Denk moeilijkheden bij de kant van familie van het meisje.quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Hoe kijken jullie tegen samenwonen voor het huwelijk? Wat zouden de reacties vanuit je familie zijn?
Lang kloppen zal daar niet veel aan veranderd hebben. Cheesecake is gewoon dik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel lekker. Had het alleen niet lang genoeg geklopt denk ik. Het was vrij dik.
Stel het werd wel geaccepteerd, zou je er dan voor kiezen? Eigenlijk biedt het een hoop voordelen.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake is makkelijker dan tiramisu imo. Het duurt alleen wat langer.
Anyway, here u go.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanksssss
nu weet ik helemaal niet meer
oh ja je hebt me helemaal doorquote:![]()
MashAllahquote:Op zondag 14 december 2014 17:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
als je tegen een dame 3x ma7a'shallah zegt telt dat toch als imam nikahi ofzo? had ik een keer gehoord
Misschien. Ligt aan de situatie.quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel het werd wel geaccepteerd, zou je er dan voor kiezen? Eigenlijk biedt het een hoop voordelen.
Ik zal nu wel worden uitgekotst, maar toch: wtf boeit die ene handtekening? Het kan alleen maar ellende opleveren.quote:Op zondag 14 december 2014 17:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel het werd wel geaccepteerd, zou je er dan voor kiezen? Eigenlijk biedt het een hoop voordelen.
Welke handtekening?quote:Op zondag 14 december 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal nu wel worden uitgekotst, maar toch: wtf boeit die ene handtekening? Het kan alleen maar ellende opleveren.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal nu wel worden uitgekotst
Zo lang ik ze kan onderhouden heeft niemand er moeite mee, denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden jullie ouders het accepteren als je twee vrouwen tegelijk zou trouwen?
Hij werpt zich gewoon in de slachtofferrol bij iedere discussie.quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vraag me steeds af welke users dit toch zijn
Oh nee he..het Weissman-syndroomquote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij werpt zich gewoon in de slachtofferrol bij iedere discussie.
HARAM!! kan echt niet, je wordt opgehangen aan de hoogste boom! Denk aan namus en eer! Je trouwt tenslotte niet met het meisje maar met de familiequote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Hoe kijken jullie tegen samenwonen voor het huwelijk? Wat zouden de reacties vanuit je familie zijn?
Het ongetrouwd samenwonen en het huwen van twee vrouwen zullen allebei even hard worden uitgekotst denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Helft van Marokkanen wil samenwonen vóór het huwelijk. Jij óók???
Het lijkt mij interessant met een enquête te bekijken of dit aantal "geïntegreerde"Marokkanen" ook op Maroc.NL te vinden is.
Naar mijn inschatting zijn de Marokkanen van Maroc.NL veel conservatiever dan de gemiddelde Marokkaanse Nederlander. Even kijken of dat ook waar is...?!
Ik vermeldde het onderstaande in mijn verslag over de discussie op De Balie:
Opvallend was het aantal van 50% Marokkanen dat Mohamed El Aissati noemde, die het verkiezen om voor het huwelijk met samenwonen ervaring op te doen...!
Een Marokkaanse noemde "samenwonen vóóraf" haraam (verboden volgens de islam).
Haraam of niet, toch legde onze voorzitter El Aissati - als zodanig aan het woord- duidelijk de nadruk op de Marokkaanse wens tot vóóraf samenwonen van precies 48%...!
En onze voorzitter liet met géén woord zijn afkeuring daarover blijken. Integendeel het stond in zijn rij van tegen minister Verdonk gerichte argumenten dat integratie wel degelijk plaatsvindt...! Het ging Mohamed dus om meer dan om het constateren van zomaar een feit!
Ik was al erg verbaasd dat niemand over dit punt uit mijn verslag heenviel. Ook MO_NL reageert maar niet ondanks dat het erg nuttig zou zijn als hij zijn helder verhaal integraal op NVDD neerzet! Als research-medewerker van NOVA put hij het feit uit betrouwbare bron.
De vraag is, hoe plaats je zo'n "harame" (? ) opmerking uit mond van een 'Nederlander van Marokkaanse afkomst' - zoals hij zich verkiest te noemen - die toch als een voorbeeldig moslim door het leven gaat? Zouden moslima's er begrip voor moeten opbrengen?
Of raken ook de braafste moslims in dit land al te zeer verstrikt in het web van 'koefaar' dat de Nederlanders voor hen spinnen?
Dus dan maar snel weer terug naar de El Moumni's die streng aan het rechte pad vasthouden???
P.S. Het gaat mij echt niet om de persoon van Mohamed die als onze voorzitter aan het woord was en dit feit nog wel tegelijk met zijn grote dating-plannen voor deze site aan de orde stelde.
Als moslims als Aboutalib, Elatik of Harchaoui er positief mee op de proppen waren gekomen, had ik er even sterk melding van gemaakt...!
Ron Haleber
Waarom zou je dat doen. 2 schoonmoedersquote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Mmmm. Gewoon imam nikahi en dan samenwonen of dat andere doen. #yolo.quote:
Tijdelijk huwelijkquote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
Hey wacht je kan toch samenwonen door een "tijdelijke"huwelijk af te sluiten?
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
Het concept van mutah heeft in de afgelopen jaren een andere wending dan de goede originele bedoelingen. Het is een islamitisch concept.quote:Op zondag 14 december 2014 17:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
bitch please.quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat doen sommige shiieten, bullshit dus.
Sjiieten = bullshit? Wil je dit zeggen nu?quote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofdquote:Op zondag 14 december 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
dit. Het is niet voor niks door de profeet gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
Oh nu hebben we wel gemeet ineens?quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom noem je steeds stimorol trouwens weissman. Omdat ze mij wel heeft gemeet en jouw meerdere verzoeken naar haar toe om af te spreken heeft afgewezen?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je eerst inlezen en kom daarna spreken.
quote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje respect aub, met je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |