forreals? Mabrouk bby.quote:Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
Vanaf vandaag ga ik geen illie meer zijn, stap over naar Nederlandse nationaliteit. Blijf die mocroswag behouden natuurlijk.
Ja, van mij hoefde het niet perse maar mijn moeder wilde het heel erg.quote:
Ik zweer plechtig dat ik de koning trouw blijf.quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, van mij hoefde het niet perse maar mijn moeder wilde het heel erg.Ze denkt dat Geertjen mij het land uit gaat zetten anders.
Thanks, moet zometeen zo'n kei gare ceremonie bijwonen.
Been there.quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, van mij hoefde het niet perse maar mijn moeder wilde het heel erg.Ze denkt dat Geertjen mij het land uit gaat zetten anders.
Er was een versie met ''Zo waar helpe mij god almachtig''. Maar die wilde ik niet. Dus zegt hij zo oh er is ook een neutrale versie:quote:Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zweer plechtig dat ik de koning trouw blijf.
Jij zal waarschijnlijk de enige zijn die zo een eed moet afleggen tussen dat groepje mensen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Er was een versie met ''Zo waar helpe mij god almachtig''. Maar die wilde ik niet. Dus zegt hij zo oh er is ook een neutrale versie:
'Ik beloof dat ik de grondwettelijke orde van het Koninkrijk der Nederlanden, haar vrijheden en rechten respecteer en zweer de plichten die het staatsburgerschap met zich meebrengt getrouw te vervullen.' Gevolgd door: 'Dat verklaar en beloof ik.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Been there.In 2005 ofzo kregen wij onze Nederlandse nationaliteit geloof ik.
Ja de rest spreekt zeker geen Nederlands.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij zal waarschijnlijk de enige zijn die zo een eed moet afleggen tussen dat groepje mensen.
Alles opgeslagen en doorgestuurd naar AIVDquote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Er was een versie met ''Zo waar helpe mij god almachtig''. Maar die wilde ik niet. Dus zegt hij zo oh er is ook een neutrale versie:
'Ik beloof dat ik de grondwettelijke orde van het Koninkrijk der Nederlanden, haar vrijheden en rechten respecteer en zweer de plichten die het staatsburgerschap met zich meebrengt getrouw te vervullen.' Gevolgd door: 'Dat verklaar en beloof ik.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je een dubbele nationaliteit opgeven als daar meer voordelen dan nadelen aan zitten? Een extra paspoort/nationaliteit heb je juist meer profijt van, no?quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
i knowwww. Bij ons ook fotograaf en de volgende dag stonden we in de krant en kreeg mn vader meteen een baan aangeboden bij een huisartsquote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
[..], dit ga ik zo awkward vinden. Hele zaal vol met illies
Ja dat ook maar je moet alleen zo een eed afleggen als je dubbele nationaliteit blijft behouden. Anders hoeft het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja de rest spreekt zeker geen Nederlands.
wtfquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
i knowwww. Bij ons ook fotograaf en de volgende dag stonden we in de krant en kreeg mn vader meteen een baan aangeboden bij een huisarts![]()
Nee ik krijg nu juist een dubbele nationaliteit. Ben alleen mocro geweest mijn 19 leefjaren.quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je een dubbele nationaliteit opgeven als daar meer voordelen dan nadelen aan zitten? Een extra paspoort/nationaliteit heb je juist meer profijt van, no?
HHHHHHHHHHquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
i knowwww. Bij ons ook fotograaf en de volgende dag stonden we in de krant en kreeg mn vader meteen een baan aangeboden bij een huisarts![]()
Ooooh.quote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik krijg nu juist een dubbele nationaliteit. Ben alleen mocro geweest mijn 19 leefjaren.
Hij neukt tenminste, is al heel wat voor hem.quote:Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
Dima neukt de verkeerde nu. Dat gaat ie nog wel merken.
Kinderdag verblijf El Crip Nigga.quote:Op maandag 15 december 2014 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien krijg jij nu een eigen kinderdagverblijf! !!!
Engelse woorden/zinnen vertalen naar het Nederlands is zo enorm slecht voor de context.quote:Op maandag 15 december 2014 11:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima neukt de verkeerde nu. Dat gaat ie nog wel merken.
quote:Op maandag 15 december 2014 11:43 schreef Crip het volgende:
Ook al heb ik vaak ruzie met stim heeft ze wel echt gelijk tho #teamStimorol #neukdima
Turkse vertaling.quote:Op maandag 15 december 2014 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Engelse woorden/zinnen vertalen naar het Nederlands is zo enorm slecht voor de context..
Is er wat voorgevallen tussen jullie twee?quote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse vertaling.
Maar dit wordt vervolgd. Yemin olsun.
Die post van net is genoeg. En dan mn mama erbij betrekken.quote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is er wat voorgevallen tussen jullie twee?
dan stuur ik een pm met haar dm'squote:Op maandag 15 december 2014 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stuur yvonne een pm met zn posts.
Dat ik je irl ga pakken? Als ik merk dat jij Montelly benadert heb jij een probleem. Jij claimt mij te kennen. Dan weet je dat ik psycho ben.quote:Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan stuur ik een pm met haar dm's
het is niet zo eenzijdig als jullie denken
enerzijds bij de FA's uithuilen maar ergere streken dan mij utihalen
gtfo.
Che claimde ook van alles, zei je ook niks overquote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik je irl ga pakken? Als ik merk dat jij Montelly benadert heb jij een probleem. Jij claimt mij te kennen. Dan weet je dat ik psycho ben.
je posts op fok laten al genoeg doorschemeren dat je psycho bent andersquote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik je irl ga pakken? Als ik merk dat jij Montelly benadert heb jij een probleem. Jij claimt mij te kennen. Dan weet je dat ik psycho ben.
Bak kardes, claim niet dat je mij kent.. allah belami versin, als ik iets hoor dan zijn daar consequenties aan verbonden.quote:Op maandag 15 december 2014 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je posts op fok laten al genoeg doorschemeren dat je psycho bent anders
leuk dat je dit dit zegt, montelly gaat nu net doen alsof ik hem benadert heb, chapeau.
je werkt jezelf alleen maar in het harnas met dit soort posts
Wat een bullshit. Jij bent hier toch geboren? Dus alleen omdat jij bij jouw geboorte een ander papiertje hebt gekregen moet je nu zoiets stoms zeggen?quote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je deze clown ook weer. Flikker toch op nr je gymtopic. En maar zeiken en toch posten.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
zG echt onbegrijpelijk dat je als crew doodleuk meepost hier, als de bedreigingen heen en weer vliegen. Het is dat crew de moeite niet neemt hier mee te lezen, anders was het binnen 3 tellen gesloten/paar bans uitgedeeld.
Jammer, want afgezien van een psycho zitten hier echt leuke mensen volgens mij.
Case in pointquote:Op maandag 15 december 2014 12:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je deze clown ook weer. Flikker toch op nr je gymtopic. En maar zeiken en toch posten.
hahahah mens, wat lul jij.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
zG echt onbegrijpelijk dat je als crew doodleuk meepost hier, als de bedreigingen heen en weer vliegen. Het is dat crew de moeite niet neemt hier mee te lezen, anders was het binnen 3 tellen gesloten/paar bans uitgedeeld.
Jammer, want afgezien van een psycho zitten hier echt leuke mensen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |