Fluit komend weekend niet, daarna winterstop. Dus tjaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuipers mag de komende drie weken wedstrijden van de Ijsselmeervogels fluiten neem ik aan?
Die moeten ze ook echt met een steen om zijn nek de maas in tyfen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mr Krabs met een strakke analyse.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:35:46Ongelooflijk: #Feyenoord neemt een corner en PSV scoort vanuit omschakeling. Conclusie, ploeg is geen top, je moet een punt pakken reageer retweet
JPB deed niet eens mee mongooltjequote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Syntix het volgende:
Die boetius en vilhena zijn ook niet zo goed he?
Grote mond hoor, maar vergeet niet dat je de halve wedstrijd met 12 man speelt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerste prijs sinds 14 jaar #topclub
Als je komt trollen, lees je dan wel even in... Boëtius speelde niet eens mee vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Syntix het volgende:
Die boetius en vilhena zijn ook niet zo goed he?
Oja, nu is het weer de schuld van de KNJB natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grote mond hoor, maar vergeet niet dat je de halve wedstrijd met 12 man speelt.
Kuipers
Nooit meer kampioenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Dat PSV, de tyfus wat een kutclub is dat. En ze zijn dom. Ik heb echt een grafhekel aan alles wat dat PSV voor moet stellen. Gelijk met de joden bijna.
Precies daarom dusquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
Waarom zitten al die lampjes hier en niet in hun eigen topic? De hele wedstrijd nog geen heel topic vol
Ben benieuwd of dit slechte duel nog gevolgen gaat hebben voor zijn internationale "carrière"... Als de EUFA dit zietquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fluit komend weekend niet, daarna winterstop. Dus tja
Je speelt godverdomme gewoon een bazen wedstrijd, echt, godverdomme man.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ongelofelijke tiefuszooi.. zo kennen we Feyenoord weer. Domme pleurislijders
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
Waarom zitten al die lampjes hier en niet in hun eigen topic? De hele wedstrijd nog geen heel topic vol
kanker eens op tyfusmongool.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, nu is het weer de schuld van de KNJB natuurlijk![]()
Wij lopen niet weg uit het livetopicquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
JPB deed niet eens mee mongooltje
Ik kom niet trollen. Boetius is ziek dat wist ik, maar de laatste maanden is hij al slecht en Vilhena vandaag ook. Dus zo goed zijn ze niet he?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je komt trollen, lees je dan wel even in... Boëtius speelde niet eens mee vandaag.
kanker eens op tyfusmongool.quote:
kanker eens op tyfusmongool.quote:
Hattrickquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die De Jong heeft ook wel een ongelofelijke bloedkop zeg.
Bazenwestrijd? Wat heb jij lopen kijken? De tweede helft gewoon matig gespeeldquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je speelt godverdomme gewoon een bazen wedstrijd, echt, godverdomme man.
Neuh, incident, je moet naar de lange termijn kijken etc. etc. Je kent het welquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit slechte duel nog gevolgen gaat hebben voor zijn internationale "carrière"... Als de EUFA dit ziet
KNLB dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, nu is het weer de schuld van de KNJB natuurlijk![]()
Het had al 6-2 moeten staan manquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MADquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
kanker eens op tyfusmongool.
[..]
kanker eens op tyfusmongool.
Ja en als je dan toch 4 tegengoals incasseert ben je gewoon een stel suffe klootmongolen bij elkaarquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JPB was weer wat aan de beterende hand, dat moet jij als vaste Feyenoord-volger toch wel wetenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Ik kom niet trollen. Boetius is ziek dat wist ik, maar de laatste maanden is hij al slecht en Vilhena vandaag ook. Dus zo goed zijn ze niet he?
Bijna? Meer hekel aan die grafclub dan aan de Joden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Dat PSV, de tyfus wat een kutclub is dat. En ze zijn dom. Ik heb echt een grafhekel aan alles wat dat PSV voor moet stellen. Gelijk met de joden bijna.
Haha zelfs Brabantse vrouwen wijzen Feyenoorders af. Wie wil er nou worden geassocieerd met zo'n ontiegelijke faalclub man?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit meer een vrouw. Want BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |