Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.quote:
Tijdelijk huwelijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
Hey wacht je kan toch samenwonen door een "tijdelijke"huwelijk af te sluiten?
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
Het concept van mutah heeft in de afgelopen jaren een andere wending dan de goede originele bedoelingen. Het is een islamitisch concept.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
bitch please.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofdquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
dit. Het is niet voor niks door de profeet gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
Oh nu hebben we wel gemeet ineens?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom noem je steeds stimorol trouwens weissman. Omdat ze mij wel heeft gemeet en jouw meerdere verzoeken naar haar toe om af te spreken heeft afgewezen?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofd
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.
Is toch best scheef eigenlijk..
Nee bullshit gebruik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?
Iets met shots...
Typisch. Eerst schreeuwen, daarna memes.quote:
Met een NL'se?quote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyarquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit mag toch of niet dan?quote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Typisch. Eerst schreeuwen, daarna memes.![]()
Ik ga me omkleden en volstouwen met sushi.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom noem je steeds stimorol trouwens weissman. Omdat ze mij wel heeft gemeet en jouw meerdere verzoeken naar haar toe om af te spreken heeft afgewezen?
shia unitedquote:Op zondag 14 december 2014 17:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyar
En dit is er maar 1 van.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 december 2014 17:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, altijd netjes schoenen uitgedaan als ik naar moskee ging
Maar serieus.. op dat moment zou het weinig mensen wat schelen. Een persoon mag zelfs varken eten als daar z'n leven vanaf hangt.
Laatst viel de politie in Duitsland een moskee binnen en deden dit op sokken of zakjes om hun schoenen, maar dat is een andere situatie.
Als het om levensbelang gaat zijn er vaak milde regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet gewoon prive dm informatie?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Wat was jij ook alweer.quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Che_ het volgende:
Die ruzie tussen shia's en soenni's
Blij dat dat niet bestaat in mijn omgeving.
Ik denk dat ze not amused zullen zijn...quote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.
Je mag het bullshit vinden. Ik zou het ook nooit doen, denk ik. Maar het concept 'tijdelijk huwelijk' is weldegelijk Islamitisch. Het komt bij soennieten ook voor onder verschillende benamingen. Sjiieten hebben alleen mut3a als tijdelijk huwelijk, soennieten hebben meerderw soorten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit mag toch of niet dan?
quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nu geen hypothetische situatie, maar een waargebeurd situatie (enkele jaren geleden gebeurd). Niet in een moskee, en het is maar 1x gebeurd. Maar toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemachtig Syl, zoveel randvoorwaarden om iemand in een moskee te redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou bij alles stil moeten staan...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
alleen in dit topic "ruzie".quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Che_ het volgende:
Die ruzie tussen shia's en soenni's
Blij dat dat niet bestaat in mijn omgeving.
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat was jij ook alweer.
Hier ook niet hoor trouwens.
Jouw kilo's kunnen niet herkauwd worden...too much of it,.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Deze onderwerpen. Al 92820 x herkauwd.
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Weissmans chick + getroll
Sylvesterrrs domme vragen
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Kom met iets nieuwsquote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Lijkt mij echt niet tof voor een vrouw. Niet in onze cultuur in ieder gevalquote:Op zondag 14 december 2014 18:00 schreef Landysh het volgende:
Zo'n mutah huwelijk lijkt mij wel tof though.
Maar no way dat mijn ouders het zullen accepteren.
Ook niet met een aleviet?quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Ik deel geen dm info, dus hou je opfok bullshit voor je.quote:Op zondag 14 december 2014 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon prive dm informatie?
hwt mag alleen als de vader van het meiske toestemming geeft, mocht ze nog maagd zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet tof voor een vrouw. Niet in onze cultuur in ieder geval
Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Gewoon aan de professionele hulpverleners overlaten dus.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Allemachtig Syl, zoveel randvoorwaarden om iemand in een moskee te redden.Je zou bij alles stil moeten staan...
Dan snap ik het helemaal niet meerquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De handtekening die je zet wanneer je trouwt.
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik deel geen dm info, dus hou je opfok bullshit voor je.
Ja, dus voor een jonge ongetrouwde vrouw is het vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hwt mag alleen als de vader van het meiske toestemming geeft, mocht ze nog maagd zijn.
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.
En crip, prima dat je bullshit vindt, maar een meer respectabele wijze en argumenten zouden je niet misstaan.
qftquote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.quote:
Ja.quote:
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze not amused zullen zijn...
Mja, als ik op mezelf ga wonen zal het toch op hetzelfde neerkomen (soort van).
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer
Ik zie een tijdelijk ''huwelijk'' als bullshit. Zelfde als een relatie.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je mag het bullshit vinden. Ik zou het ook nooit doen, denk ik. Maar het concept 'tijdelijk huwelijk' is weldegelijk Islamitisch. Het komt bij soennieten ook voor onder verschillende benamingen. Sjiieten hebben alleen mut3a als tijdelijk huwelijk, soennieten hebben meerderw soorten.
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.
Want aleviet is niet moslim?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Nais tog.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.
See you on Judgement Day.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Oruspukari niet kennenquote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.
Fried skin.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Nieuw onderwerp:quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
#*/&&$*$*@! ik helemaal moeite doen om het te snappenquote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.
/flauw
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mensen roddelen er over, het is niet echt geaccepteerd.
aub doe normaal...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspukari niet kennen![]()
Ga lekker je ham eten.
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niks over mij...quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Deze vragen zijn echt vreemd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Koerden zijn best vrij ja. Veel huwelijken gezien ook met Europezen enzo. De één is wat moeilijker dan de ander.quote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.
CHEESECAKE never.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Je wilt toch geen tweedehands vrouw hebben waar een andere penis in is geweest kom nou...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet tegen ongelovigen. Anders konden we allemaal yolo gaan leven.![]()
Heb jij de Koran gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?
Koerden ook. Irakese sjiieten zijn het.quote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.
Armenen ook een aantal. Maar die zijn pas erg verdeeld, ook veel christenen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koerden ook. Iraken sjiieten zijn het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |