SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou jonguh.quote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
En nu the booty, hoe groot?
inb4 deuce met nicki's ass.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Genoeg mooie grote en kleine borsten. Zou me niet druk maken om de maat.
Geldt ook voor andere lichaamsdelen. Konten, buiken, etc.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:03 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga helemaal los. Wie komt meezingen?
*streelt handquote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/(...)99452&type=2&theater
Omg dit filmpje.... ik word hier echt verschrikkelijk verdrietig van. Die opa. Arme man.
Je zou maar zo'n kleinzoon hebben.
Vast weer fake..quote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg dit filmpje.... ik word hier echt verschrikkelijk verdrietig van. Die opa. Arme man.
Wat is het verhaal?quote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft die kleinzoon verkeerd gedaan? Heeft hij alleen geen koekjes gebakken?quote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had geen koekjes gebakken jongeuhhhquote:Op maandag 15 december 2014 00:11 schreef Deuce92 het volgende:
Uit dat filmpje kan ik niet opmaken dat de kleinzoon iets verkeerd heeft gedaan, alleen dat de opa een gestoorde gek is.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Die turkentopic is mijn toch een verzameling retards zeg
Behalve Syl, Stylo en Peu..quote:Op maandag 15 december 2014 00:16 schreef Deuce92 het volgende:
Zie ginds komt de fittie weer aan...
[..]
Deze mensen.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 14 december 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 181 Crip
19. 173 Stimorol-
27. 149 Landysh
40. 128 Klinkerbotsing
47. 115 Deuce92
55. 105 TheMagnificent
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
over jellybean gesproken, heb jij verstand van roms?quote:Op maandag 15 december 2014 00:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inb4 jellybean. Jij staat niet op de lijst van coole mensen+Syl.
en jij had de hele dag gewerkt a hoofdquote:Op maandag 15 december 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, top 46 sukkeltjes. Echt geen leven, echt voor schut.
Ik vind jullie gewoon lief.quote:Op maandag 15 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en jij had de hele dag gewerkt a hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje, hoezo?quote:Op maandag 15 december 2014 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
over jellybean gesproken, heb jij verstand van roms?
quote:Op maandag 15 december 2014 00:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind jullie gewoon lief.
Wij vinden jou ook lief broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke telefoon? Ik heb een s4 en heb gewoon standaard android 4.4.2 of zo. Werkt chill.quote:Op maandag 15 december 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil nieuwe rom op mn telefoon zetten maar weetnie welke goei en fijn werkt
AHAHHAHA TOTALLY WEL.quote:Op maandag 15 december 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/(...)00913&type=2&theater
OMG DIT FILMPJE. CRIP GA ME NIET ZEGGEN DAT JIJ LATER ZO GAAT DOEN MET JE KIND HE EHE HEEOEE.
ik heb s3quote:Op maandag 15 december 2014 00:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Welke telefoon? Ik heb een s4 en heb gewoon standaard android 4.4.2 of zo. Werkt chill.
Ga ga, met jullie s3 en s4, ik heb nog een s2.quote:Op maandag 15 december 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb s3maar hij is helemaal verrot en ik wil hem soms kapot gooien maar ik denk dat als ik er een nieuwe rom op zet, die huidige die er nu op staat is ook alweer wat gedateerd, dat ik hem meer ga waarderen
Gewoon kapot gooien.quote:Op maandag 15 december 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb s3maar hij is helemaal verrot en ik wil hem soms kapot gooien maar ik denk dat als ik er een nieuwe rom op zet, die huidige die er nu op staat is ook alweer wat gedateerd, dat ik hem meer ga waarderen
haha baasquote:Op maandag 15 december 2014 00:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ga, met jullie s3 en s4, ik heb nog een s2.
Old school, bitches.
quote:
Jij ben eg een goeie hosselaer. Ben nu al vochtig...quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha baas
geef je nulzes bby
Goede verkooppraatjes wel paar posts hierboven ja ;c gaat zeker invloed hebben op mijn bodquote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee ik ga deze verkopen aan jan
Piratebay is down.quote:Op maandag 15 december 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
Laat Jan een nieuwe telefoon piratiseren!
jij praat zo tegen mij?!quote:Op maandag 15 december 2014 00:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij ben eg een goeie hosselaer. Ben nu al vochtig...
Hoe praat ik tegen jou?quote:Op maandag 15 december 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij praat zo tegen mij?!
denk je ik heb niet eerder op deze manier nummers geregeld?
Vond er een keer een in een bus.. facebookbericht naar die zmmla uitgestuurd en aan de buschauffeur gegevenquote:Op maandag 15 december 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
Laat Jan een nieuwe telefoon piratiseren!
Good guy Jan!quote:Op maandag 15 december 2014 00:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vond er een keer een in een bus.. facebookbericht naar die zmmla uitgestuurd en aan de buschauffeur gegeven(was te makkelijk, geen uitdaging)
quote:Op maandag 15 december 2014 00:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe praat ik tegen jou?
Denk ik "ik heb niet eerder op deze manier nummers geregeld"? Of wat? Ik begrijp die grammatica niet.
ik zat naast hemquote:Op maandag 15 december 2014 00:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Good guy Jan!
Je had er makkelijk indruk mee kunnen maken op een nieuwe chicka. Op de 3de date meteen cadeau geven.
Natuurlijk achter jouw rug om!quote:
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk achter jouw rug om!
Ik geef alleen goed advies.
Hhhhhhhhhhhhhhhh nerd humor.quote:Op maandag 15 december 2014 00:45 schreef JanPiraat het volgende:
Neem je geodriehoek mee, jij krijgt drie hoeken.. op je kaak![]()
Trusten.quote:Op maandag 15 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke nu ga ik stoppen, doeidoei lieverdjens.
doeiquote:Op maandag 15 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke nu ga ik stoppen, doeidoei lieverdjens.
Hoe is het finance wereldje voor jou? Harde wereld of valt het wel mee. Is het echt een mannenwereld? Worden vrouwen serieus genomen? Wat moet ik sowieso in m'n achterhoofd houden... ? Veel corpsballen?quote:Op maandag 15 december 2014 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
De kerstborrel op het werk komt nader, hopelijk is het een kekke fuif![]()
Voor mij behoorlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 01:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoe is het finance wereldje voor jou?
Hard in de zin dat alleen resultaten tellen en verder weinig vrouwen, in Nederland wel maar in de Anglo landen en bv Oost-Europa, Asia en de VS zie je meer vrouwen.quote:Harde wereld of valt het wel mee. Is het echt een mannenwereld?
Ja, mits assertieve instelling en resultaten.quote:Worden vrouwen serieus genomen?
De kant van de bankiers in NL stikt van de corpsballen, veel mensen ook met adelijke voorouders of die zich zo voordoen viel mij op.quote:Wat moet ik sowieso in m'n achterhoofd houden... ? Veel corpsballen?
Dat is waar Facebook op gebouwd is. Hoe meer men informatie deelt hoe gerichter Facebook je kan voorzien van 'updates'.quote:Op zondag 14 december 2014 16:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oeps vergeten dit.
Nee, dat facebook daar zo'n ding van moet maken. Abartılı. Ik vond het altijd een prima optie tot facebook het veranderde. Ook zo groot op je tijdlijn en feed. Ne geregi var.
met zn "geef mij isisvlag", zo een persoon hoor je geen moslim te noemenquote:Op maandag 15 december 2014 08:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Gijzeling gaande in Australië waarbij de gijzelnemer(s) blijkbaar moslim is/zijn. Weer meer screen time voor moslims straks.
DOOD AAN ISIS zou ik bijna roepen.quote:Op maandag 15 december 2014 08:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Gijzeling gaande in Australië waarbij de gijzelnemer(s) blijkbaar moslim is/zijn. Weer meer screen time voor moslims straks.
je moet ff durrrr dm sturen alleen voglens mij had hij permban dacht ikquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 11:13 schreef Montelly het volgende:
Ok laten we even op dm verder gaanhahahaha
quote:Op maandag 15 december 2014 00:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hellnaw, laatste keer dat ik daar post.
Ik kan altijd op je rekenenquote:
Wat een oruspu ben jij.quote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet ff durrrr dm sturen alleen voglens mij had hij permban dacht ik
ik kan je anders zijn nummer ff geven? ik zit samen met hem in de GYMchat
Natuurlijk, proberen kan altijd. Je kunt haar een DM/PM sturen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan ik hierover klagen bij Yvonne? Dima begint mij te ergeren.
Link naar je post werd in dit topic geplaatstquote:Op maandag 15 december 2014 11:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan altijd op je rekenenMoet wel een dagtaak voor je zijn he
forreals? Mabrouk bby.quote:Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
Vanaf vandaag ga ik geen illie meer zijn, stap over naar Nederlandse nationaliteit. Blijf die mocroswag behouden natuurlijk.
Ja, van mij hoefde het niet perse maar mijn moeder wilde het heel erg.quote:
Ik zweer plechtig dat ik de koning trouw blijf.quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, van mij hoefde het niet perse maar mijn moeder wilde het heel erg.Ze denkt dat Geertjen mij het land uit gaat zetten anders.
Thanks, moet zometeen zo'n kei gare ceremonie bijwonen.
Been there.quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, van mij hoefde het niet perse maar mijn moeder wilde het heel erg.Ze denkt dat Geertjen mij het land uit gaat zetten anders.
Er was een versie met ''Zo waar helpe mij god almachtig''. Maar die wilde ik niet. Dus zegt hij zo oh er is ook een neutrale versie:quote:Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zweer plechtig dat ik de koning trouw blijf.
Jij zal waarschijnlijk de enige zijn die zo een eed moet afleggen tussen dat groepje mensen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Er was een versie met ''Zo waar helpe mij god almachtig''. Maar die wilde ik niet. Dus zegt hij zo oh er is ook een neutrale versie:
'Ik beloof dat ik de grondwettelijke orde van het Koninkrijk der Nederlanden, haar vrijheden en rechten respecteer en zweer de plichten die het staatsburgerschap met zich meebrengt getrouw te vervullen.' Gevolgd door: 'Dat verklaar en beloof ik.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Been there.In 2005 ofzo kregen wij onze Nederlandse nationaliteit geloof ik.
Ja de rest spreekt zeker geen Nederlands.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij zal waarschijnlijk de enige zijn die zo een eed moet afleggen tussen dat groepje mensen.
Alles opgeslagen en doorgestuurd naar AIVDquote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Er was een versie met ''Zo waar helpe mij god almachtig''. Maar die wilde ik niet. Dus zegt hij zo oh er is ook een neutrale versie:
'Ik beloof dat ik de grondwettelijke orde van het Koninkrijk der Nederlanden, haar vrijheden en rechten respecteer en zweer de plichten die het staatsburgerschap met zich meebrengt getrouw te vervullen.' Gevolgd door: 'Dat verklaar en beloof ik.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je een dubbele nationaliteit opgeven als daar meer voordelen dan nadelen aan zitten? Een extra paspoort/nationaliteit heb je juist meer profijt van, no?quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
i knowwww. Bij ons ook fotograaf en de volgende dag stonden we in de krant en kreeg mn vader meteen een baan aangeboden bij een huisartsquote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
[..], dit ga ik zo awkward vinden. Hele zaal vol met illies
Ja dat ook maar je moet alleen zo een eed afleggen als je dubbele nationaliteit blijft behouden. Anders hoeft het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja de rest spreekt zeker geen Nederlands.
wtfquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
i knowwww. Bij ons ook fotograaf en de volgende dag stonden we in de krant en kreeg mn vader meteen een baan aangeboden bij een huisarts![]()
Nee ik krijg nu juist een dubbele nationaliteit. Ben alleen mocro geweest mijn 19 leefjaren.quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je een dubbele nationaliteit opgeven als daar meer voordelen dan nadelen aan zitten? Een extra paspoort/nationaliteit heb je juist meer profijt van, no?
HHHHHHHHHHquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
i knowwww. Bij ons ook fotograaf en de volgende dag stonden we in de krant en kreeg mn vader meteen een baan aangeboden bij een huisarts![]()
Ooooh.quote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik krijg nu juist een dubbele nationaliteit. Ben alleen mocro geweest mijn 19 leefjaren.
Hij neukt tenminste, is al heel wat voor hem.quote:Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
Dima neukt de verkeerde nu. Dat gaat ie nog wel merken.
Kinderdag verblijf El Crip Nigga.quote:Op maandag 15 december 2014 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien krijg jij nu een eigen kinderdagverblijf! !!!
Engelse woorden/zinnen vertalen naar het Nederlands is zo enorm slecht voor de context.quote:Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima neukt de verkeerde nu. Dat gaat ie nog wel merken.
quote:Op maandag 15 december 2014 11:43 schreef Crip het volgende:
Ook al heb ik vaak ruzie met stim heeft ze wel echt gelijk tho #teamStimorol #neukdima
Turkse vertaling.quote:Op maandag 15 december 2014 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Engelse woorden/zinnen vertalen naar het Nederlands is zo enorm slecht voor de context..
Is er wat voorgevallen tussen jullie twee?quote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse vertaling.
Maar dit wordt vervolgd. Yemin olsun.
Die post van net is genoeg. En dan mn mama erbij betrekken.quote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is er wat voorgevallen tussen jullie twee?
dan stuur ik een pm met haar dm'squote:Op maandag 15 december 2014 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stuur yvonne een pm met zn posts.
Dat ik je irl ga pakken? Als ik merk dat jij Montelly benadert heb jij een probleem. Jij claimt mij te kennen. Dan weet je dat ik psycho ben.quote:Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan stuur ik een pm met haar dm's
het is niet zo eenzijdig als jullie denken
enerzijds bij de FA's uithuilen maar ergere streken dan mij utihalen
gtfo.
Che claimde ook van alles, zei je ook niks overquote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik je irl ga pakken? Als ik merk dat jij Montelly benadert heb jij een probleem. Jij claimt mij te kennen. Dan weet je dat ik psycho ben.
je posts op fok laten al genoeg doorschemeren dat je psycho bent andersquote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik je irl ga pakken? Als ik merk dat jij Montelly benadert heb jij een probleem. Jij claimt mij te kennen. Dan weet je dat ik psycho ben.
Bak kardes, claim niet dat je mij kent.. allah belami versin, als ik iets hoor dan zijn daar consequenties aan verbonden.quote:Op maandag 15 december 2014 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je posts op fok laten al genoeg doorschemeren dat je psycho bent anders
leuk dat je dit dit zegt, montelly gaat nu net doen alsof ik hem benadert heb, chapeau.
je werkt jezelf alleen maar in het harnas met dit soort posts
Wat een bullshit. Jij bent hier toch geboren? Dus alleen omdat jij bij jouw geboorte een ander papiertje hebt gekregen moet je nu zoiets stoms zeggen?quote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je deze clown ook weer. Flikker toch op nr je gymtopic. En maar zeiken en toch posten.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
zG echt onbegrijpelijk dat je als crew doodleuk meepost hier, als de bedreigingen heen en weer vliegen. Het is dat crew de moeite niet neemt hier mee te lezen, anders was het binnen 3 tellen gesloten/paar bans uitgedeeld.
Jammer, want afgezien van een psycho zitten hier echt leuke mensen volgens mij.
Case in pointquote:Op maandag 15 december 2014 12:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je deze clown ook weer. Flikker toch op nr je gymtopic. En maar zeiken en toch posten.
hahahah mens, wat lul jij.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
zG echt onbegrijpelijk dat je als crew doodleuk meepost hier, als de bedreigingen heen en weer vliegen. Het is dat crew de moeite niet neemt hier mee te lezen, anders was het binnen 3 tellen gesloten/paar bans uitgedeeld.
Echt heeeee.quote:Op maandag 15 december 2014 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahah mens, wat lul jij.
Ohja ik vergat even dat hoe stimo post hier helemaal normaal wordt gevonden, sorryquote:Op maandag 15 december 2014 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahah mens, wat lul jij.
dat staat nergens, gek. Stimo is grootste zot hier, dat wordt nergens ontkend. Maar beb je de posts gezien die geplaatst zijn, waardoor zij zo reageerde?quote:Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja ik vergat even dat hoe stimo post hier helemaal normaal wordt gevonden, sorry. Gvd man, moet het ook niet proberen ook
Begint al goed zo te lezenquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef Crip het volgende:
onderweg om een nederlander te worden doe
bedoel je: houdoe?quote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef Crip het volgende:
onderweg om een nederlander te worden doe
Ja, als je mijn eerste post had gelezen had je gezien dat ik stimo niet noemde, hell, ik had het juist over die posts waar jij het ook over hebtquote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat staat nergens, gek. Stimo is grootste zot hier, dat wordt nergens ontkend. Maar beb je de posts gezien die geplaatst zijn, waardoor zij zo reageerde?ga gewoon.
o dan zeg ik sorry en ben ik het met je eens.quote:Op maandag 15 december 2014 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, als je mijn eerste post had gelezen had je gezien dat ik stimo niet noemde, hell, ik had het juist over die posts waar jij het ook over hebt. Het is toch niet normaal dat dat goedgekeurd wordt? En aan de andere kant is het toch ook niet normaal dat stimo gewoon al die shit kan spuien ook? Twee kanten enzo? Hier worden gewoon persoonlijke shit afgekraakt waar je overal elders een ban voor zou krijgen.
Stimo heeft wel systematisch Montelly en Dim getreiterd, dus ja, dan krijg je ditquote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat staat nergens, gek. Stimo is grootste zot hier, dat wordt nergens ontkend. Maar beb je de posts gezien die geplaatst zijn, waardoor zij zo reageerde?ga gewoon.
dima ook ja? Volgens mij alleen montelly, en dan nog. Wat zijn dit voor rare wijvensteken. Familir en omgeving erbij betrekken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Stimo heeft wel systematisch Montelly en Dim getreiterd, dus ja, dan krijg je dit
Ja, ook dim in het verleden. Stim heeft best veel mensen getreiterd en minachtend behandeld.quote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dima ook ja? Volgens mij alleen montelly, en dan nog. Wat zijn dit voor rare wijvensteken. Familir en omgeving erbij betrekken.!
a kom opquote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, ook dim in het verleden. Stim heeft best veel mensen getreiterd en minachtend behandeld.
Met wat?quote:Op maandag 15 december 2014 12:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Stimo heeft wel systematisch Montelly en Dim getreiterd, dus ja, dan krijg je dit
Rustig maar, mij raakt ze nietquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, ook dim in het verleden. Stim heeft best veel mensen getreiterd en minachtend behandeld.
Boeien hoe ver zij zijn gegaan. Jullie zijn allemaal schuldig voor het opzettelijk escaleren van dit.quote:Op maandag 15 december 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
Met wat?
Heel fok treitert Dima? En Montelly.
Heb ik t over hun prive? Maar like I said. Dima kent mn grenzen nu. Thats the end
Ik strooi niet met privé. Nooit. Klaar.quote:Op maandag 15 december 2014 12:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Boeien hoe ver zij zijn gegaan. Jullie zijn allemaal schuldig voor het opzettelijk escaleren van dit.
Doe eens niet zo janken, jij doet daar zelf keihard aan mee.quote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die post van net is genoeg. En dan mn mama erbij betrekken.
Komt goed.
Yuhquote:Op maandag 15 december 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik strooi niet met privé. Nooit. Klaar.
Omg. Rot op. Serieus.quote:Op maandag 15 december 2014 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuhniet eens schamen ofzo.
Waar haalt Che dan zijn info vandaan?Kuslar mi soyluyor.
Tot morgen!quote:Op maandag 15 december 2014 12:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Rot op. Serieus.
Yow ik heb t helemaal gehad hier. Ciao
Hierna reageer ik niet meer op jou.quote:
Hij loopt elke keer weg uit de discussie, bitch made nigga'z.quote:Op maandag 15 december 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
Hierna reageer ik niet meer op jou.
Ik deel geen info. Che zegt wat en jij bevestigt dingen blijkbaar.
Zoek t samen uit.
Geloof je het zelf?quote:Vanaf nu reageer ik niet meer op jou, montelly of die clown.
Ik ben echt niet onredelijk heurquote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o dan zeg ik sorry en ben ik het met je eens.
Waarom post jij hier niet?quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt niet onredelijk heurook al ben ik altijd voor een ban van youknowwho
Hahah watquote:Op maandag 15 december 2014 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuhniet eens schamen ofzo.
Waar haalt Che dan zijn info vandaan?Kuslar mi soyluyor.
quote:Op maandag 15 december 2014 12:15 schreef Deuce92 het volgende:
Stelt iemand anders zich weleens voor dat Stimo en c_c elkaar niet mogen vanwege een passievolle lesbische seksrelatie die niet goed is afgelopen?
Ik ga even lekker verder dromen.
Hey Dennis, jij ook hier?quote:Op maandag 15 december 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
Dit lijkt godverdomme het forum van kindertent.nl wel.
Denk het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 13:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Peun, ben jij ook van de BBW's?
Che kom eens voor je vrouwtje op, ze wordt hier alle kanten op gebitchslapped.quote:Op maandag 15 december 2014 12:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah wat
Ik had idd gelijk dus over je hypocrisie en schijnheiligheid
Deze reeks is topshow.quote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che kom eens voor je vrouwtje op, ze wordt hier alle kanten op gebitchslapped.
Wie heeft de deur van de moskee opengelaten lanquote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Voer deze discussie lekker verder in jullie GYM-topic of voor mijn part in een nieuw topic.
Jij bent zo vies he, gatverquote:Op maandag 15 december 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
Genoeg hierover.
Ik merk vanzelf wat je doet.
wel een beetje onredelijk hoor,quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt niet onredelijk heurook al ben ik altijd voor een ban van youknowwho
Espiri anlayışını yesinler senin.quote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie heeft de deur van de moskee opengelaten lan
je vergeet jezelfquote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze reeks is topshow.
Jij en weissman boos door ontmaskeringen
boze stimo
gym obsessie met hier
Everyone gone mad
Ik maak niemand belachelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
je vergeet jezelf
iedereen belachelijk maken
maar op ambi na niemand die je ooit gezien heeft
ZEG JE NU DAT IK EEN BBW BENquote:Op maandag 15 december 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeker weten? Er is genoeg voor iedereen.
Haha, snapje.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef Che_ het volgende:
Ik maak niemand belachelijk.
Ik laat gewoon je schijnheiligheid zien en dat kan je niet hebben
quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie komt vanavond meeten? Film of wat eten?
Pics!quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje aan. Superleuk.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje aan. Superleuk.
Tactics!quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga ergens anders de autoritaire turk uit lopen hangenquote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Voer deze discussie lekker verder in jullie GYM-topic of voor mijn part in een nieuw topic.
noquote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet vanquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk gewoon op, wat voeg je toe elke keer? behalve fitties die nergens over gaan en ''
ga
Nee, in Almere. Alleen regelmatig in Amsterdam. Vandaag in Elmere.quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij werkt in emsterdem, kom je?
ik meet graag met mensenquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet van
verkapte poging om het onderwerp te veranderen
quote:Op maandag 15 december 2014 13:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, in Almere. Alleen regelmatig in Amsterdam. Vandaag in Elmere. [ afbeelding ]
Ik weet niet wanneer ik klaar ben.
quote:
Behalve dat er al drie of vier grote meets en weet ik veel hoeveel kleine meets zijn gehouden dan.quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet van
verkapte poging om het onderwerp te veranderen
quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk gewoon op, wat voeg je toe elke keer? behalve fitties die nergens over gaan en ''
ga
Ja, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens Che ben ik dan schijnheilig
huh wat moet ik nog bewijzen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, tot het tegendeel bewezen is.
Negeerfase op deze jongenquote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens Che ben ik dan schijnheilig
Dat je niet schijnheilig bent.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
huh wat moet ik nog bewijzen dan?
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
hoe dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat je niet schijnheilig bent.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevondenquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnem die gymmers oprotten. Thanks.
hey Stimorol waarom haten, ik gaf net complimentjequote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnem die gymmers oprotten. Thanks.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.
Weet ik veel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:
Ik houd wel van een turkin op z'n tijd
Zo kijkende naar de posts van vandaag... als iedereen komt voorspel ik meer geweld dan tijdens het laatste UFC-eventquote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb meer dan 10 meets georganiseerd op fok en enkele tientallen fokkers ontmoet, velen spreek ik ook nog dagelijksquote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik veel.Kom een meet organiseren waarin je laat zien dat je best een lieve jongeman bent.
Hou me niet tegen. Ana asadquote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Gekke allocthonen in de haus. Oppassen G's.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo kijkende naar de posts van vandaag... als iedereen komt voorspel ik meer geweld dan tijdens het laatste UFC-event
quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevonden.
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10 meets georganiseerd op fok en enkele tientallen fokkers ontmoet, velen spreek ik ook nog dagelijks
jammer dat je zo meepraat met che
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga ergens anders de autoritaire turk uit lopen hangen
Dat is hoe lang geleden?quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.
Waarom weer zo een steek dan? Waar is het misgegaan bij jou?quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevonden.
En dan zeker broodjes hagelslag etenquote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Zal ik, rasechte hollander zijn, vanuit een mediator-achtige positie anders een meet organiseren? Om alles in goede banen te laten verlopen.
Ik weet al waar die tour zou eindigen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier.quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is hoe lang geleden?![]()
dan moet je wel een keer komen opdagen he![]()
vrouwen-logica
boterham met kaas en allemaal verplicht op klompen lopenquote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan zeker broodjes hagelslag eten
Wel zelf betalen hè..quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan zeker broodjes hagelslag eten
quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet al waar die tour zou eindigen.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.
Wat kunnen we verwachten?quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef seto het volgende:
hey zijn er nog mensen uti den haag hier
[ afbeelding ]
Oh dat was serieus niet stekend bedoeld. Ik heb in het verleden, toen ik eerlijk zei dat ik geen behoefte voelde aan een Turks paspoort omdat ik gewoon niets met het land heb en hier opgevoed ben, bijzonder aardige pm's gehad over hoe ik een vieze landverradende kankerhoer was. Dus mja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom weer zo een steek dan? Waar is het misgegaan bij jou?
nee maar een vriendinnetje van me woonde in zoetermeer en ze zat op school in den haag maar ik ben daar ook een paar keer op bezoek geweest en dat was echt lachen maar nu woont ze niet meer in den haag helaasquote:Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef seto het volgende:
hey zijn er nog mensen uti den haag hier
[ afbeelding ]
Kom gew een keer naar Rotterdam of hou er over op plsquote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Weet niet meer hoe lang geleden en kan het nergens meer vinden ook. MAAR DAT BETEKENT NIET DAT JE ME ZOMAAR MAG EMO.GIFFEN JA.
![]()
whaha palenstein zeker, turkenmocrobuurtquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee maar een vriendinnetje van me woonde in zoetermeer en ze zat op school in den haag maar ik ben daar ook een paar keer op bezoek geweest en dat was echt lachen maar nu woont ze niet meer in den haag helaas
wat kun je verwachten op een meetquote:
Dit staat op de to-do-list van 2015, thanks. Zal je tzt een dm sturenquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom gew een keer naar Rotterdam of hou er over op pls
ne ze was gwn nederlands en woonde in zo'n mooie buurt in zoetje echt nicequote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
whaha palenstein zeker, turkenmocrobuurt
Ik geloof niet dat mensen zo zouden reageren als jij het zo hebt gebracht zoals in je post.quote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dat was serieus niet stekend bedoeld. Ik heb in het verleden, toen ik eerlijk zei dat ik geen behoefte voelde aan een Turks paspoort omdat ik gewoon niets met het land heb en hier opgevoed ben, bijzonder aardige pm's gehad over hoe ik een vieze landverradende kankerhoer was. Dus mja.
welke dan? rokka representquote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat kun je verwachten op een meet
[..]
Dit staat op de to-do-list van 2015, thanks. Zal je tzt een dm sturen
[..]
ne ze was gwn nederlands en woonde in zo'n mooie buurt in zoetje echt nice
ewa al die turken met vaderlands' trots mogen opkkrenquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dat was serieus niet stekend bedoeld. Ik heb in het verleden, toen ik eerlijk zei dat ik geen behoefte voelde aan een Turks paspoort omdat ik gewoon niets met het land heb en hier opgevoed ben, bijzonder aardige pm's gehad over hoe ik een vieze landverradende kankerhoer was. Dus mja.
weet niet eens hoe die buurt heette, bij een of ander station en dan doorlopen en dan kom je bij al die dure huizen en hofjes en daar woonde zij in die buurtquote:
Je bent noch Turk noch reguliere poster hier, derhalve verworpen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier.
Dus?quote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent noch Turk noch reguliere poster hier.
Je overschat de gemiddelde user in deze reeksquote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef xminator het volgende:
Ik geloof niet dat mensen zo zouden reageren als jij het zo hebt gebracht zoals in je post.
allemaal sociale huurquote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet niet eens hoe die buurt heette, bij een of ander station en dan doorlopen en dan kom je bij al die dure huizen en hofjes en daar woonde zij in die buurt
en bij dezequote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent noch Turk noch reguliere poster hier, derhalve verworpen.
Dan geloof je het niet. Was toen Nederland in de ban was van de dubbele paspoorten en ik in POL of NWS mee aan het discussiëren was geloof ik. Niet de plek waar ik ga trollen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen zo zouden reageren als jij het zo hebt gebracht zoals in je post.
jammer dat je zo denkt over je mede nederlanders ze was gewoon volbloed nls maarja tis duidelijk hoe jij erover denkt he naouja houdoe toitoitoitquote:
waar ga je?quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammer dat je zo denkt over je mede nederlanders ze was gewoon volbloed nls maarja tis duidelijk hoe jij erover denkt he naouja houdoe toitoitoit
Amk wie dan? TM? zG? Sylv? Ik (maybe ik danquote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je overschat de gemiddelde user in deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |