Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
Echt ik sta soms zo versteld van hoe achterlijk sommige culturen zijn.
jammurquote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet mijn kop of thee.
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Klopt en uiteindelijk wordt het door andere achterlijken op Islam afgeschoven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Gew jihaad toch, gezelligquote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Landysh het volgende:
Kijk, altijd ruzie met jullie onderwerpen. Cheesecake zorgt nooit voor ruzie. Cheesecake brengt mensen bij elkaar. Cheesecake is love.
Mjah ga maar door elkaars hersenpannen in te slaan.
Amin.
Kizim wat zeg jij?quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.
Nee dat bedoel ik niet. Sommige dingen zijn cultureel en hebben niks met religie te maken. Dat een vrouw die een keer verloofd of gescheiden is niet aan een man kan komen bijvoorbeeld. Dat mensen veel roddelen. Dat is cultuur.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.
Eerlijk, fried skin klinkt wel lekker. Maar niet mijn eigen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Staat sowieso al vast dat ik naar hel ga. Het enige is nog beetje temperatuur finetunen.
Dat is sws bullshit en heeft niets met de islam te maken. Profeet is ook getrouwd met gescheiden vrouwquote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kizim wat zeg jij?
Ik doel op zaken als stigma rond vrouwen die gescheiden zijn, seks en ga zo maar door.
Tis een achterlijke cultuur. Arabieren zijn vaak nog erger.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef xminator het volgende:
Je hebt tig stromingen in de islam, welke stroming zorgt ervoor dat je in de hemel belandt en met welke beland je in de hel?
#durftevragen
Ik heb t over cultuur en niet de islam?quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is sws bullshit en heeft niets met de islam te maken. Profeet is ook getrouwd met gescheiden vrouw
In de quran staat dat er 73 stromingen zullen zijn en maar 1 het paradijs zal bewonderen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef xminator het volgende:
Je hebt tig stromingen in de islam, welke stroming zorgt ervoor dat je in de hemel belandt en met welke beland je in de hel?
#durftevragen
Ik was een keer in Turkije op het balkan aan het slapen (sowieso slapen op balkonquote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zag laatst video's van Arabieren die hun vrouw slaan. Zat vol walging er na. Gatverdamme man.
Sws: mannen
Ja maar hun linken het wél aan geloof. Maar dat is de onwetendheid waar ze in leven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t over cultuur en niet de islam?
Wees eerlijk, het zou je toch wel een klein beetje beinvloeden?quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Sommige dingen zijn cultureel en hebben niks met religie te maken. Dat een vrouw die een keer verloofd of gescheiden is niet aan een man kan komen bijvoorbeeld. Dat mensen veel roddelen. Dat is cultuur.
knapquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer in Turkije op het balkan
Dat is niet oke denk ik. Ik heb wel een mannelijke huisgenoot gehad trouwens en dat was dan niet erg ofzo. Ach man mijn moeder zal al heel gelukkig zijn als ik eindelijk iemand heb waarmee ik mijn leven wil delen. Seks of niet seks voor het huwelijk. Vader is dan weer iemand die absoluut niet wil dat ik ooit een vriend krijg. Maar verder ben ik vrij in allesquote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |