Wel dikke tietenquote:Op maandag 15 december 2014 12:40 schreef RaymondK het volgende:
jezus christus wat een goor wijf is het toch ook he![]()
#teamnietDHquote:
Ja hij heeft de joint aan Maarten gegeven.quote:Op maandag 15 december 2014 12:55 schreef Questular het volgende:
Is die GYM mascotte niet gestopt met roken?
Woont MsMessy daar?quote:Op maandag 15 december 2014 12:59 schreef Weissman het volgende:
In Den Haag ken ik alleen de Doubletstraat. Dus ja ben wel een beetje bekend daar.
haha ja toch
Nee?quote:
quote:
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 15 december 2014 13:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, je moeder!
Den Haagpauperstad achter de duinen.
Kleine c's vriendquote:
kom vechten dan fattyquote:Op maandag 15 december 2014 13:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, je moeder!
Den Haagpauperstad achter de duinen.
Ik heb zo'n inverted kippenborstje jaquote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kleine tetten zal ze zeker hebben ja
wat is er kut aan dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zo'n inverted kippenborstje ja![]()
Parkpop is wel tof feest. Wel veel kaalkopjes. En ergens aan de rand vd binnenstad zit een tof café in een oud kerkgebouw, maar geen idee hoe het heet. Verder is DH gewoon kut. Al is alles beter dan amsterfuckingdam.
Dat kan ik in m'n eigen wijk niet eens, dus dat zegt weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is er kut aan dan?
kun je de weg er niet vinden?
Ik was zaterdag in Amsterdam. Serieus, ik heb nog nooit zoveel Marokkanen op 1 plek gezien. Ik voelde me niet thuis daarquote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan ik in m'n eigen wijk niet eens, dus dat zegt weinig.Amsterdam is op dat gebied wel erger. Als je in de binnenstad loopt wordt je van alle kanten aangevallen door auto's, fietsers en losgeslagen trams.
Inb4 no1 die zegt dat ze m'n vette reet niet kunnen ontwijken.
Inb4 seto die ook probeert te flamen maar weer eens faalt.
kom eens naar de schilderswijkquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in Amsterdam. Serieus, ik heb nog nooit zoveel Marokkanen op 1 plek gezien. Ik voelde me niet thuis daar
maak je niet zo dik clumsyquote:Op maandag 15 december 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan ik in m'n eigen wijk niet eens, dus dat zegt weinig.Amsterdam is op dat gebied wel erger. Als je in de binnenstad loopt wordt je van alle kanten aangevallen door auto's, fietsers en losgeslagen trams.
Inb4 no1 die zegt dat ze m'n vette reet niet kunnen ontwijken.
Inb4 seto die ook probeert te flamen maar weer eens faalt.
ik gooi je headfirst van een gebouw af en blaas je koffietent op, vieze homoquote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
vieze terrorist ga weg uit dit land![]()
godva dat heb ik helemaal niet geschreven dit hahaquote:
ahjoh speel het spelletje ff meequote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
godva dat heb ik helemaal niet geschreven dit haha
Hij lijkt zo schattig die Sander maar ondertussen![]()
![]()
![]()
Ik ga niet posten daar hoor in Turk. bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |