quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Maar even daarvoor had hij ook geel moeten geven en dat doet die dan weer nietquote:
eenschquote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar even daarvoor had hij ook geel moeten geven en dat doet die dan weer niet
Verdedigend ook gewoon zwak vandaag.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben niet eens heel negatief over ons spel, maar ik erger me dood aan deze scheidsrechter.
Combinatie van factoren, denk ik... Scheids tegen + 2e helft zelf slecht spelenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben niet eens heel negatief over ons spel, maar ik erger me dood aan deze scheidsrechter.
Achahbar is gewoon niet goed genoeg retryquote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Blackings het volgende:
Weet iemand of Fred Rutten een aanvaring met Achahbar heeft gehad?
Vlak daarvoor maakt Arias een overtreding. En Bruma moet dan ook geel krijgen.quote:
Er zijn onderhand vijf trainers geweest die hem nooit opstelden. Zegt genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Blackings het volgende:
Weet iemand of Fred Rutten een aanvaring met Achahbar heeft gehad?
I guess you could call that #Irritatie100quote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou nou, tweede helft zijn we gewoon niet zo heel goed. Eerste helft was wel heel sterk, PSV overclasst. Nu worden wij overclasst.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat heet met twee maten meten en Kuipers naait zijn eigen maten liever niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kon niet verder, moet je hem dan laten staan?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Nee vooral Manu er nog even afhalen ook
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vlak daarvoor maakt Arias een overtreding. En Bruma moet dan ook geel krijgen.
Tweede helft is wel erg matig, te veel onnodig balverlies. Te groot verschil met het niveau voor rust.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja die speelde geweldig de 2de helft.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Nee vooral Manu er nog even afhalen ook
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:19 schreef ChuckTaylor. het volgende:
kutzooi dit, echt een kutzooi gewoon.
Stream liep achter, had niet door dat het door een blessure wasquote:Op woensdag 17 december 2014 22:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die kon niet verder, moet je hem dan laten staan?
U wilt hier keren, mag dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef Blackings het volgende:
Toen Willems naar het publiek ging... mag dat?
Ah vandaar. Ben wel benieuwd of Te Vrede (quote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stream liep achter, had niet door dat het door een blessure was
Wil je PSV de wedstrijd reglementair laten verliezen ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef Blackings het volgende:
Je mag niet over de boarding heen, staat geel opquote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef Blackings het volgende:
Daarom idd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Biedt perspectieven, dat kunnen ze nl niet
Mja, toch maar 11 goals tegen (voor deze wedstrijd)quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Biedt perspectieven, dat kunnen ze nl niet
Automatisch 0-3 winst Feyenoord en 3 punten aftrek PSV.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Je mag het speelveld niet verlaten, staat geel op
Yup.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Je mag niet over de boarding heen, staat geel op
Nee immers Kuipers.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Je mag niet over de boarding heen, staat geel op
Ja, hoe ze dat presteren zonder noemenswaardige verdediging... Ik nie snap niequote:Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, toch maar 11 goals tegen (voor deze wedstrijd)
40-45 min aardig per week, meer kan die nog niet aanquote:Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef Wicky15 het volgende:
Kazim heeft zijn oude niveau ook weer terug.
Dat komt natuurlijk door Zoetquote:Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, hoe ze dat presteren zonder noemenswaardige verdediging... Ik nie snap nie
Die fluit tenminste objectief kutquote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat staan als Higler deze wedstrijd had gefloten.
Dat is gewoon beide kanten kut, dit is 1 kant kut. Mja, je speelt 2e helft ook gewoon kut, is niet alleen scheids natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat staan als Higler deze wedstrijd had gefloten.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:21 schreef H.FR het volgende:
Komt op kniehoogte met zn hoofd, wat wil je dan
We gaan de EL winnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Kiid het volgende:
Spelen we nu alweer voor spek en bonen mee dit seizoen. Leuke eerste helft, maar je koopt er uiteindelijk helemaal niks voor
Hoe vaak is dit al niet geroepen de afgelopen jaren? En dan toch telkens 2e eindigenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Kiid het volgende:
Spelen we nu alweer voor spek en bonen mee dit seizoen. Leuke eerste helft, maar je koopt er uiteindelijk helemaal niks voor
2e is eigenlijk toch ook spek en bonen?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit al niet geroepen de afgelopen jaren? En dan toch telkens 2e eindigen
In de 4 wedstrijden tegen de top 5 teams 1 puntje gepakt. Totaal onnodig want je hebt alle vier de duels zat kansen gehad om te winnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:25 schreef Kiid het volgende:
Klopt..hoop dat ie zich verslikt in zijn fluitquote:
dat kan nietquote:Op woensdag 17 december 2014 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bilal heeft gewoon nog niks laten zien voor Feyenoord doe dan schaken erin.
vCL + afgelopen paar jaar nog realistische kansen op de titel gehad... Noem ik niet echt "spek en bonen"...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
2e is eigenlijk toch ook spek en bonen?
Bilal heeft nog (kuip) (Feyenoord) vrees, die komt er nog wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bilal heeft gewoon nog niks laten zien voor Feyenoord doe dan schaken erin.
Kippenvel inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Wel een mooie sfeer in het Phillips Stadion, dat is in de Kuip alweer een tijdje geleden.
Mja, maar puntje bij paaltje kom je altijd te kortquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vCL + afgelopen paar jaar nog realistische kansen op de titel gehad... Noem ik niet echt "spek en bonen"...
Goede grap welquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Wel een mooie sfeer in het Phillips Stadion, dat is in de Kuip alweer een tijdje geleden.
Nou, ik heb het idee dat je nu vooral vanuit een supporterspersepctief kijkt. Als neutrale voetbalvolger kan ik zeggen dat Feyenoord een puntje teveel heeft gekregen in die wedstrijden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In de 4 wedstrijden tegen de top 5 teams 1 puntje gepakt. Totaal onnodig want je hebt alle vier de duels zat kansen gehad om te winnen.
Psv verliesquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In de 4 wedstrijden tegen de top 5 teams 1 puntje gepakt. Totaal onnodig want je hebt alle vier de duels zat kansen gehad om te winnen.
Slaat nergens op. Concurrentie is dit jaar sterker, zelf ben je dat simpelweg niet, dit seizoen doe je absoluut niet serieus mee. Zonde, want hadden je vleugelspelers wat meer in vorm geweest, had je een fatsoenlijke spits, en had je je team wat eerder rond gehad had je wél serieus meegedaan, op z'n minst.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit al niet geroepen de afgelopen jaren? En dan toch telkens 2e eindigen
Doet de niet-kampioen altijd. 17 clubs komen altijd tekort, 1 niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, maar puntje bij paaltje kom je altijd te kort
Nou grandioosquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
lolquote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef Blackings het volgende:
Willems en Luuk de hoerenzoon hadden al rood moeten hebben.
En volgend jaar Clasie waarschijnlijk kwijt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Concurrentie is dit jaar sterker, zelf ben je dat simpelweg niet, dit seizoen doe je absoluut niet serieus mee. Zonde, want hadden je vleugelspelers wat meer in vorm geweest, had je een fatsoenlijke spits, en had je je team wat eerder rond gehad had je wél serieus meegedaan, op z'n minst.
Val eens dood achterlijke randmongool.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, ik heb het idee dat je nu vooral vanuit een supporterspersepctief kijkt. Als neutrale voetbalvolger kan ik zeggen dat Feyenoord een puntje teveel heeft gekregen in die wedstrijden.
Zal geen interesse voor komen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En volgend jaar Clasie waarschijnlijk kwijt.
Buiten de lijnen gaan van Willems is gewoon geel hoor.quote:
precies... kutzooiquote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef Blackings het volgende:
Willems en Luuk de hoerenzoon hadden al rood moeten hebben.
Klopt, en wij zijn het al veel te lang. Ik zie het niet gebeuren hoor dit jaar (deed ik al niet, maar toch)quote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet de niet-kampioen altijd. 17 clubs komen altijd tekort, 1 niet.
Als jij toegeeft dat Kuipers eerlijk en onbevoordeeld heeft gefloten vanavond.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Val eens dood achterlijke randmongool.
Wie zei dat net dat Willems met z'n hoofd op kniehoogte zatquote:
Ik ook niet, tenzij er een goede spits komt in de winterstop en de rest punten laat liggen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, en wij zijn het al veel te lang. Ik zie het niet gebeuren hoor dit jaar (deed ik al niet, maar toch)
Geen salarisbudget voor, dus hoef je niet op te rekenenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij er een goede spits komt in de winterstop en de rest punten laat liggen.
Was Bilal met de assist hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef Blackings het volgende:
Vilhena assist, waar zijn de haters?
lolquote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die opmerking is ook al 40-45 keer gemaakt
Godskolere...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen salarisbudget voor, dus hoef je niet op te rekenen
Assist was van Bilal.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef Blackings het volgende:
Vilhena assist, waar zijn de haters?
oepsquote:
Mja, voor een half jaar wellicht, huur. 6 ton ofzo verdiend aan EL? Half jaartje huur van een matige spelerquote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Godskolere...Ook niet met het EL geld erbij?
En al was hij wel van Vilhena, één goeie assist maakt nog geen goede speler. Kazim is ook niet ineens een goede spits omdat hij hem erin tiktequote:
Klopt, maar toch, liever 1 dan geenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef De_Pel het volgende:
hoi, hoi, hoi.
Desalniettemin heb je niets aan 1 puntje.
400k dacht ik, moet voldoende zijn voor een talent...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, voor een half jaar wellicht, huur. 6 ton ofzo verdiend aan EL? Half jaartje huur van een matige speler
Vertel mij watquote:Op woensdag 17 december 2014 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kom op 3-4 pffffffffffff niet goed voor je hart dit
Kazim is wel een goede spits omdat hij iedere wedstrijd beslissend is.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En al was hij wel van Vilhena, één goeie assist maakt nog geen goede speler. Kazim is ook niet ineens een goede spits omdat hij hem erin tikte
Alsof jullie mensen een hart heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Kom op 3-4 pffffffffffff niet goed voor je hart dit
Godverdommequote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Nu geen tegen krijgen, met de verdediging die we eruitgehaald hebben
0 punten ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 22:32 schreef De_Pel het volgende:
hoi, hoi, hoi.
Desalniettemin heb je niets aan 1 puntje.
Ditquote:Op woensdag 17 december 2014 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon heel de ploeg naar voren sturen bij een 3-3 stand. Wie bedenkt dat dan?
vermeer schreeuwde DERUITTTquote:Op woensdag 17 december 2014 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon heel de ploeg naar voren sturen bij een 3-3 stand. Wie bedenkt dat dan?
CL dit datquote:
Vergeet Vilhena niet, die zorgde voor de counter.quote:
Mr Krabs met een strakke analyse.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:35:46Ongelooflijk: #Feyenoord neemt een corner en PSV scoort vanuit omschakeling. Conclusie, ploeg is geen top, je moet een punt pakken reageer retweet
Je moeder jaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Stoephoer gefeliciteerd met 0 punten!
Ach elk puntje voor de derde plek was mooi meegenomen. Hoop dat rutte nu inziet dat hij moet gaan trainen op corners.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Merkie het volgende:
Maarja, waarom zou je ook willen gelijkspelen. Een heel seizoen valse hoop dat er wat te halen valt.
Zowel buitenspel opheffen als mis koppenquote:
Talentvolle verdediging hoor van Feyenoord lol.quote:
Eerste prijs sinds 14 jaar #topclubquote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef OverRated het volgende:
Ah lekker van Roma winnen toch, EL winnen
Ja, das standaard in Nederland. Tegen AZ ook al, 10 minuten opstootjes, 5 minuten bijtellen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt he. Laten die PSVers 3 minuten juichen en 20 seconde erbij optellen.
En volgend jaar dan de CL?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef OverRated het volgende:
Ah lekker van Roma winnen toch, EL winnen
Fluit komend weekend niet, daarna winterstop. Dus tjaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuipers mag de komende drie weken wedstrijden van de Ijsselmeervogels fluiten neem ik aan?
Die moeten ze ook echt met een steen om zijn nek de maas in tyfen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mr Krabs met een strakke analyse.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:35:46Ongelooflijk: #Feyenoord neemt een corner en PSV scoort vanuit omschakeling. Conclusie, ploeg is geen top, je moet een punt pakken reageer retweet
JPB deed niet eens mee mongooltjequote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Syntix het volgende:
Die boetius en vilhena zijn ook niet zo goed he?
Grote mond hoor, maar vergeet niet dat je de halve wedstrijd met 12 man speelt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerste prijs sinds 14 jaar #topclub
Als je komt trollen, lees je dan wel even in... Boëtius speelde niet eens mee vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Syntix het volgende:
Die boetius en vilhena zijn ook niet zo goed he?
Oja, nu is het weer de schuld van de KNJB natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grote mond hoor, maar vergeet niet dat je de halve wedstrijd met 12 man speelt.
Kuipers
Nooit meer kampioenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Dat PSV, de tyfus wat een kutclub is dat. En ze zijn dom. Ik heb echt een grafhekel aan alles wat dat PSV voor moet stellen. Gelijk met de joden bijna.
Precies daarom dusquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
Waarom zitten al die lampjes hier en niet in hun eigen topic? De hele wedstrijd nog geen heel topic vol
Ben benieuwd of dit slechte duel nog gevolgen gaat hebben voor zijn internationale "carrière"... Als de EUFA dit zietquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fluit komend weekend niet, daarna winterstop. Dus tja
Je speelt godverdomme gewoon een bazen wedstrijd, echt, godverdomme man.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ongelofelijke tiefuszooi.. zo kennen we Feyenoord weer. Domme pleurislijders
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
Waarom zitten al die lampjes hier en niet in hun eigen topic? De hele wedstrijd nog geen heel topic vol
kanker eens op tyfusmongool.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, nu is het weer de schuld van de KNJB natuurlijk![]()
Wij lopen niet weg uit het livetopicquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef H.FR het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
JPB deed niet eens mee mongooltje
Ik kom niet trollen. Boetius is ziek dat wist ik, maar de laatste maanden is hij al slecht en Vilhena vandaag ook. Dus zo goed zijn ze niet he?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je komt trollen, lees je dan wel even in... Boëtius speelde niet eens mee vandaag.
kanker eens op tyfusmongool.quote:
kanker eens op tyfusmongool.quote:
Hattrickquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die De Jong heeft ook wel een ongelofelijke bloedkop zeg.
Bazenwestrijd? Wat heb jij lopen kijken? De tweede helft gewoon matig gespeeldquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je speelt godverdomme gewoon een bazen wedstrijd, echt, godverdomme man.
Neuh, incident, je moet naar de lange termijn kijken etc. etc. Je kent het welquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit slechte duel nog gevolgen gaat hebben voor zijn internationale "carrière"... Als de EUFA dit ziet
KNLB dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, nu is het weer de schuld van de KNJB natuurlijk![]()
Het had al 6-2 moeten staan manquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MADquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
kanker eens op tyfusmongool.
[..]
kanker eens op tyfusmongool.
Ja en als je dan toch 4 tegengoals incasseert ben je gewoon een stel suffe klootmongolen bij elkaarquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JPB was weer wat aan de beterende hand, dat moet jij als vaste Feyenoord-volger toch wel wetenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Ik kom niet trollen. Boetius is ziek dat wist ik, maar de laatste maanden is hij al slecht en Vilhena vandaag ook. Dus zo goed zijn ze niet he?
Bijna? Meer hekel aan die grafclub dan aan de Joden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Scrummie het volgende:
Dat PSV, de tyfus wat een kutclub is dat. En ze zijn dom. Ik heb echt een grafhekel aan alles wat dat PSV voor moet stellen. Gelijk met de joden bijna.
Haha zelfs Brabantse vrouwen wijzen Feyenoorders af. Wie wil er nou worden geassocieerd met zo'n ontiegelijke faalclub man?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit meer een vrouw. Want BRABANTSE WIJVEN ZIJN VIES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |