan verspreidenquote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Doe 't hem na, dan weet je het zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel een chille manier om dood te gaan lijkt me dat
wat een sneu scenario is ditquote:Op maandag 15 december 2014 21:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ook alleen dan ben ik wel gewoon lekker en vinger ik mezelf terwijl ik in de spiegel kijk
Doodsverwensing.quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Doe 't hem na, dan weet je het zeker.
RIP in vredequote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jawel maar daar heb ik niets over te zeggen
[..]
RIP aan de nabestaande
De enige chille manier om dood te gaan is op het strijdveld. Heb ik geleerd na Vikings te kijkenquote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel een chille manier om dood te gaan lijkt me dat
Wow hard manquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Doe 't hem na, dan weet je het zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |