Deze reeks is topshow.quote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che kom eens voor je vrouwtje op, ze wordt hier alle kanten op gebitchslapped.
Wie heeft de deur van de moskee opengelaten lanquote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Voer deze discussie lekker verder in jullie GYM-topic of voor mijn part in een nieuw topic.
Jij bent zo vies he, gatverquote:Op maandag 15 december 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
Genoeg hierover.
Ik merk vanzelf wat je doet.
wel een beetje onredelijk hoor,quote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt niet onredelijk heurook al ben ik altijd voor een ban van youknowwho
Espiri anlayışını yesinler senin.quote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie heeft de deur van de moskee opengelaten lan
je vergeet jezelfquote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze reeks is topshow.
Jij en weissman boos door ontmaskeringen
boze stimo
gym obsessie met hier
Everyone gone mad
Ik maak niemand belachelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
je vergeet jezelf
iedereen belachelijk maken
maar op ambi na niemand die je ooit gezien heeft
ZEG JE NU DAT IK EEN BBW BENquote:Op maandag 15 december 2014 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeker weten? Er is genoeg voor iedereen.
Haha, snapje.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef Che_ het volgende:
Ik maak niemand belachelijk.
Ik laat gewoon je schijnheiligheid zien en dat kan je niet hebben
quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie komt vanavond meeten? Film of wat eten?
Pics!quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje aan. Superleuk.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje aan. Superleuk.
Tactics!quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga ergens anders de autoritaire turk uit lopen hangenquote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Voer deze discussie lekker verder in jullie GYM-topic of voor mijn part in een nieuw topic.
noquote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet vanquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk gewoon op, wat voeg je toe elke keer? behalve fitties die nergens over gaan en ''
ga
Nee, in Almere. Alleen regelmatig in Amsterdam. Vandaag in Elmere.quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij werkt in emsterdem, kom je?
ik meet graag met mensenquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet van
verkapte poging om het onderwerp te veranderen
quote:Op maandag 15 december 2014 13:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, in Almere. Alleen regelmatig in Amsterdam. Vandaag in Elmere. [ afbeelding ]
Ik weet niet wanneer ik klaar ben.
quote:
Behalve dat er al drie of vier grote meets en weet ik veel hoeveel kleine meets zijn gehouden dan.quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
om de dag zegt iemand in deze reeks wel ''meeten?'' uiteindelijk komt het er niet van
verkapte poging om het onderwerp te veranderen
quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kk gewoon op, wat voeg je toe elke keer? behalve fitties die nergens over gaan en ''
ga
Ja, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens Che ben ik dan schijnheilig
huh wat moet ik nog bewijzen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, tot het tegendeel bewezen is.
Negeerfase op deze jongenquote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens Che ben ik dan schijnheilig
Dat je niet schijnheilig bent.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
huh wat moet ik nog bewijzen dan?
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
zG echt onbegrijpelijk dat je als crew doodleuk meepost hier, als de bedreigingen heen en weer vliegen. Het is dat crew de moeite niet neemt hier mee te lezen, anders was het binnen 3 tellen gesloten/paar bans uitgedeeld.
Jammer, want afgezien van een psycho zitten hier echt leuke mensen volgens mij.
hoe dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat je niet schijnheilig bent.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevondenquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnem die gymmers oprotten. Thanks.
hey Stimorol waarom haten, ik gaf net complimentjequote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kunnem die gymmers oprotten. Thanks.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het allang gemeld achter de schermen, zowel in het FA-topic als FC-GC. Men is er al op aangesproken.
Weet ik veel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:
Ik houd wel van een turkin op z'n tijd
Zo kijkende naar de posts van vandaag... als iedereen komt voorspel ik meer geweld dan tijdens het laatste UFC-eventquote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb meer dan 10 meets georganiseerd op fok en enkele tientallen fokkers ontmoet, velen spreek ik ook nog dagelijksquote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik veel.Kom een meet organiseren waarin je laat zien dat je best een lieve jongeman bent.
Hou me niet tegen. Ana asadquote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Gekke allocthonen in de haus. Oppassen G's.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo kijkende naar de posts van vandaag... als iedereen komt voorspel ik meer geweld dan tijdens het laatste UFC-event
quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevonden.
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10 meets georganiseerd op fok en enkele tientallen fokkers ontmoet, velen spreek ik ook nog dagelijks
jammer dat je zo meepraat met che
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga ergens anders de autoritaire turk uit lopen hangen
Dat is hoe lang geleden?quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.
Waarom weer zo een steek dan? Waar is het misgegaan bij jou?quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. Heel vroeger wel gedaan, maar heb niet zoveel Turkse superioriteitsgevoel en dat wordt raar gevonden.
En dan zeker broodjes hagelslag etenquote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Zal ik, rasechte hollander zijn, vanuit een mediator-achtige positie anders een meet organiseren? Om alles in goede banen te laten verlopen.
Ik weet al waar die tour zou eindigen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf. Jij had mij de rotterdamweissmantour beloofd, toen ik daarover begon ging je me emogiffen. Lul.
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier.quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is hoe lang geleden?![]()
dan moet je wel een keer komen opdagen he![]()
vrouwen-logica
boterham met kaas en allemaal verplicht op klompen lopenquote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan zeker broodjes hagelslag eten
Wel zelf betalen hč..quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan zeker broodjes hagelslag eten
quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet al waar die tour zou eindigen.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier. Doei. En neem je GYM-vrienden die hier echt echt nooit meer zouden posten mee.
Wat kunnen we verwachten?quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef seto het volgende:
hey zijn er nog mensen uti den haag hier
[ afbeelding ]
Oh dat was serieus niet stekend bedoeld. Ik heb in het verleden, toen ik eerlijk zei dat ik geen behoefte voelde aan een Turks paspoort omdat ik gewoon niets met het land heb en hier opgevoed ben, bijzonder aardige pm's gehad over hoe ik een vieze landverradende kankerhoer was. Dus mja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom weer zo een steek dan? Waar is het misgegaan bij jou?
nee maar een vriendinnetje van me woonde in zoetermeer en ze zat op school in den haag maar ik ben daar ook een paar keer op bezoek geweest en dat was echt lachen maar nu woont ze niet meer in den haag helaasquote:Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef seto het volgende:
hey zijn er nog mensen uti den haag hier
[ afbeelding ]
Kom gew een keer naar Rotterdam of hou er over op plsquote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Weet niet meer hoe lang geleden en kan het nergens meer vinden ook. MAAR DAT BETEKENT NIET DAT JE ME ZOMAAR MAG EMO.GIFFEN JA.
![]()
whaha palenstein zeker, turkenmocrobuurtquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee maar een vriendinnetje van me woonde in zoetermeer en ze zat op school in den haag maar ik ben daar ook een paar keer op bezoek geweest en dat was echt lachen maar nu woont ze niet meer in den haag helaas
wat kun je verwachten op een meetquote:
Dit staat op de to-do-list van 2015, thanks. Zal je tzt een dm sturenquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom gew een keer naar Rotterdam of hou er over op pls
ne ze was gwn nederlands en woonde in zo'n mooie buurt in zoetje echt nicequote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
whaha palenstein zeker, turkenmocrobuurt
Ik geloof niet dat mensen zo zouden reageren als jij het zo hebt gebracht zoals in je post.quote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dat was serieus niet stekend bedoeld. Ik heb in het verleden, toen ik eerlijk zei dat ik geen behoefte voelde aan een Turks paspoort omdat ik gewoon niets met het land heb en hier opgevoed ben, bijzonder aardige pm's gehad over hoe ik een vieze landverradende kankerhoer was. Dus mja.
welke dan? rokka representquote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat kun je verwachten op een meet
[..]
Dit staat op de to-do-list van 2015, thanks. Zal je tzt een dm sturen
[..]
ne ze was gwn nederlands en woonde in zo'n mooie buurt in zoetje echt nice
ewa al die turken met vaderlands' trots mogen opkkrenquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dat was serieus niet stekend bedoeld. Ik heb in het verleden, toen ik eerlijk zei dat ik geen behoefte voelde aan een Turks paspoort omdat ik gewoon niets met het land heb en hier opgevoed ben, bijzonder aardige pm's gehad over hoe ik een vieze landverradende kankerhoer was. Dus mja.
weet niet eens hoe die buurt heette, bij een of ander station en dan doorlopen en dan kom je bij al die dure huizen en hofjes en daar woonde zij in die buurtquote:
Je bent noch Turk noch reguliere poster hier, derhalve verworpen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik bevind me in het Turken-topic, dus dat mag ik hier.
Dus?quote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent noch Turk noch reguliere poster hier.
Je overschat de gemiddelde user in deze reeksquote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef xminator het volgende:
Ik geloof niet dat mensen zo zouden reageren als jij het zo hebt gebracht zoals in je post.
allemaal sociale huurquote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet niet eens hoe die buurt heette, bij een of ander station en dan doorlopen en dan kom je bij al die dure huizen en hofjes en daar woonde zij in die buurt
en bij dezequote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent noch Turk noch reguliere poster hier, derhalve verworpen.
Dan geloof je het niet. Was toen Nederland in de ban was van de dubbele paspoorten en ik in POL of NWS mee aan het discussiëren was geloof ik. Niet de plek waar ik ga trollen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen zo zouden reageren als jij het zo hebt gebracht zoals in je post.
jammer dat je zo denkt over je mede nederlanders ze was gewoon volbloed nls maarja tis duidelijk hoe jij erover denkt he naouja houdoe toitoitoitquote:
waar ga je?quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammer dat je zo denkt over je mede nederlanders ze was gewoon volbloed nls maarja tis duidelijk hoe jij erover denkt he naouja houdoe toitoitoit
Amk wie dan? TM? zG? Sylv? Ik (maybe ik danquote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je overschat de gemiddelde user in deze reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |