Dat wordt volgend sezoen rentree dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:50 schreef rubbereend het volgende:
arme Schaars
Schaars nog maanden aan de kant met knieblessure
Of een geruisloze aftocht door de achterdeur. Lijkt me niet dat die nog een serieuze rol van betekenis gaat spelen bij PSV.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat wordt volgend sezoen rentree dus.
Tja afzien he.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Of een geruisloze aftocht door de achterdeur. Lijkt me niet dat die nog een serieuze rol van betekenis gaat spelen bij PSV.
Tja. Als hij er wel was geweest had Hendrix geen ruimte gehad zich te ontwikkelen. Erg jammer voor hem natuurlijk, maar heeft na de eerste paar wedstrijden vorig jaar niets meer laten zien.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:50 schreef rubbereend het volgende:
arme Schaars
Schaars nog maanden aan de kant met knieblessure
quote:EINDHOVEN - PSV gaat met man en macht op jacht naar een auto-inbreker die steeds toeslaat op De Herdgang. Dit jaar is al in meer dan tien auto's ingebroken, meerdere stafleden werden daardoor gedupeerd.
Deze week sloeg(en) de dader(s) ook toe bij de auto van hoofdtrainer Phillip Cocu. Voor algemeen directeur Toon Gerbrands is de maat vol. "Er is een grens bereikt", stelt hij. "Je kunt niet meer spreken van incidenten, dit wordt structureel." Onder meer in de auto van Zakaria Bakkali, de clubdokter, een verzorger en spitsentrainer Luc Nilis is de afgelopen periode ingebroken door een ruit in te slaan. Daarnaast overkwam het ook een speelster van PSV/FC Eindhoven en meerdere bezoekers van De Herdgang.
PSV heeft van alle gevallen aangifte gedaan en verscherpt het fysieke toezicht op het terrein van De Herdgang. Daarnaast investeert de club in extra camera-bewaking. "Nu is er ook binnen de hekken van het profcomplex in een auto ingebroken, daarmee komt het ineens wel erg dichtbij", vindt Gerbrands. De dader(s) is/zijn uit op persoonlijke bezittingen en niet op autoradio's.
Ik denk alleen als informatie gevoelige dingen worden gestolen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Cocu emotie tonen als hij ziet dat zijn spullen gestolen zijn?
Wat moet hij doen dan? Ruiten inslaan van de buurman?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Cocu emotie tonen als hij ziet dat zijn spullen gestolen zijn?
hangt er ook weer vanaf wat er komende zomer allemaal vertrektquote:Op woensdag 17 december 2014 11:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Of een geruisloze aftocht door de achterdeur. Lijkt me niet dat die nog een serieuze rol van betekenis gaat spelen bij PSV.
Dat is omdat het nu wel heel dichtbij komt. Of zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet er toch wel om lachen dat ze pas na tien auto's eens actie gaan ondernemen.
Ook zeker niet overschatten. Moet gewoon te doen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat we feyenoord moeten onderschatten.
Ja klopt, ik zag hem een paar jaar geleden, toen PSV met 10-0 won, nauwelijks.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef Buitendam het volgende:
Clasie en el Ahmadi moet je lam proberen te leggen. Ballen inleveren bij Depay, Narsingh en Willems zodat die de Jong kunnen bereiken. Wijnaldum is altijd afwezig tegen Feyenoord, heb ik het idee.
Zo. Deze opmerking zullen ze voelen daar in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zag hem een paar jaar geleden, toen PSV met 10-0 won, nauwelijks.
Ik denk dat het wel mee valt. In de loop der jaren hebben ze ons vaak genoeg te kakken gezet.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo. Deze opmerking zullen ze voelen daar in Rotterdam.
Jeetje.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:04:01#Nostradamus heeft zojuist op het Fontys eindejaarsevent, uitstekend georganiseerd, gezegd dat #psvfey in 3-0 eindigt. Waarvan akte. reageer retweet
Ik kan me die wedstrijd van vorig jaar nog wel herinneren waar PSV compleet kansloos was. Ook al gaat het nu een stuk beter, proef ik overal wel heel veel vertrouwen. Nu ben ik niet zo onder de indruk van Feyenoord, maar PSV heeft vaak wel wat moeite met opportunistische spel. Dit omdat, ondanks een enorm gebrek aan voetballende kwaliteiten, Bruma en Rekik het wel altijd voetballend op willen lossen. Zelfde geldt voor Wijnaldum en Guardado die in de eigen 16 wat beginnen te pingelen. Als Feyenoord dan hoog gaat staan wordt dat heel gevaarlijk. En ik denk dat Fred dat goed neer kan zetten. Scoren zal Feyenoord niet, aangezien ze dat niet kunnen, dus ik gok nog steeds op een 0-0.quote:
Misschien start Maher wel op de bank.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Buitendam het volgende:
Als Maher maar geen corners trapt. Dat is te pijnlijk.
dit denk ik iddquote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien start Maher wel op de bank.
Ik zou dat doen. Hendrix en Guardado op Clasie en el Ahmadi.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien start Maher wel op de bank.
Hendrix en Guardado moeten áltijd in de basis.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou dat doen. Hendrix en Guardado op Clasie en el Ahmadi.
Als de tegenstander niet met twee jongens speelt die kort gehouden moeten worden wil ik Maher wel eens boven Hendrix verkiezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix en Guardado moeten áltijd in de basis.
Die moet je soberzo niet opstellen. Halfzacht ei dat ie loopt. Die heeft chronisch ramadan.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Buitendam het volgende:
Als Maher maar geen corners trapt. Dat is te pijnlijk.
Oh, jij volgt Derksen niet daarin? Zijn mening t.o.v. Hendrix dan bedoel ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix en Guardado moeten áltijd in de basis.
Derksen roept maar wat. Die heeft er geen goede argumenten voor.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, jij volgt Derksen niet daarin? Zijn mening t.o.v. Hendrix dan bedoel ik.
In principe moet je je thuis niet aanpassen. Maar de balans in het elftal is gewoon altijd beter, wanneer je met een echte controleur speelt.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou dat doen. Hendrix en Guardado op Clasie en el Ahmadi.
Feyenoord komt vanavond niet voor het gelijkspel, daar zou ik mijn tactiek wel op aanpassen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In principe moet je je thuis niet aanpassen. Maar de balans in het elftal is gewoon altijd beter, wanneer je met een echte controleur speelt.
Dan verschillen we daarin van mening. Op het moment dat je dat doet als PSV sta je met 1-0 achter. Ik vind dat een zwaktebod.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord komt vanavond niet voor het gelijkspel, daar zou ik mijn tactiek wel op aanpassen.
Het is toch een voordeel om te weten dat je tegenstander komt aanvallen? Kun je zelf je countertactiek gaan aanpassen aan de spelers van de tegenpartij.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Op het moment dat je dat doet als PSV sta je met 1-0 achter. Ik vind dat een zwaktebod.
PSV moet z'n tactiek aanpassen, omdat Hendrix gewoon moet spelen ipv Maher. Heeft imo verder weinig met Feyenoord te maken, behalve dat ik het liever nu zie gebeuren dan pas tegen GAE.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Op het moment dat je dat doet als PSV sta je met 1-0 achter. Ik vind dat een zwaktebod.
Het spel maken ligt PSV niet zo. Daar hoeven ze niets in aan te passen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is toch een voordeel om te weten dat je tegenstander komt aanvallen? Kun je zelf je countertactiek gaan aanpassen aan de spelers van de tegenpartij.
Dat roep ik net. Maar aanpassen aan de tegenstander zou PSV nooit moeten doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV moet z'n tactiek aanpassen, omdat Hendrix gewoon moet spelen ipv Maher. Heeft imo verder weinig met Feyenoord te maken, behalve dat ik het liever nu zie gebeuren dan pas tegen GAE.
Spel maken? Ik heb het over counteren. Feyenoord komt aanvallen, dus je kunt sowieso op de counter spelen. Da's het wapen van dit PSV.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het spel maken ligt PSV niet zo. Daar hoeven ze niets in aan te passen.
Maar dan hoef je je toch juist niet aan te passen aan de tegenstander?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spel maken? Ik heb het over counteren. Feyenoord komt aanvallen, dus je kunt sowieso op de counter spelen. Da's het wapen van dit PSV.
Normaal gesproken countert PSV toch niet altijd thuis? Nu kan dat wel omdat je weet dat Feyenoord komt aanvallen, dat is alleen maar fijn omdat het je zo goed ligt. Ik snap niet waarom je dan met 1-0 achter zou staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dan hoef je je toch juist niet aan te passen aan de tegenstander?
Precies.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dan hoef je je toch juist niet aan te passen aan de tegenstander?
Laat maarquote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat roep ik net. Maar aanpassen aan de tegenstander zou PSV nooit moeten doen.
Ook thuis is het geënt op reactievoetbal. Dat vind ik tenminste.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Normaal gesproken countert PSV toch niet altijd thuis? Nu kan dat wel omdat je weet dat Feyenoord komt aanvallen, dat is alleen maar fijn omdat het je zo goed ligt. Ik snap niet waarom je dan met 1-0 achter zou staan.
Wie?quote:
Zwaktebod? Lol.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook lol.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zwaktebod? Lol.
"Ja, het is veel beter en kan ins helpen de wedstrijd te winnen, maar volgens mijn onderbuik is het een zwaktebod dus doe toch maar niet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |