Bedoel je dat alle ongelovigen nog een voorhuid hebben?quote:Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe weet je anders of het geen moslim is? Even de Joden en geloofverlaters uitsluitende
Precies. Die vraag zou ik aan jou stellen met je hoofd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ham-kaas tosti eten als pindakaas/nutella lekkerder zou zijn?
Ja wel, altijd netjes schoenen uitgedaan als ik naar moskee gingquote:Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je niet braaf geweest? Tssk.
MAARRRR CIZKEK IS MOELUKquote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
GA GA.
Je zou zogenaamd die cheesecake maken. HANI. NERDE?
Ik maak het soms met, soms zonder alcohol. Vind het zonder alcohol lekkerder tbh.quote:
Cheesecake is makkelijker dan tiramisu imo. Het duurt alleen wat langer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Landysh op 14-12-2014 17:32:44 ]
Ik vind alcohol in tiramisu niet lekker. Te overheersend.quote:Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak het soms met, soms zonder alcohol. Vind het zonder alcohol lekkerder tbh.
En nee, dat is geen blasfemie. In veel delen van Italie doen ze het ook zonder alcohol maken.
Forever alone maagd gespotquote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt zo voorspelbaaaaar. Komt er weer een gare user in dit topic en meteen moet het weer over seks gaan. Alsof er niks anders op de wereld is naast seks.
Behalve ondergetekendequote:Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedoel je dat alle ongelovigen nog een voorhuid hebben?
Ik vind het niet zozeer overheersend maar gewoon lekkerder zonder alcohol.quote:Op zondag 14 december 2014 17:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind alcohol in tiramisu niet lekker. Te overheersend.
Hahahaha moeilukquote:
Heb jij het gemaakt?quote:Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahaha moeiluk
Je hebt de benodigde chef skills gewoon niet. Is niet erg. Verschil moet er wezen.
MIJN RECEPT?quote:Op zondag 14 december 2014 17:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Paar weken geleden had ik een oreo cheesecake gemaakt
Tenminste één iemand die cared.quote:Op zondag 14 december 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alhamdilullahhhhh niks gebeurd
Wat heeft het feit dat ik Limbo ben er nu weer mee te maken?quote:
Not done.quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef xminator het volgende:
Hoe kijken jullie tegen samenwonen voor het huwelijk? Wat zouden de reacties vanuit je familie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |