quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnem die gymmers oprotten. Thanks.
hey Stimorol waarom haten, ik gaf net complimentjequote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnem die gymmers oprotten. Thanks.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.
Weet ik veel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:
Ik houd wel van een turkin op z'n tijd
Zo kijkende naar de posts van vandaag... als iedereen komt voorspel ik meer geweld dan tijdens het laatste UFC-eventquote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie komt vanavond meeten? Film of wat eten?
Ik heb meer dan 10 meets georganiseerd op fok en enkele tientallen fokkers ontmoet, velen spreek ik ook nog dagelijksquote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik veel.Kom een meet organiseren waarin je laat zien dat je best een lieve jongeman bent.
Hou me niet tegen. Ana asadquote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Gekke allocthonen in de haus. Oppassen G's.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo kijkende naar de posts van vandaag... als iedereen komt voorspel ik meer geweld dan tijdens het laatste UFC-event
quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevonden.
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10 meets georganiseerd op fok en enkele tientallen fokkers ontmoet, velen spreek ik ook nog dagelijks
jammer dat je zo meepraat met che
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga ergens anders de autoritaire turk uit lopen hangen
Dat is hoe lang geleden?quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.
Waarom weer zo een steek dan? Waar is het misgegaan bij jou?quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevonden.
En dan zeker broodjes hagelslag etenquote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Zal ik, rasechte hollander zijn, vanuit een mediator-achtige positie anders een meet organiseren? Om alles in goede banen te laten verlopen.
Ik weet al waar die tour zou eindigen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier.quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is hoe lang geleden?![]()
dan moet je wel een keer komen opdagen he![]()
vrouwen-logica
boterham met kaas en allemaal verplicht op klompen lopenquote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan zeker broodjes hagelslag eten
Wel zelf betalen hè..quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan zeker broodjes hagelslag eten
quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet al waar die tour zou eindigen.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |