Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Gewoon aan de professionele hulpverleners overlaten dus.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Allemachtig Syl, zoveel randvoorwaarden om iemand in een moskee te redden.Je zou bij alles stil moeten staan...
Dan snap ik het helemaal niet meerquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De handtekening die je zet wanneer je trouwt.
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik deel geen dm info, dus hou je opfok bullshit voor je.
Ja, dus voor een jonge ongetrouwde vrouw is het vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hwt mag alleen als de vader van het meiske toestemming geeft, mocht ze nog maagd zijn.
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.
En crip, prima dat je bullshit vindt, maar een meer respectabele wijze en argumenten zouden je niet misstaan.
qftquote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.quote:
Ja.quote:
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze not amused zullen zijn...
Mja, als ik op mezelf ga wonen zal het toch op hetzelfde neerkomen (soort van).
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer
Ik zie een tijdelijk ''huwelijk'' als bullshit. Zelfde als een relatie.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je mag het bullshit vinden. Ik zou het ook nooit doen, denk ik. Maar het concept 'tijdelijk huwelijk' is weldegelijk Islamitisch. Het komt bij soennieten ook voor onder verschillende benamingen. Sjiieten hebben alleen mut3a als tijdelijk huwelijk, soennieten hebben meerderw soorten.
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.
Want aleviet is niet moslim?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Nais tog.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.
See you on Judgement Day.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Oruspukari niet kennenquote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.
Fried skin.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |