SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee Borte nee. Je weet zelf toch ook dat we in de Islam liever broeders en zusters zien sterven dan dat er SCHOENEN worden gedragen in de Masjid. Migado.
Montelly( haar echte naam is Mina) heeft moeite met lange relaties, maar flings vindt ze wel leuk.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik wil niets met mannenhaatsters beginnen. Het kost me teveel tijd om die haat te herstellen.
Hoe staan jullie vrouwen in dit topic tegenover seks voor het huwelijk?
Neem gelijk wat tjaps mee, kipburger zoquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef sylvesterrr het volgende: [..] In jouw geval zal ik eerst uitgebreid douchen voordat ik je kom reanimeren. Deal?
![]()
Dit topic stikt van de cyber imams.quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Niet alle Turken zijn toch gelovig?
Het is oprechte interesse. Ik ben echt benieuwd hoeveeel mensen zich nou aan dat soort (in mijn ogen absurde) regels houden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt zo voorspelbaaaaar. Komt er weer een gare user in dit topic en meteen moet het weer over seks gaan. Alsof er niks anders op de wereld is naast seks.
Waarom? Genoeg maagden in de hemel die dat voor je kunnen halen...quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem gelijk wat tjaps mee, kipburger zo
Maar je zei net nog dat ze mannen haat.quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Montelly( haar echte naam is Mina) heeft moeite met lange relaties, maar flings vindt ze wel leuk.
♥quote:
Waarom oprechte interesse daarin?quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is oprechte interesse. Ik ben echt benieuwd hoeveeel mensen zich nou aan dat soort (in mijn ogen absurde) regels houden.
Dat zei ik niet. Dat zei Peunage. Ze haat mannen in de zin van relaties. Niet als een leuk avondje mee stappenquote:Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat ze mannen haat.
Dan heb ik nog een vraag: waarom heeft Allah varkens gecreëerd als ze haram zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit topic stikt van de cyber imams.
Nee hoor, eerst schoenen uit als dan de persoon al dood is oh well fuck dat je hebt tenminste je schoenen uitgedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Alsof het sylvesterrr zelf niet kan bedenken of zoiets wel of niet mag. Hij wil gewoon showen dat hij zijn ehbo diploma heeft gehaald.
Binnen de Islam kent nood breekt wet. Iedere klapjosti kan zich bedenken dat als het uitdoen van je schoenen de overlevingskans van het slachtoffer verkleint, je die schoenen niet uit hoeft te doen. En ja, er zullen ook vast wel idioten zijn die er anders over denken en zich boos zullen maken over het feit dat jij met je schoenen naar binnen bent gegaan, maar dat is niet anders dan die idioten die ambulancepersoneel aanvallen etc. etc.
Moet ik wel in de hemel komen eerstquote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom? Genoeg maagden in de hemel die dat voor je kunnen halen...
Waarom zouden wij dit soort informatie delen met iemand die hier net een minuut post? Je mag blij zijn dat wij op jou reageren. Normaal gesproken moet een mannelijke user eerst toestemming vragen aan een mannelijk familielid.quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is oprechte interesse. Ik ben echt benieuwd hoeveeel mensen zich nou aan dat soort (in mijn ogen absurde) regels houden.
#tattasbelike #atheistbelike 1-0quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vraag: waarom heeft Allah varkens gecreëerd als ze haram zijn?
Stel nou dat letterlijk iedereen hier beweert niet te seks te hebben voor het huwelijk, dan heeft het weinig zin om knappe Turkse meisjes aan te spreken, omdat simpelweg de kans erg klein is.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
♥
[..]
Waarom oprechte interesse daarin?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst schoenen uit als dan de persoon al dood is oh well fuck dat je hebt tenminste je schoenen uitgedaan.
alhamdilullahhhhh niks gebeurdquote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef Deuce92 het volgende:
Op het werk was ik totaal niet moe, maar in de auto naar huis toe viel ik bijna in slaap achter het stuur. Fucking eng. Nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn.
Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dit soort informatie delen met iemand die hier net een minuut post? Je mag blij zijn dat wij op jou reageren. Normaal gesproken moet een mannelijke user eerst toestemming vragen aan een mannelijk familielid.
dus zo goed ben je niet met chicks regelen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Stel nou dat letterlijk iedereen hier beweert niet te seks te hebben voor het huwelijk, dan heeft het weinig zin om knappe Turkse meisjes aan te spreken, omdat simpelweg de kans erg klein is.
Jij kan de kans groter maken!quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Stel nou dat letterlijk iedereen hier beweert niet te seks te hebben voor het huwelijk, dan heeft het weinig zin om knappe Turkse meisjes aan te spreken, omdat simpelweg de kans erg klein is.
Waar impliceer ik dat?quote:Op zondag 14 december 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus zo goed ben je niet met chicks regelen.
Uiteraard, maar dat kost veel tijd, en ik wil me eigenlijk niet met iemands overtuiging bemoeien.quote:
stuur me recept bebequote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
Sowieso who needs seks wanneer je tiramisu hebt. Net gemaakt. Kan niet wachten tot ik het kan eten dadelijk.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leuk geweest in dit topic. Laters.
GA GA.quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey jan
[..]
stuur me recept bebe
heb woensdag kerstbrunch
Waar impliceer ik dat ik er niet goed in ben?quote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zei je in vorige topic in een van die posts
Is alcohol niet haram?quote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
Sowieso who needs seks wanneer je tiramisu hebt. Net gemaakt. Kan niet wachten tot ik het kan eten dadelijk.
Reanimatie? Eerst checken op voorhuid.quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen voor non-moslims & familie.
Om moslims een reden te geven anderen uit te mogen kotsen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vraag: waarom heeft Allah varkens gecreëerd als ze haram zijn?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Reanimatie? Eerst checken op voorhuid.
Dat is een uitspraak van een vrouw in de overgang, zo oud ben je nog laaaang nietquote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
Hoe kun je iemand met een ham-kaas tosti uitlachen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om moslims een reden te geven anderen uit te mogen kotsen.
uitkotsen, niet uitlachen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:21 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand met een ham-kaas tosti uitlachen?
Door zelf een broodje pindakaas/nutella te eten.quote:Op zondag 14 december 2014 17:21 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand met een ham-kaas tosti uitlachen?
Waarom zou ik een ham-kaas tosti eten als pindakaas/nutella lekkerder zou zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Door zelf een broodje pindakaas/nutella te eten.
Bedoel je dat alle ongelovigen nog een voorhuid hebben?quote:Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe weet je anders of het geen moslim is? Even de Joden en geloofverlaters uitsluitende
Precies. Die vraag zou ik aan jou stellen met je hoofd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ham-kaas tosti eten als pindakaas/nutella lekkerder zou zijn?
Ja wel, altijd netjes schoenen uitgedaan als ik naar moskee gingquote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je niet braaf geweest? Tssk.
MAARRRR CIZKEK IS MOELUKquote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
GA GA.
Je zou zogenaamd die cheesecake maken. HANI. NERDE?
Ik maak het soms met, soms zonder alcohol. Vind het zonder alcohol lekkerder tbh.quote:
Cheesecake is makkelijker dan tiramisu imo. Het duurt alleen wat langer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Landysh op 14-12-2014 17:32:44 ]
Ik vind alcohol in tiramisu niet lekker. Te overheersend.quote:Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak het soms met, soms zonder alcohol. Vind het zonder alcohol lekkerder tbh.
En nee, dat is geen blasfemie. In veel delen van Italie doen ze het ook zonder alcohol maken.
Forever alone maagd gespotquote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt zo voorspelbaaaaar. Komt er weer een gare user in dit topic en meteen moet het weer over seks gaan. Alsof er niks anders op de wereld is naast seks.
Behalve ondergetekendequote:Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedoel je dat alle ongelovigen nog een voorhuid hebben?
Ik vind het niet zozeer overheersend maar gewoon lekkerder zonder alcohol.quote:Op zondag 14 december 2014 17:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind alcohol in tiramisu niet lekker. Te overheersend.
Hahahaha moeilukquote:
Heb jij het gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahaha moeiluk
Je hebt de benodigde chef skills gewoon niet. Is niet erg. Verschil moet er wezen.
MIJN RECEPT?quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Paar weken geleden had ik een oreo cheesecake gemaakt
Tenminste één iemand die cared.quote:Op zondag 14 december 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alhamdilullahhhhh niks gebeurd
Wat heeft het feit dat ik Limbo ben er nu weer mee te maken?quote:
Not done.quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Hoe kijken jullie tegen samenwonen voor het huwelijk? Wat zouden de reacties vanuit je familie zijn?
als je tegen een dame 3x ma7a'shallah zegt telt dat toch als imam nikahi ofzo? had ik een keer gehoordquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Hoe kijken jullie tegen samenwonen voor het huwelijk? Wat zouden de reacties vanuit je familie zijn?
Whut. Why so much.quote:Op zondag 14 december 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Was lekker. Maar echt heel machtig. Er moesten 3 chocorepen in![]()
-quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
What's up met al die vragen
Is dit een integratietest of zo? Wordt ik nu uitgezet?
Wordt?! Dat is wel een reden om je uit te zetten.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
Ja ik vond het wel lekker. Had het alleen niet lang genoeg geklopt denk ik. Het was vrij dik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Whut. Why so much.
Vind je dat zelf ook lekker? Ik doe soms wel een (kleine) reep choco door de cheesecake (gewoon stukjes, niet gesmolten), maar vind dat wel genoeg.
sorry.quote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
Denk moeilijkheden bij de kant van familie van het meisje.quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Lang kloppen zal daar niet veel aan veranderd hebben. Cheesecake is gewoon dik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel lekker. Had het alleen niet lang genoeg geklopt denk ik. Het was vrij dik.
Stel het werd wel geaccepteerd, zou je er dan voor kiezen? Eigenlijk biedt het een hoop voordelen.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake is makkelijker dan tiramisu imo. Het duurt alleen wat langer.
Anyway, here u go.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanksssss
nu weet ik helemaal niet meer
oh ja je hebt me helemaal doorquote:![]()
MashAllahquote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
als je tegen een dame 3x ma7a'shallah zegt telt dat toch als imam nikahi ofzo? had ik een keer gehoord
Misschien. Ligt aan de situatie.quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel het werd wel geaccepteerd, zou je er dan voor kiezen? Eigenlijk biedt het een hoop voordelen.
Ik zal nu wel worden uitgekotst, maar toch: wtf boeit die ene handtekening? Het kan alleen maar ellende opleveren.quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel het werd wel geaccepteerd, zou je er dan voor kiezen? Eigenlijk biedt het een hoop voordelen.
Welke handtekening?quote:Op zondag 14 december 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal nu wel worden uitgekotst, maar toch: wtf boeit die ene handtekening? Het kan alleen maar ellende opleveren.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal nu wel worden uitgekotst
Zo lang ik ze kan onderhouden heeft niemand er moeite mee, denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden jullie ouders het accepteren als je twee vrouwen tegelijk zou trouwen?
Hij werpt zich gewoon in de slachtofferrol bij iedere discussie.quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vraag me steeds af welke users dit toch zijn
Oh nee he..het Weissman-syndroomquote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij werpt zich gewoon in de slachtofferrol bij iedere discussie.
HARAM!! kan echt niet, je wordt opgehangen aan de hoogste boom! Denk aan namus en eer! Je trouwt tenslotte niet met het meisje maar met de familiequote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Het ongetrouwd samenwonen en het huwen van twee vrouwen zullen allebei even hard worden uitgekotst denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Helft van Marokkanen wil samenwonen vóór het huwelijk. Jij óók???
Het lijkt mij interessant met een enquête te bekijken of dit aantal "geïntegreerde"Marokkanen" ook op Maroc.NL te vinden is.
Naar mijn inschatting zijn de Marokkanen van Maroc.NL veel conservatiever dan de gemiddelde Marokkaanse Nederlander. Even kijken of dat ook waar is...?!
Ik vermeldde het onderstaande in mijn verslag over de discussie op De Balie:
Opvallend was het aantal van 50% Marokkanen dat Mohamed El Aissati noemde, die het verkiezen om voor het huwelijk met samenwonen ervaring op te doen...!
Een Marokkaanse noemde "samenwonen vóóraf" haraam (verboden volgens de islam).
Haraam of niet, toch legde onze voorzitter El Aissati - als zodanig aan het woord- duidelijk de nadruk op de Marokkaanse wens tot vóóraf samenwonen van precies 48%...!
En onze voorzitter liet met géén woord zijn afkeuring daarover blijken. Integendeel het stond in zijn rij van tegen minister Verdonk gerichte argumenten dat integratie wel degelijk plaatsvindt...! Het ging Mohamed dus om meer dan om het constateren van zomaar een feit!
Ik was al erg verbaasd dat niemand over dit punt uit mijn verslag heenviel. Ook MO_NL reageert maar niet ondanks dat het erg nuttig zou zijn als hij zijn helder verhaal integraal op NVDD neerzet! Als research-medewerker van NOVA put hij het feit uit betrouwbare bron.
De vraag is, hoe plaats je zo'n "harame" (? ) opmerking uit mond van een 'Nederlander van Marokkaanse afkomst' - zoals hij zich verkiest te noemen - die toch als een voorbeeldig moslim door het leven gaat? Zouden moslima's er begrip voor moeten opbrengen?
Of raken ook de braafste moslims in dit land al te zeer verstrikt in het web van 'koefaar' dat de Nederlanders voor hen spinnen?
Dus dan maar snel weer terug naar de El Moumni's die streng aan het rechte pad vasthouden???
P.S. Het gaat mij echt niet om de persoon van Mohamed die als onze voorzitter aan het woord was en dit feit nog wel tegelijk met zijn grote dating-plannen voor deze site aan de orde stelde.
Als moslims als Aboutalib, Elatik of Harchaoui er positief mee op de proppen waren gekomen, had ik er even sterk melding van gemaakt...!
Ron Haleber
Waarom zou je dat doen. 2 schoonmoedersquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.quote:
Tijdelijk huwelijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
Hey wacht je kan toch samenwonen door een "tijdelijke"huwelijk af te sluiten?
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
Het concept van mutah heeft in de afgelopen jaren een andere wending dan de goede originele bedoelingen. Het is een islamitisch concept.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
bitch please.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofdquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
dit. Het is niet voor niks door de profeet gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
Oh nu hebben we wel gemeet ineens?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom noem je steeds stimorol trouwens weissman. Omdat ze mij wel heeft gemeet en jouw meerdere verzoeken naar haar toe om af te spreken heeft afgewezen?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofd
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.
Is toch best scheef eigenlijk..
Nee bullshit gebruik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?
Iets met shots...
Typisch. Eerst schreeuwen, daarna memes.quote:
Met een NL'se?quote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyarquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit mag toch of niet dan?quote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Typisch. Eerst schreeuwen, daarna memes.![]()
Ik ga me omkleden en volstouwen met sushi.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom noem je steeds stimorol trouwens weissman. Omdat ze mij wel heeft gemeet en jouw meerdere verzoeken naar haar toe om af te spreken heeft afgewezen?
shia unitedquote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyar
En dit is er maar 1 van.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 december 2014 17:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, altijd netjes schoenen uitgedaan als ik naar moskee ging
Maar serieus.. op dat moment zou het weinig mensen wat schelen. Een persoon mag zelfs varken eten als daar z'n leven vanaf hangt.
Laatst viel de politie in Duitsland een moskee binnen en deden dit op sokken of zakjes om hun schoenen, maar dat is een andere situatie.
Als het om levensbelang gaat zijn er vaak milde regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet gewoon prive dm informatie?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Wat was jij ook alweer.quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Che_ het volgende:
Die ruzie tussen shia's en soenni's
Blij dat dat niet bestaat in mijn omgeving.
Ik denk dat ze not amused zullen zijn...quote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.
Je mag het bullshit vinden. Ik zou het ook nooit doen, denk ik. Maar het concept 'tijdelijk huwelijk' is weldegelijk Islamitisch. Het komt bij soennieten ook voor onder verschillende benamingen. Sjiieten hebben alleen mut3a als tijdelijk huwelijk, soennieten hebben meerderw soorten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit mag toch of niet dan?
quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nu geen hypothetische situatie, maar een waargebeurd situatie (enkele jaren geleden gebeurd). Niet in een moskee, en het is maar 1x gebeurd. Maar toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemachtig Syl, zoveel randvoorwaarden om iemand in een moskee te redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou bij alles stil moeten staan...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
alleen in dit topic "ruzie".quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Che_ het volgende:
Die ruzie tussen shia's en soenni's
Blij dat dat niet bestaat in mijn omgeving.
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat was jij ook alweer.
Hier ook niet hoor trouwens.
Jouw kilo's kunnen niet herkauwd worden...too much of it,.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Deze onderwerpen. Al 92820 x herkauwd.
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Weissmans chick + getroll
Sylvesterrrs domme vragen
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Kom met iets nieuwsquote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Lijkt mij echt niet tof voor een vrouw. Niet in onze cultuur in ieder gevalquote:Op zondag 14 december 2014 18:00 schreef Landysh het volgende:
Zo'n mutah huwelijk lijkt mij wel tof though.
Maar no way dat mijn ouders het zullen accepteren.
Ook niet met een aleviet?quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Ik deel geen dm info, dus hou je opfok bullshit voor je.quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon prive dm informatie?
hwt mag alleen als de vader van het meiske toestemming geeft, mocht ze nog maagd zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet tof voor een vrouw. Niet in onze cultuur in ieder geval
Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Gewoon aan de professionele hulpverleners overlaten dus.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Allemachtig Syl, zoveel randvoorwaarden om iemand in een moskee te redden.Je zou bij alles stil moeten staan...
Dan snap ik het helemaal niet meerquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De handtekening die je zet wanneer je trouwt.
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik deel geen dm info, dus hou je opfok bullshit voor je.
Ja, dus voor een jonge ongetrouwde vrouw is het vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hwt mag alleen als de vader van het meiske toestemming geeft, mocht ze nog maagd zijn.
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.
En crip, prima dat je bullshit vindt, maar een meer respectabele wijze en argumenten zouden je niet misstaan.
qftquote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.quote:
Ja.quote:
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze not amused zullen zijn...
Mja, als ik op mezelf ga wonen zal het toch op hetzelfde neerkomen (soort van).
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer
Ik zie een tijdelijk ''huwelijk'' als bullshit. Zelfde als een relatie.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je mag het bullshit vinden. Ik zou het ook nooit doen, denk ik. Maar het concept 'tijdelijk huwelijk' is weldegelijk Islamitisch. Het komt bij soennieten ook voor onder verschillende benamingen. Sjiieten hebben alleen mut3a als tijdelijk huwelijk, soennieten hebben meerderw soorten.
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.
Want aleviet is niet moslim?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Nais tog.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.
See you on Judgement Day.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Oruspukari niet kennenquote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.
Fried skin.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Nieuw onderwerp:quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
#*/&&$*$*@! ik helemaal moeite doen om het te snappenquote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.
/flauw
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mensen roddelen er over, het is niet echt geaccepteerd.
aub doe normaal...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspukari niet kennen![]()
Ga lekker je ham eten.
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niks over mij...quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Deze vragen zijn echt vreemd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Koerden zijn best vrij ja. Veel huwelijken gezien ook met Europezen enzo. De één is wat moeilijker dan de ander.quote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.
CHEESECAKE never.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Je wilt toch geen tweedehands vrouw hebben waar een andere penis in is geweest kom nou...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet tegen ongelovigen. Anders konden we allemaal yolo gaan leven.![]()
Heb jij de Koran gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?
Koerden ook. Irakese sjiieten zijn het.quote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.
Armenen ook een aantal. Maar die zijn pas erg verdeeld, ook veel christenen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koerden ook. Iraken sjiieten zijn het.
Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
Echt ik sta soms zo versteld van hoe achterlijk sommige culturen zijn.
jammurquote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet mijn kop of thee.
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Klopt en uiteindelijk wordt het door andere achterlijken op Islam afgeschoven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Gew jihaad toch, gezelligquote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Landysh het volgende:
Kijk, altijd ruzie met jullie onderwerpen. Cheesecake zorgt nooit voor ruzie. Cheesecake brengt mensen bij elkaar. Cheesecake is love.
Mjah ga maar door elkaars hersenpannen in te slaan.
Amin.
Kizim wat zeg jij?quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.
Nee dat bedoel ik niet. Sommige dingen zijn cultureel en hebben niks met religie te maken. Dat een vrouw die een keer verloofd of gescheiden is niet aan een man kan komen bijvoorbeeld. Dat mensen veel roddelen. Dat is cultuur.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.
Eerlijk, fried skin klinkt wel lekker. Maar niet mijn eigen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Staat sowieso al vast dat ik naar hel ga. Het enige is nog beetje temperatuur finetunen.
Dat is sws bullshit en heeft niets met de islam te maken. Profeet is ook getrouwd met gescheiden vrouwquote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kizim wat zeg jij?
Ik doel op zaken als stigma rond vrouwen die gescheiden zijn, seks en ga zo maar door.
Tis een achterlijke cultuur. Arabieren zijn vaak nog erger.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef xminator het volgende:
Je hebt tig stromingen in de islam, welke stroming zorgt ervoor dat je in de hemel belandt en met welke beland je in de hel?
#durftevragen
Ik heb t over cultuur en niet de islam?quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is sws bullshit en heeft niets met de islam te maken. Profeet is ook getrouwd met gescheiden vrouw
In de quran staat dat er 73 stromingen zullen zijn en maar 1 het paradijs zal bewonderen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef xminator het volgende:
Je hebt tig stromingen in de islam, welke stroming zorgt ervoor dat je in de hemel belandt en met welke beland je in de hel?
#durftevragen
Ik was een keer in Turkije op het balkan aan het slapen (sowieso slapen op balkonquote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zag laatst video's van Arabieren die hun vrouw slaan. Zat vol walging er na. Gatverdamme man.
Sws: mannen
Ja maar hun linken het wél aan geloof. Maar dat is de onwetendheid waar ze in leven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t over cultuur en niet de islam?
Wees eerlijk, het zou je toch wel een klein beetje beinvloeden?quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Sommige dingen zijn cultureel en hebben niks met religie te maken. Dat een vrouw die een keer verloofd of gescheiden is niet aan een man kan komen bijvoorbeeld. Dat mensen veel roddelen. Dat is cultuur.
knapquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer in Turkije op het balkan
Dat is niet oke denk ik. Ik heb wel een mannelijke huisgenoot gehad trouwens en dat was dan niet erg ofzo. Ach man mijn moeder zal al heel gelukkig zijn als ik eindelijk iemand heb waarmee ik mijn leven wil delen. Seks of niet seks voor het huwelijk. Vader is dan weer iemand die absoluut niet wil dat ik ooit een vriend krijg. Maar verder ben ik vrij in allesquote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?
Dankjequote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
In de quran staat dat er 73 stromingen zullen zijn en maar 1 het paradijs zal bewonderen.
Dus dit word een waiting game. Zien we wel als we dedde zijn.
okquote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is niet oke denk ik. Ik heb wel een mannelijke huisgenoot gehad trouwens en dat was dan niet erg ofzo. Ach man mijn moeder zal al heel gelukkig zijn als ik eindelijk iemand heb waarmee ik mijn leven wil delen. Seks of niet seks voor het huwelijk. Vader is dan weer iemand die absoluut niet wil dat ik ooit een vriend krijg. Maar verder ben ik vrij in alles
quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer in Turkije op het balkan aan het slapen (sowieso slapen op balkon), en hoorde bij de achterburen ergens een man zijn vrouw in elkaar slaan. Echt heb die hele nacht niet kunnen slapen door wat ik had gehoord.
Dit stond er best grappig aangezien het gelijk een andere betekenis gafquote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
ga ga.
Kan mij nu echt niet druk maken om dat soort fouten.
Wat zou mij beinvloedenquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Wees eerlijk, het zou je toch wel een klein beetje beinvloeden?
Ik ben zo.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit stond er best grappig aangezien het gelijk een andere betekenis gaf
Alsof dat helpt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja voelde me zo schuldig dat ik er niks aan had gedaan.
Wel kut hoor. Gevoel van machteloosheid.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof dat helpt.
Laten we onze ogen neerslaan en doen alsof t normaal is.
Voor mij maakt het niet uit of je een vriend hebt gehad, Crip. Ik zou je zo trouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat sommigen meisjes alleen een vrouw weigeren omdat ze een vriend heeft gehad of verloofd/getrouwd is geweest. sickk
quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit of je een vriend hebt gehad, Crip. Ik zou je zo trouwen.
Je weet niet hoeeeeeeeeeeeeer erg ik dit lied haat.quote:
Weet ik niet. Misschien. Ligt geheel aan de situatie zoals ik zei. Als ze haar partner vermoord had bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat een meisje al getrouwd en/of verloofd is geweest?
In lesbische relaties dus?quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat sommigen meisjes alleen een vrouw weigeren omdat ze een vriend heeft gehad of verloofd/getrouwd is geweest. sickk
Ik kom dadelijk met mij ouders.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je weet niet hoeeeeeeeeeeeeer erg ik dit lied haat.
Neem aub cheesecake mee en sarmaquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kom dadelijk met mij ouders.
Sowieso al die chicks die andere chicks weigeren omdat ze getrouwd/verloofd zijn geweest. Zjnoen doen voor niks.
lol had niet eens door.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]je bent niet de enige
Maar om nou gelijk mij hoer te noemen![]()
deal, feed mequote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake is al op.![]()
Maar we hebben tiramisu en karniyarik?
Dit topic heeft een slechte invloed op mij.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet zo labiel hé, dat matcht niet met je spieren
quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Landysh het volgende:
Kijk, altijd ruzie met jullie onderwerpen. Cheesecake zorgt nooit voor ruzie. Cheesecake brengt mensen bij elkaar. Cheesecake is love.
Mjah ga maar door elkaars hersenpannen in te slaan.
Amin.
germquote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
Wat moet jij nou weer?quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu al deze zware onderwerpen behandeld zijn...
Korte sammenvatting:quote:
42.quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij helpen met berekenen hoeveel zeil ik nodig heb?
Opgeklopte slagroom (zonder suiker... misschien klein beetje) één (of twee) op één mengen met mascarpone. En gebruik dat als cement tussen je roze suiker dingen (naam vergeten), die je eerst uiteraard eerst in koffie hebt ondergedompeld. Maak twee lagen, cacao eroverheen en dan in de koelkast.quote:Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey jan
[..]
stuur me recept bebe
heb woensdag kerstbrunch
Che heb je weleens een relatie/vriendin gehad? just curious...je fok vriendinnetje telt niet mee he..quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Korte sammenvatting:
Ik heb een niet verloofde sjieunnitische hoer geslagen toen ze haar schoenen niet uitdeed terwijl ik cheesecake aan het eten was. Dit alles volgens PUA-cultuur.
Slagroom in tiramisu en geen eieren gebruiken. Ga.quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Opgeklopte slagroom (zonder suiker... misschien klein beetje) één (of twee) op één mengen met mascarpone. En gebruik dat als cement tussen je roze suiker dingen (naam vergeten), die je eerst uiteraard eerst in koffie hebt ondergedompeld. Maak twee lagen, cacao eroverheen en dan in de koelkast.
Wist je niet. Hé?quote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Slagroom in tiramisu en geen eieren gebruiken. Ga.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zag laatst video's van Arabieren die hun vrouw slaan. Zat vol walging er na. Gatverdamme man.
Sws: mannen
Hmm, als je je ehbo-diploma hebt gehaald, mag je een mutahuwelijk doen met een tiramisu. Dit is mijn uitspraak en hiermee moet je het doen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Korte sammenvatting:
Ik heb een niet verloofde sjieunnitische hoer geslagen toen ze haar schoenen niet uitdeed terwijl ik cheesecake aan het eten was. Dit alles volgens PUA-cultuur.
Dan niet met je hoofd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vroeg om slimme mensen. Jij weet niet eens wat een kpi is
In Turkije en in de Balkan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer in Turkije op het balkan aan het slapen (sowieso slapen op balkon), en hoorde bij de achterburen ergens een man zijn vrouw in elkaar slaan. Echt heb die hele nacht niet kunnen slapen door wat ik had gehoord.
Kan, maar je moet wel eerst goed slijmenquote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
Alcoholvrije Tiramisu toch wel, sjeikh TM?quote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, als je je ehbo-diploma hebt gehaald, mag je een mutahuwelijk doen met een tiramisu. Dit is mijn uitspraak en hiermee moet je het doen.
Nog nooit. Hopelijk in 2015 toch een keer een vriendin krijgen, zou fijn zijn. #durftedromen #durfhardoptewensenquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che heb je weleens een relatie/vriendin gehad? just curious...je fok vriendinnetje telt niet mee he..
neem je zeil?quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Opgeklopte slagroom (zonder suiker... misschien klein beetje) één (of twee) op één mengen met mascarpone. En gebruik dat als cement tussen je roze suiker dingen (naam vergeten), die je eerst uiteraard eerst in koffie hebt ondergedompeld. Maak twee lagen, cacao eroverheen en dan in de koelkast.
Suikervingers, dat was hetquote:
Ama is t goedkoper..quote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmmke meeste zeil komt 1m bij 4m
Eeuwig maagd ofnie?quote:Op zondag 14 december 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nog nooit. Hopelijk in 2015 toch een keer een vriendin krijgen, zou fijn zijn. #durftedromen #durfhardoptewensen
Mweh.quote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Ik heb ook lange vingers![]()
![]()
dames dm me!
Doe ik het zo goed Montelly?
Nee, hopeloze zaak, niemand wil een dwergturk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Ik heb ook lange vingers![]()
![]()
dames dm me!
Doe ik het zo goed Montelly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |