Ik zou me ook niet aanpassen inderdaad. Fuck winnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook lol.
Zoals aangegeven en onderbouwd vind ik het niet beter en zie ik niet in waarom je daardoor een wedstrijd zou winnen. Dus het heeft ook niets met onderbuik te maken en daardoor slaat je comment als een tang op een varken.
Goeie bijdrage. Goed onderbouwd ook. Doe je goed schurk.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet aanpassen inderdaad. Fuck winnen.
Gaat niet gebeuren. PSV gaat geen idee hebben wat ze overkomt en Feyenoord wint gewoon. Je zal het er vast niet mee eens zijn maar hee, ik spreek je na de wedstrijd wel he!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef L3gend het volgende:
Boetius is er ook niet bij, krijgen we weer reacties als competitievervalsing en KNJB als feyenoord verliest
Onderbouwen is een zwaktebod.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie bijdrage. Goed onderbouwd ook. Doe je goed schurk.
Foxquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef SuicideErrorist het volgende:
Wordt dit ook op TV uitgezonden of is er ergens een livestream te vinden?
Hij zal het er niet mee eens zijn wat PSV overkomt en daarover spreek je hem na de wedstrijd dus?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. PSV gaat geen idee hebben wat ze overkomt en Feyenoord wint gewoon. Je zal het er vast niet mee eens zijn maar hee, ik spreek je na de wedstrijd wel he!
Hij zal het vast anders zien op dit moment, maar ik heb gelijk en dat zal hij na de wedstrijd ook moeten toegevenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hij zal het er niet mee eens zijn wat PSV overkomt en daarover spreek je hem na de wedstrijd dus?
Ah, bedanktquote:
Ach ja. Ik ben hartstikke PSV'er, maar gun Feyenoord onderhand ook wel weer eens een prijs. Als het maar een goede pot wordt. Het zal een mooie strijd op het middenveld worden, denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Hij zal het vast anders zien op dit moment, maar ik heb gelijk en dat zal hij na de wedstrijd ook moeten toegeven
Abonnement hé, heb je dus niet lijkt mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ah, bedankt![]()
Weet je of dit ook via een livestream te volgen is? Ik gebruik m'n TV namelijk nooit voor de kabel en ik heb dus geen idee of Fox daar nog te zien is
Ja, maar ik moet zo gaan trainen en kan hem dalijk dus niet doorsturen. Mss dat iemand anders zo vriendelijk wil zijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ah, bedankt![]()
Weet je of dit ook via een livestream te volgen is? Ik gebruik m'n TV namelijk nooit voor de kabel en ik heb dus geen idee of Fox daar nog te zien is
Ah ok, dan meer even een livestream zien te vinden ergensquote:Op woensdag 17 december 2014 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Abonnement hé, heb je dus niet lijkt mij.
twitter:PSV twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:32:32OPSTELLING PSV tegen Feyenoord (aftrap om 20.45 uur) #psvfey #psv http://t.co/efei28sU2T reageer retweet
Hendrix in de basis.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]???????????????????????????????????????????????????????????????
Wat de fuckquote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards, Manu
Depay vs Boel de Roes.
Wilkshire rechtsbuiten, GENOT.
Maar hoe gaat PSV dan spelen? Op de counter tegen een counter-ploeg?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat de fuck![]()
Fredje is gewoon bang en gaat met 5 verdedigers spelen denk ik. Vol op de counter.
Opzich niet eens een slechte strategie tegen PSV.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat de fuck![]()
Fredje is gewoon bang en gaat met 5 verdedigers spelen denk ik. Vol op de counter.
Dat gaan we zien vanaf 20:45, dan begint de wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hoe gaat PSV dan spelen? Op de counter tegen een counter-ploeg?
Denk dat Fred wel weet wat hij doet. Doet het met zijn ploegen uitstekend in de uitwedstrijden bij pakweg PSV/Ajax/Twentequote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat de fuck![]()
Wie zou er dikker zijn, Boula of Willems?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef BeamofLight het volgende:
Whaha boulahrouz en wilkshire. Succes tegen Willems en depay.
Welke ploegen? Met PSV verloor hij bijna iedere topper.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Fred wel weet wat hij doet. Doet het met zijn ploegen uitstekend in de uitwedstrijden bij pakweg PSV/Ajax/Twente
Hij wil gewoon het gevaar van Willems uitschakelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards, Manu
Depay vs Boel de Roes.
Wilkshire rechtsbuiten, GENOT.
Je moeder. Die heeft ook de grootste snor.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie zou er dikker zijn, Boula of Willems?
Leuke comebackquote:Op woensdag 17 december 2014 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder. Die heeft ook de grootste snor.
Gecondoleerd man. Ik hoop dat jullie alles weer een beetje op de rit hebben en ik begrijp nu ook hoe je bent uitgegroeid tot zo een enorme kut-user.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuke comeback
Nee echt, leuk man, grappen maken over iemands moeder die is overleden
Erdoganquote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuke comeback
Nee echt, leuk man, grappen maken over iemands moeder die is overleden
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gecondoleerd man. Ik hoop dat jullie alles weer een beetje op de rit hebben en ik begrijp nu ook hoe je bent uitgegroeid tot zo een enorme kut-user.
Je bedoelt Willems die vanaf 40 meter nog een goede voorzet kan geven? Dat doe je door hem niet te laten opkomen, niet door twee verdedigers waarvan eentje trager is dan een hoop stront erop te zetten.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij wil gewoon het gevaar van Willems uitschakelen.
Dat doe je door hem geen ruimte te gunnen. Hij moet 80 meter op kunnen komen en dan een voorzet kunnen geven. Ik denk dat dat vandaag wat moeilijker wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt Willems die vanaf 40 meter nog een goede voorzet kan geven? Dat doe je door hem niet te laten opkomen, niet door twee verdedigers waarvan eentje trager is dan een hoop stront erop te zetten.
Fred
Willems is al gevaarlijk als ie 3 meter over de middenlijn komt. Ik denk dat dit geen verstandige zet is.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doe je door hem geen ruimte te gunnen. Hij moet 80 meter op kunnen komen en dan een voorzet kunnen geven. Ik denk dat dat vandaag wat moeilijker wordt.
Ik denk dat het verstandiger is dan daar een Bilal neerzetten.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems is al gevaarlijk als ie 3 meter over de middenlijn komt. Ik denk dat dit geen verstandige zet is.
STEVENZEquote:Op woensdag 17 december 2014 20:30 schreef Stevenzenl het volgende:
Jongens, iemand een stream im pm please?
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Boula gaat er af met rood en een hamgstringblessure. In die volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |