Of gaat het hier niet over PSV?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens we moeten tijdens de wedstrijd hier posten
[..]
Ow ja, dat doen zij altijd he.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens we moeten tijdens de wedstrijd hier posten
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. PSV gaat geen idee hebben wat ze overkomt en Feyenoord wint gewoon. Je zal het er vast niet mee eens zijn maar hee, ik spreek je na de wedstrijd wel he!
Ja, meer doordeweekse wedstrijden. Lekker man.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef L3gend het volgende:
Hopelijk krijgen we volgend jaar ook zulke wedstrijden op woensdag 20:45
Valt mee. Was voordat ajax ieder jaar kampioen werd een normaal aantal.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef rubbereend het volgende:
Winnen van GAE betekent halverwege 43 punten, da's best heel veel
Als jullie blijkbaar wél in ons topic kunnen posten. Dan snap ik niet dat niemand hier wat zegt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, echt triest dat we tijdens de wedstrijd het PSV topic niet vol kunnen krijgen.
Dit niet, maar ik ben godverdomme opgelucht dat we de 3 punten hebben gehoudenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd boys. Eerlijk is eerlijk een verdiende overwinning.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, echt triest dat we tijdens de wedstrijd het PSV topic niet vol kunnen krijgen.
Gelijkspelletje was wel verdiend geweest inderdaad. Eerste helft was gewoon erg slecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit niet, maar ik ben godverdomme opgelucht dat we de 3 punten hebben gehouden
dat waren andere tijden. Bovendien was de laatste titel van PSV ook met maar 72 puntenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Valt mee. Was voordat ajax ieder jaar kampioen werd een normaal aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |