Probeer eens een uitvak vol te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, echt triest dat we tijdens de wedstrijd het PSV topic niet vol kunnen krijgen.
Probeer niet te schuimbekken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Probeer eens een uitvak vol te krijgen.
mad?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Probeer eens een uitvak vol te krijgen.
Je bent niet een gemiddelde feyenoorder?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik schuimbek?
Echt he, dat hij die bal zo af geeft, nooit verwacht, heel goedquote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man, genot.. en dat doordeweeks van PSV.
Wat een partij
Een gelijkspel had ik overigens ook wel terecht gevonden maar wat een eind.
Echt kudos voor Jozefzoon, ik denk dat als Depay en Jozefzoon in die positie omgedraaid worden dat Depay hem tegen Vermeer aan had geschoten
Ajax en Twente ook al pakkie gegevenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aan alle haters
[ afbeelding ]
En Divje en al die andere echte mannen die onze feliciteren.
[ afbeelding ]
Wat een HEER-LIJ-KE AVOND! Spanning, strijd maar helaas ook fouten. Fouten die we al seizoenen lang maken. Ah fijn. 3 punten uit een echte topper Bravo.
Volgens mij hadden we ajax uit en twente thuis ook al gepakt ja, alhoewel twente geen topper is momenteel. Dan verwacht ik meer van Vitesse op 17 januari. Uit wedstrijd, daar verwacht ik wel puntverlies.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ajax en Twente ook al pakkie gegeven
Om de een of andere reden heb ik er het woord 'eindelijk' bij gehallucineerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we ajax uit en twente thuis ook al gepakt ja, alhoewel twente geen topper is momenteel. Dan verwacht ik meer van Vitesse op 17 januari. Uit wedstrijd, daar verwacht ik wel puntverlies.
Mja dan hadden we de 4-3/paas op Gini niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik coach was had ik Bruma gewisseld in de 55/60e minuut.
Inderdaad een erg knappe goal. Als ze eens wat meer op deze manier zouden uitspelen, hadden we nog wat meer succes. Foutenfestival man. Die lob van Wijnaldum.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, dat hij die bal zo af geeft, nooit verwacht, heel goed. Hoeveel mensen hadden die bal niet gewoon vol op Vermeer gerost.
4-3 Memphis Depay 90+3quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik coach was had ik Bruma en Depay gewisseld in de 55/60e minuut.
Intelligente tweet weer van ons leidersfiguur en tactisch meesterbrein.quote:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 17-12-2014 om 23:04:434 - All four shots of Luuk de Jong vs Feyenoord were on target, with three of them resulting in goals. Sniper. http://t.co/SbZcEXwsra reageer retweet
Jongodquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 17-12-2014 om 23:04:434 - All four shots of Luuk de Jong vs Feyenoord were on target, with three of them resulting in goals. Sniper. http://t.co/SbZcEXwsra reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |