Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.quote:
Tijdelijk huwelijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
Hey wacht je kan toch samenwonen door een "tijdelijke"huwelijk af te sluiten?
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
Het concept van mutah heeft in de afgelopen jaren een andere wending dan de goede originele bedoelingen. Het is een islamitisch concept.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
bitch please.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofdquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
dit. Het is niet voor niks door de profeet gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
Oh nu hebben we wel gemeet ineens?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom noem je steeds stimorol trouwens weissman. Omdat ze mij wel heeft gemeet en jouw meerdere verzoeken naar haar toe om af te spreken heeft afgewezen?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofd
Ja heel scheef. Ik moest er wel om lachen. Kan samenwonen bij jou? Bij mij in de familie alleen mannen lijkt het wel. Neef heeft samengewoond en is zelfs vader geworden voordat hij voor de wet is gaan trouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.
Is toch best scheef eigenlijk..
Nee bullshit gebruik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?
Iets met shots...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |