Echt heeeee.quote:Op maandag 15 december 2014 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahah mens, wat lul jij.
Ohja ik vergat even dat hoe stimo post hier helemaal normaal wordt gevonden, sorryquote:Op maandag 15 december 2014 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahah mens, wat lul jij.
dat staat nergens, gek. Stimo is grootste zot hier, dat wordt nergens ontkend. Maar beb je de posts gezien die geplaatst zijn, waardoor zij zo reageerde?quote:Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja ik vergat even dat hoe stimo post hier helemaal normaal wordt gevonden, sorry. Gvd man, moet het ook niet proberen ook
Begint al goed zo te lezenquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef Crip het volgende:
onderweg om een nederlander te worden doe
bedoel je: houdoe?quote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef Crip het volgende:
onderweg om een nederlander te worden doe
Ja, als je mijn eerste post had gelezen had je gezien dat ik stimo niet noemde, hell, ik had het juist over die posts waar jij het ook over hebtquote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat staat nergens, gek. Stimo is grootste zot hier, dat wordt nergens ontkend. Maar beb je de posts gezien die geplaatst zijn, waardoor zij zo reageerde?ga gewoon.
o dan zeg ik sorry en ben ik het met je eens.quote:Op maandag 15 december 2014 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, als je mijn eerste post had gelezen had je gezien dat ik stimo niet noemde, hell, ik had het juist over die posts waar jij het ook over hebt. Het is toch niet normaal dat dat goedgekeurd wordt? En aan de andere kant is het toch ook niet normaal dat stimo gewoon al die shit kan spuien ook? Twee kanten enzo? Hier worden gewoon persoonlijke shit afgekraakt waar je overal elders een ban voor zou krijgen.
Stimo heeft wel systematisch Montelly en Dim getreiterd, dus ja, dan krijg je ditquote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat staat nergens, gek. Stimo is grootste zot hier, dat wordt nergens ontkend. Maar beb je de posts gezien die geplaatst zijn, waardoor zij zo reageerde?ga gewoon.
dima ook ja? Volgens mij alleen montelly, en dan nog. Wat zijn dit voor rare wijvensteken. Familir en omgeving erbij betrekken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Stimo heeft wel systematisch Montelly en Dim getreiterd, dus ja, dan krijg je dit
Ja, ook dim in het verleden. Stim heeft best veel mensen getreiterd en minachtend behandeld.quote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dima ook ja? Volgens mij alleen montelly, en dan nog. Wat zijn dit voor rare wijvensteken. Familir en omgeving erbij betrekken.!
a kom opquote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, ook dim in het verleden. Stim heeft best veel mensen getreiterd en minachtend behandeld.
Met wat?quote:Op maandag 15 december 2014 12:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Stimo heeft wel systematisch Montelly en Dim getreiterd, dus ja, dan krijg je dit
Rustig maar, mij raakt ze nietquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, ook dim in het verleden. Stim heeft best veel mensen getreiterd en minachtend behandeld.
Boeien hoe ver zij zijn gegaan. Jullie zijn allemaal schuldig voor het opzettelijk escaleren van dit.quote:Op maandag 15 december 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
Met wat?
Heel fok treitert Dima? En Montelly.
Heb ik t over hun prive? Maar like I said. Dima kent mn grenzen nu. Thats the end
Ik strooi niet met privé. Nooit. Klaar.quote:Op maandag 15 december 2014 12:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Boeien hoe ver zij zijn gegaan. Jullie zijn allemaal schuldig voor het opzettelijk escaleren van dit.
Doe eens niet zo janken, jij doet daar zelf keihard aan mee.quote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die post van net is genoeg. En dan mn mama erbij betrekken.
Komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |