Oruspu zeg je maar tegen je vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.
Want aleviet is niet moslim?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Nais tog.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.
See you on Judgement Day.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Oruspukari niet kennenquote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.
Fried skin.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Nieuw onderwerp:quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Deze onderwerpen. Al 92820 x herkauwd.
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Weissmans chick + getroll
Sylvesterrrs domme vragen
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
#*/&&$*$*@! ik helemaal moeite doen om het te snappenquote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.
/flauw
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mensen roddelen er over, het is niet echt geaccepteerd.
aub doe normaal...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspukari niet kennen![]()
Ga lekker je ham eten.
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Niks over mij...quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Deze vragen zijn echt vreemd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Koerden zijn best vrij ja. Veel huwelijken gezien ook met Europezen enzo. De één is wat moeilijker dan de ander.quote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.
CHEESECAKE never.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Je wilt toch geen tweedehands vrouw hebben waar een andere penis in is geweest kom nou...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet tegen ongelovigen. Anders konden we allemaal yolo gaan leven.![]()
Heb jij de Koran gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?
Koerden ook. Irakese sjiieten zijn het.quote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.
Armenen ook een aantal. Maar die zijn pas erg verdeeld, ook veel christenen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koerden ook. Iraken sjiieten zijn het.
Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
Echt ik sta soms zo versteld van hoe achterlijk sommige culturen zijn.
jammurquote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet mijn kop of thee.
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |