In Turkije en in de Balkan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer in Turkije op het balkan aan het slapen (sowieso slapen op balkon), en hoorde bij de achterburen ergens een man zijn vrouw in elkaar slaan. Echt heb die hele nacht niet kunnen slapen door wat ik had gehoord.
Kan, maar je moet wel eerst goed slijmenquote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij helpen met berekenen hoeveel zeil ik nodig heb?
Alcoholvrije Tiramisu toch wel, sjeikh TM?quote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, als je je ehbo-diploma hebt gehaald, mag je een mutahuwelijk doen met een tiramisu. Dit is mijn uitspraak en hiermee moet je het doen.
Nog nooit. Hopelijk in 2015 toch een keer een vriendin krijgen, zou fijn zijn. #durftedromen #durfhardoptewensenquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che heb je weleens een relatie/vriendin gehad? just curious...je fok vriendinnetje telt niet mee he..
neem je zeil?quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij helpen met berekenen hoeveel zeil ik nodig heb?
quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Opgeklopte slagroom (zonder suiker... misschien klein beetje) één (of twee) op één mengen met mascarpone. En gebruik dat als cement tussen je roze suiker dingen (naam vergeten), die je eerst uiteraard eerst in koffie hebt ondergedompeld. Maak twee lagen, cacao eroverheen en dan in de koelkast.
Suikervingers, dat was hetquote:
Ama is t goedkoper..quote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmmke meeste zeil komt 1m bij 4m
Eeuwig maagd ofnie?quote:Op zondag 14 december 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nog nooit. Hopelijk in 2015 toch een keer een vriendin krijgen, zou fijn zijn. #durftedromen #durfhardoptewensen
Mweh.quote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Ik heb ook lange vingers![]()
![]()
dames dm me!
Doe ik het zo goed Montelly?
Nee, hopeloze zaak, niemand wil een dwergturk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
Ik heb ook lange vingers![]()
![]()
dames dm me!
Doe ik het zo goed Montelly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |