Kunnen PSV en Feyenoord zich in ieder geval richten op de competitie. Ajax is het aan zijn stand verplicht om door te bekeren. Hopelijk gaat ze dat op enig moment opbreken en halen wij daar profijt uit.
Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef HL_Dog43 het volgende: Kut loting. We worden uitgeschakeld, dat is duidelijk. Ik denk zelfs dat we alle drie worden uitgeschakeld.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Stoke City-manager Mark Hughes ziet in Zakaria Bakkali een mogelijke versterking voor zijn selectie. De technische baas van de nummer elf van de Premier League heeft dat bij het management van de speler aangegeven.
'Het belangrijkste voor Zakaria is de kans op speeltijd. Dat staat voorop. Bij Stoke zien ze hem graag komen, dus daarom is het een optie', aldus Marcel Veerman, de zaakwaarnemer van Bakkali.
De Belg, die bij PSV op een dood spoor zit omdat hij weigerde zijn contract te verlengen, heeft een uitnodiging om in Stoke te komen praten ontvangen.
Stoke City oriënteert zich op aanvallende versterkingen omdat de club met Oussama Assaďdi (Liverpool) en Victor Moses (Chelsea) momenteel twee huurlingen in de selectie heeft. Het contract van Bakkali, die momenteel herstelt van een lichte heupoperatie, loopt komende zomer af. PSV zal het Belgische talent waarschijnlijk nog wel een aanbieding doen om zo aanspraak te kunnen blijven maken op de opleidingsvergoeding.
Tegenstander heeft er flink wat meer ervaring mee, dacht ik zo.
Als ik die selectie op het oog zo bekijk, zijn dat best oude jongens maar wel genoeg kwaliteit.
Poenerig clubje, Witsel kochten ze even voor 40 miljoen oid toch? Gaan daar ook fluitend kampioen worden. Eigenlijk zo ongeveer de enige die PSV absoluut niet moest loten.
Maar ach, wel weer een voordeel dat je je daarna vol op de competitie kan richten.
Tegenstander heeft er flink wat meer ervaring mee, dacht ik zo.
Als ik die selectie op het oog zo bekijk, zijn dat best oude jongens maar wel genoeg kwaliteit.
Mwah, dan nog.. Je vertrekt uit het koude Nederland naar het wat meer koudere Rusland. Als je nou van Barcelona naar Rusland vertrekt kan ik begrijpen. Maar zoveel verschil zou het niet moeten maken, tenzij je (wat PSV elk jaar doet, waarom is de vraag) in de winterstop naar een warm land gaat voor een trainingskamp als voorbereiding op de 2de seizoenshelft..
Wedstrijd na die clash in Sint Petersburg ook nog eens een wedstrijd tegen Ajax.
Mwah, warschau is ook geen ideaal
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Poenerig clubje, Witsel kochten ze even voor 40 miljoen oid toch? Gaan daar ook fluitend kampioen worden. Eigenlijk zo ongeveer de enige die PSV absoluut niet moest loten.
Maar ach, wel weer een voordeel dat je je daarna vol op de competitie kan richten.
Ze hebben Tymoschuk ook he, die kan bij de return meteen doorreizen naar Rotterdam om eindelijk z'n contract te tekenen...
Oké Callie, bedankt voor je bijdrages dat PSV gaat verliezen. Helemaal toppie!
Ging het me niet eens om, had oprecht te doen met PSV dat ze weer zo'n pauperig oostblokclubje loten. En dan gaat het me vooral om de mensen hier die wel eens een wedstrijdje bezoeken, dus voel je vooral niet aangesproken.
Ging het me niet eens om, had oprecht te doen met PSV dat ze weer zo'n pauperig oostblokclubje loten. En dan gaat het me vooral om de mensen hier die wel eens een wedstrijdje bezoeken, dus voel je vooral niet aangesproken.
Owja, de mensen die niet gaan mogen niet kijken, excuus.
Uitwedstrijdjes in Europa heb ik de tijd en het geld niet voor, maar dan zit je inderdaad liever in Rome. Lig je er ook uit, maar mooie club en mooie stad
Nouja, niet dat er veel mensen gaan als PSV in Rome zou spelen, famous for not traveling ditdat
Uitwedstrijdjes in Europa heb ik de tijd en het geld niet voor, maar dan zit je inderdaad liever in Rome. Lig je er ook uit, maar mooie club en mooie stad
Nouja, niet dat er veel mensen gaan als PSV in Rome zou spelen, famous for not traveling ditdat
De laatste Europese uitwedstrijd waar ik heen ben geweest was HSV. Sindsdien zelden tot nooit meer een haalbare (wat tijd en reizen betreft) tegenstander geloot
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
De laatste Europese uitwedstrijd waar ik heen ben geweest was HSV. Sindsdien zelden tot nooit meer een haalbare (wat tijd en reizen betreft) tegenstander geloot
Gaan ze niet winnen ben ik bang. Geen man overboord natuurlijk, maar na de winterstop komen er nog een aantal pittige thuiswedstrijden. Ik denk niet dat PSV kampioen wordt. Het oogt allemaal wat gammel.
Al zag het er zondag zeer stabiel uit, maar dat had er dan mee te maken dat Twente er geen kut van kan.
Feyenoord ben ik ook niet zo van onder de indruk maar met die "sturm und drang" wijze van spelen heeft PSV doorgaans heel veel moeite.
Gaan ze niet winnen ben ik bang. Geen man overboord natuurlijk, maar na de winterstop komen er nog een aantal pittige thuiswedstrijden. Ik denk niet dat PSV kampioen wordt. Het oogt allemaal wat gammel.
Al zag het er zondag zeer stabiel uit, maar dat had er dan mee te maken dat Twente er geen kut van kan.
Feyenoord ben ik ook niet zo van onder de indruk maar met die "sturm und drang" wijze van spelen heeft PSV doorgaans heel veel moeite.
Niet thuis. Je zag zondag dat Feyenoord ontzettend zwak in de omschakeling is, en Vermeer had lastig blijft hebben met hoge ballen. Ben wel van een overwinning overtuigd morgen.
Het kampioenschap zit uiteraard ook al in de pocket
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Niet thuis. Je zag zondag dat Feyenoord ontzettend zwak in de omschakeling is, en Vermeer had lastig blijft hebben met hoge ballen. Ben wel van een overwinning overtuigd morgen.
Het kampioenschap zit uiteraard ook al in de pocket
Ik heb er wat minder vertrouwen in. Maar hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
Tja. Als hij er wel was geweest had Hendrix geen ruimte gehad zich te ontwikkelen. Erg jammer voor hem natuurlijk, maar heeft na de eerste paar wedstrijden vorig jaar niets meer laten zien.
Nu Leemans nog doorschuiven ten faveure van Hiljemark en het ziet er zonnig uit.
Paal en Bergwijn mee op trainingskamp. Leuk signaal richting die jongens. Hopelijk sluiten ze aan bij het eerste zodra Depay en Wijnaldum verkocht worden en kunnen ze op termijn belangrijk worden. Zit allebei wel veel potentie in.
EINDHOVEN - PSV gaat met man en macht op jacht naar een auto-inbreker die steeds toeslaat op De Herdgang. Dit jaar is al in meer dan tien auto's ingebroken, meerdere stafleden werden daardoor gedupeerd.
Deze week sloeg(en) de dader(s) ook toe bij de auto van hoofdtrainer Phillip Cocu. Voor algemeen directeur Toon Gerbrands is de maat vol. "Er is een grens bereikt", stelt hij. "Je kunt niet meer spreken van incidenten, dit wordt structureel." Onder meer in de auto van Zakaria Bakkali, de clubdokter, een verzorger en spitsentrainer Luc Nilis is de afgelopen periode ingebroken door een ruit in te slaan. Daarnaast overkwam het ook een speelster van PSV/FC Eindhoven en meerdere bezoekers van De Herdgang.
PSV heeft van alle gevallen aangifte gedaan en verscherpt het fysieke toezicht op het terrein van De Herdgang. Daarnaast investeert de club in extra camera-bewaking. "Nu is er ook binnen de hekken van het profcomplex in een auto ingebroken, daarmee komt het ineens wel erg dichtbij", vindt Gerbrands. De dader(s) is/zijn uit op persoonlijke bezittingen en niet op autoradio's.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Of een geruisloze aftocht door de achterdeur. Lijkt me niet dat die nog een serieuze rol van betekenis gaat spelen bij PSV.
hangt er ook weer vanaf wat er komende zomer allemaal vertrekt
Clasie en el Ahmadi moet je lam proberen te leggen. Ballen inleveren bij Depay, Narsingh en Willems zodat die de Jong kunnen bereiken. Wijnaldum is altijd afwezig tegen Feyenoord, heb ik het idee.
Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef Buitendam het volgende: Clasie en el Ahmadi moet je lam proberen te leggen. Ballen inleveren bij Depay, Narsingh en Willems zodat die de Jong kunnen bereiken. Wijnaldum is altijd afwezig tegen Feyenoord, heb ik het idee.
Ja klopt, ik zag hem een paar jaar geleden, toen PSV met 10-0 won, nauwelijks.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik kan me die wedstrijd van vorig jaar nog wel herinneren waar PSV compleet kansloos was. Ook al gaat het nu een stuk beter, proef ik overal wel heel veel vertrouwen. Nu ben ik niet zo onder de indruk van Feyenoord, maar PSV heeft vaak wel wat moeite met opportunistische spel. Dit omdat, ondanks een enorm gebrek aan voetballende kwaliteiten, Bruma en Rekik het wel altijd voetballend op willen lossen. Zelfde geldt voor Wijnaldum en Guardado die in de eigen 16 wat beginnen te pingelen. Als Feyenoord dan hoog gaat staan wordt dat heel gevaarlijk. En ik denk dat Fred dat goed neer kan zetten. Scoren zal Feyenoord niet, aangezien ze dat niet kunnen, dus ik gok nog steeds op een 0-0.
Dan verschillen we daarin van mening. Op het moment dat je dat doet als PSV sta je met 1-0 achter. Ik vind dat een zwaktebod.
Het is toch een voordeel om te weten dat je tegenstander komt aanvallen? Kun je zelf je countertactiek gaan aanpassen aan de spelers van de tegenpartij.
Dan verschillen we daarin van mening. Op het moment dat je dat doet als PSV sta je met 1-0 achter. Ik vind dat een zwaktebod.
PSV moet z'n tactiek aanpassen, omdat Hendrix gewoon moet spelen ipv Maher. Heeft imo verder weinig met Feyenoord te maken, behalve dat ik het liever nu zie gebeuren dan pas tegen GAE.
Het is toch een voordeel om te weten dat je tegenstander komt aanvallen? Kun je zelf je countertactiek gaan aanpassen aan de spelers van de tegenpartij.
Het spel maken ligt PSV niet zo. Daar hoeven ze niets in aan te passen.
PSV moet z'n tactiek aanpassen, omdat Hendrix gewoon moet spelen ipv Maher. Heeft imo verder weinig met Feyenoord te maken, behalve dat ik het liever nu zie gebeuren dan pas tegen GAE.
Dat roep ik net. Maar aanpassen aan de tegenstander zou PSV nooit moeten doen.
Maar dan hoef je je toch juist niet aan te passen aan de tegenstander?
Normaal gesproken countert PSV toch niet altijd thuis? Nu kan dat wel omdat je weet dat Feyenoord komt aanvallen, dat is alleen maar fijn omdat het je zo goed ligt. Ik snap niet waarom je dan met 1-0 achter zou staan.
Normaal gesproken countert PSV toch niet altijd thuis? Nu kan dat wel omdat je weet dat Feyenoord komt aanvallen, dat is alleen maar fijn omdat het je zo goed ligt. Ik snap niet waarom je dan met 1-0 achter zou staan.
Ook thuis is het geënt op reactievoetbal. Dat vind ik tenminste. Als je mensen vast op spelers gaat zetten op het middenveld pas je je aan. Lijkt me ook nergens voor nodig. Laat de tegenstander zich maar aanpassen aan jouw tactiek en middenvelders. Als Feyenoord vol op de aanval speelt, spelen ze PSV in de kaart. Fred is slim. Die gaat hoog staan en laat de aanvallers afjagen, maar die gaat zekerheden inbouwen door zijn verdediging en de man(nen) daarvoor in de controle te laten spelen.
Zwaktebod? Lol. "Ja, het is veel beter en kan ins helpen de wedstrijd te winnen, maar volgens mijn onderbuik is het een zwaktebod dus doe toch maar niet."
Zwaktebod? Lol. "Ja, het is veel beter en kan ins helpen de wedstrijd te winnen, maar volgens mijn onderbuik is het een zwaktebod dus doe toch maar niet."
Ook lol.
Zoals aangegeven en onderbouwd vind ik het niet beter en zie ik niet in waarom je daardoor een wedstrijd zou winnen. Dus het heeft ook niets met onderbuik te maken en daardoor slaat je comment als een tang op een varken.
Zoals aangegeven en onderbouwd vind ik het niet beter en zie ik niet in waarom je daardoor een wedstrijd zou winnen. Dus het heeft ook niets met onderbuik te maken en daardoor slaat je comment als een tang op een varken.
Ik zou me ook niet aanpassen inderdaad. Fuck winnen.
Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef L3gend het volgende: Boetius is er ook niet bij, krijgen we weer reacties als competitievervalsing en KNJB als feyenoord verliest
Gaat niet gebeuren. PSV gaat geen idee hebben wat ze overkomt en Feyenoord wint gewoon. Je zal het er vast niet mee eens zijn maar hee, ik spreek je na de wedstrijd wel he!
Gaat niet gebeuren. PSV gaat geen idee hebben wat ze overkomt en Feyenoord wint gewoon. Je zal het er vast niet mee eens zijn maar hee, ik spreek je na de wedstrijd wel he!
Hij zal het er niet mee eens zijn wat PSV overkomt en daarover spreek je hem na de wedstrijd dus?
Hij zal het vast anders zien op dit moment, maar ik heb gelijk en dat zal hij na de wedstrijd ook moeten toegeven
Ach ja. Ik ben hartstikke PSV'er, maar gun Feyenoord onderhand ook wel weer eens een prijs. Als het maar een goede pot wordt. Het zal een mooie strijd op het middenveld worden, denk ik.
En wij gunnen Sliske natuurlijk niet zoveel met zijn nietszeggende analyses en zijn voorzichtige gebrabbel. Ben blij dat hij weg is.
Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende: Feyenoord - Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards, Manu
Depay vs Boel de Roes.
Wilkshire rechtsbuiten, GENOT.
Wat de fuck Fredje is gewoon bang en gaat met 5 verdedigers spelen denk ik. Vol op de counter.
Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende: Feyenoord - Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards, Manu
Depay vs Boel de Roes.
Wilkshire rechtsbuiten, GENOT.
Hij wil gewoon het gevaar van Willems uitschakelen.
Hij wil gewoon het gevaar van Willems uitschakelen.
Je bedoelt Willems die vanaf 40 meter nog een goede voorzet kan geven? Dat doe je door hem niet te laten opkomen, niet door twee verdedigers waarvan eentje trager is dan een hoop stront erop te zetten.
Fred
Je bedoelt Willems die vanaf 40 meter nog een goede voorzet kan geven? Dat doe je door hem niet te laten opkomen, niet door twee verdedigers waarvan eentje trager is dan een hoop stront erop te zetten.
Fred
Dat doe je door hem geen ruimte te gunnen. Hij moet 80 meter op kunnen komen en dan een voorzet kunnen geven. Ik denk dat dat vandaag wat moeilijker wordt.
Dat doe je door hem geen ruimte te gunnen. Hij moet 80 meter op kunnen komen en dan een voorzet kunnen geven. Ik denk dat dat vandaag wat moeilijker wordt.
Willems is al gevaarlijk als ie 3 meter over de middenlijn komt. Ik denk dat dit geen verstandige zet is.
Tsja. Ik moet zeggen dat ik er vooraf weinig vertrouwen in had. Maar dat is nu toch wel weer terug. Rutten heeft geen beste trackrecord als het gaat om het winnen van grote wedstrijden en bewijst dat nu wederom, aangezien de strategie niet logisch is. Juist met het spel van de afgelopen weken waarin je je door een wedstrijd heen werkt en vecht heeft PSV ontzettend veel moeite.
Nu gaat hij afwachten. Aangezien dit zich vaak uit in counterspel, werkt dat PSV in de hand. Helaas scoort PSV erg moeilijk en kan het daarmee zomaar een 0-0 worden gezien de goede Feyenoordverdediging en een keeper die zeer sterk bezig is en juist goed is in de drukke momenten waar het op reactievermogen en één op één situaties aankomt.
Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef tompsv18 het volgende: Wat de verdediging weer aan het doen weet ik ook niet. Na de 1-1 moet je overigens ook gewoon de 2-1 maken. Wat een kansen weer..
Structureel probleem. Er is een grens waar PSV tegenaanloopt en waar ze niet overheen kunnen groeien. Het is me iets te vaak 'net niet' om te doen alsof het niet structureel is.
Dit Feyenoord moet je gewoon kunnen vastzetten. Zeker zonder hun beste spelers.
Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef tompsv18 het volgende: Wat de verdediging weer aan het doen weet ik ook niet. Na de 1-1 moet je overigens ook gewoon de 2-1 maken. Wat een kansen weer..
Het zit hem in het middenveld. Staat steeds een Feyenoorder vrij. Met die lopende mensen kunnen ze achterin niet omgaan. Wat een droefenis weer. Staan terecht achter.
Jongens we moeten tijdens de wedstrijd hier posten
quote:
Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende: Waarom zitten al die lampjes hier en niet in hun eigen topic? De hele wedstrijd nog geen heel topic vol
Winnen van GAE betekent halverwege 43 punten, da's best heel veel
Ik moet er wel even aan wennen dat we ineens alle toppers winnen
Valt mee. Was voordat ajax ieder jaar kampioen werd een normaal aantal.
dat waren andere tijden. Bovendien was de laatste titel van PSV ook met maar 72 punten
En Divje en al die andere echte mannen die onze feliciteren.
Wat een HEER-LIJ-KE AVOND! Spanning, strijd maar helaas ook fouten. Fouten die we al seizoenen lang maken. Ah fijn. 3 punten uit een echte topper. Bravo.
Wat een HEER-LIJ-KE AVOND! Spanning, strijd maar helaas ook fouten. Fouten die we al seizoenen lang maken. Ah fijn. 3 punten uit een echte topper Bravo.
Volgens mij hadden we ajax uit en twente thuis ook al gepakt ja, alhoewel twente geen topper is momenteel. Dan verwacht ik meer van Vitesse op 17 januari. Uit wedstrijd, daar verwacht ik wel puntverlies.
Volgens mij hadden we ajax uit en twente thuis ook al gepakt ja, alhoewel twente geen topper is momenteel. Dan verwacht ik meer van Vitesse op 17 januari. Uit wedstrijd, daar verwacht ik wel puntverlies.
Om de een of andere reden heb ik er het woord 'eindelijk' bij gehallucineerd. Mijn comment sloeg dus eigenlijk nergens op, aangezien we inderdaad 3 punten hebben gepakt
Echt he, dat hij die bal zo af geeft, nooit verwacht, heel goed . Hoeveel mensen hadden die bal niet gewoon vol op Vermeer gerost.
Inderdaad een erg knappe goal. Als ze eens wat meer op deze manier zouden uitspelen, hadden we nog wat meer succes. Foutenfestival man. Die lob van Wijnaldum. Om nog maar niet te spreken over het gegeven dat hij zich tegen Feyenoord weer niet laat zien. Narsingh liet zich weer eens van een kant zien die we maar al te goed kennen. Bruma had de doos nog om zijn schoenen zitten. Willems verdedigend weer ernstig zwak. Zoet onzeker. Depay die geen knikker raakt. Blijven over: Arias, Guardado, Rekik en De Jong. Dan is het eigenlijk best knap dat je nog wint.
Hoop het niet. Al heb ik geen idee wie de rechtsbuiten bij Go Ahead Eagles is.
Jules Reimerink, gevaarlijke speler
Toen uitkwam dat Boëtius niet zou spelen had ik er wat meer vertrouwen in. Maar ik had het vermoeden dat het 0-0 zou worden. Omdat PSV thuis niets tegen krijgt en Feyenoord moeilijk scoort. Ik had verwacht dat Fred hoog druk zou zetten en dat er veel lopende mensen zouden zijn. Dat kwam de eerste helft uit.
Toen uitkwam dat Boëtius niet zou spelen had ik er wat meer vertrouwen in. Maar ik had het vermoeden dat het 0-0 zou worden. Omdat PSV thuis niets tegen krijgt en Feyenoord moeilijk scoort. Ik had verwacht dat Fred hoog druk zou zetten en dat er veel lopende mensen zouden zijn. Dat kwam de eerste helft uit.
Ik had verwacht dat PSV daartegen snel de 1-0 zou maken..
Strijdlust bij PSV? De Jong en Guardado ja, de rest leek zeker in het begin van de eerste en tweede helft er niet echt zin in te hebben en dat is nog zachtjes uitgedrukt... Heel erg blij met de 3 punten maar de instelling en het wedstrijdverloop waren niet minder dan schandalig te noemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."