Yuhquote:Op maandag 15 december 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik strooi niet met privé. Nooit. Klaar.
Omg. Rot op. Serieus.quote:Op maandag 15 december 2014 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuhniet eens schamen ofzo.
Waar haalt Che dan zijn info vandaan?Kuslar mi soyluyor.
Tot morgen!quote:Op maandag 15 december 2014 12:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Rot op. Serieus.
Yow ik heb t helemaal gehad hier. Ciao
Hierna reageer ik niet meer op jou.quote:
Hij loopt elke keer weg uit de discussie, bitch made nigga'z.quote:Op maandag 15 december 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
Hierna reageer ik niet meer op jou.
Ik deel geen info. Che zegt wat en jij bevestigt dingen blijkbaar.
Zoek t samen uit.
Geloof je het zelf?quote:Vanaf nu reageer ik niet meer op jou, montelly of die clown.
Ik ben echt niet onredelijk heurquote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o dan zeg ik sorry en ben ik het met je eens.
Waarom post jij hier niet?quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt niet onredelijk heurook al ben ik altijd voor een ban van youknowwho
Hahah watquote:Op maandag 15 december 2014 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuhniet eens schamen ofzo.
Waar haalt Che dan zijn info vandaan?Kuslar mi soyluyor.
quote:Op maandag 15 december 2014 12:15 schreef Deuce92 het volgende:
Stelt iemand anders zich weleens voor dat Stimo en c_c elkaar niet mogen vanwege een passievolle lesbische seksrelatie die niet goed is afgelopen?
Ik ga even lekker verder dromen.
Hey Dennis, jij ook hier?quote:Op maandag 15 december 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
Dit lijkt godverdomme het forum van kindertent.nl wel.
Denk het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 13:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Peun, ben jij ook van de BBW's?
Che kom eens voor je vrouwtje op, ze wordt hier alle kanten op gebitchslapped.quote:Op maandag 15 december 2014 12:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah wat
Ik had idd gelijk dus over je hypocrisie en schijnheiligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |