ik meet graag met mensenquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet van
verkapte poging om het onderwerp te veranderen
quote:Op maandag 15 december 2014 13:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, in Almere. Alleen regelmatig in Amsterdam. Vandaag in Elmere. [ afbeelding ]
Ik weet niet wanneer ik klaar ben.
quote:
Behalve dat er al drie of vier grote meets en weet ik veel hoeveel kleine meets zijn gehouden dan.quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet van
verkapte poging om het onderwerp te veranderen
quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk gewoon op, wat voeg je toe elke keer? behalve fitties die nergens over gaan en ''
ga
Ja, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens Che ben ik dan schijnheilig
huh wat moet ik nog bewijzen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, tot het tegendeel bewezen is.
Negeerfase op deze jongenquote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens Che ben ik dan schijnheilig
Dat je niet schijnheilig bent.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
huh wat moet ik nog bewijzen dan?
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
zG echt onbegrijpelijk dat je als crew doodleuk meepost hier, als de bedreigingen heen en weer vliegen. Het is dat crew de moeite niet neemt hier mee te lezen, anders was het binnen 3 tellen gesloten/paar bans uitgedeeld.
Jammer, want afgezien van een psycho zitten hier echt leuke mensen volgens mij.
hoe dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat je niet schijnheilig bent.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |