Dan snap ik het helemaal niet meerquote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De handtekening die je zet wanneer je trouwt.
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik deel geen dm info, dus hou je opfok bullshit voor je.
Ja, dus voor een jonge ongetrouwde vrouw is het vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hwt mag alleen als de vader van het meiske toestemming geeft, mocht ze nog maagd zijn.
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook niet gehad terwijl hij soennitisch is, maar ik merk dat er vaak een soort weerstand is vanuit soennieten.
En crip, prima dat je bullshit vindt, maar een meer respectabele wijze en argumenten zouden je niet misstaan.
qftquote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
scheer je weg, je bent een van de grootste roddelaars uit dit reeks.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is altijd weerstand. Wat je ook bent.
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.quote:
Ja.quote:
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze not amused zullen zijn...
Mja, als ik op mezelf ga wonen zal het toch op hetzelfde neerkomen (soort van).
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet meer
Ik zie een tijdelijk ''huwelijk'' als bullshit. Zelfde als een relatie.quote:Op zondag 14 december 2014 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je mag het bullshit vinden. Ik zou het ook nooit doen, denk ik. Maar het concept 'tijdelijk huwelijk' is weldegelijk Islamitisch. Het komt bij soennieten ook voor onder verschillende benamingen. Sjiieten hebben alleen mut3a als tijdelijk huwelijk, soennieten hebben meerderw soorten.
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij de oruspu kari. Ik roddel niet, dat ik jou een malloot vind heb ik meermaals gezegd.
Want aleviet is niet moslim?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Nais tog.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al was het een Chinees. Ze staan niet te trappelen om een niet-moslim maar ja, er zou geen ruzie ontstaan.
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?quote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik woon ook op mezelf maar samenwonen zouden mijn ouders niet willen.
See you on Judgement Day.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Zo zie je maar weer dat religie achterhaald is en dat religieuze regels aangepast kunnen worden aan je eigen wil.
Oruspukari niet kennenquote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oruspu zeg je maar tegen je vriend.
Fried skin.quote:Op zondag 14 december 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
Nieuw onderwerp:quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Deze onderwerpen. Al 92820 x herkauwd.
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Weissmans chick + getroll
Sylvesterrrs domme vragen
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
#*/&&$*$*@! ik helemaal moeite doen om het te snappenquote:Op zondag 14 december 2014 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of je nou samenwoont met of zonder die ene handtekening, je woont samen.
/flauw
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?quote:Op zondag 14 december 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mensen roddelen er over, het is niet echt geaccepteerd.
aub doe normaal...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oruspukari niet kennen![]()
Ga lekker je ham eten.
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.quote:Op zondag 14 december 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni, maar we hebben heel veel shia vrienden en kennissen. Nooit discussie over religie. Mijn ouders vinden het ook helemaal niet erg als ik met een sjiiet zou trouwen.
Niks over mij...quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Deze vragen zijn echt vreemd.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mja, dat is bijvoorbeeld ook net een verloving die gebroken wordt. Zouden jullie met een meisje willen trouwen die ooit was verloofd?
#durftevragen
Koerden zijn best vrij ja. Veel huwelijken gezien ook met Europezen enzo. De één is wat moeilijker dan de ander.quote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus? Chille familie. Ik merk dat Koerden heel vaak vrijer zijn. Denk dat Arbieren het moeilijkst zijn qua gewoontes en normen/waarden.
CHEESECAKE never.quote:Op zondag 14 december 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Cheesecake
Sex voor t huwelijk
Borte van fok af
Ik van fok af
Mijn kilo's
Sjieeten
Soennieten
Etc etc
Je wilt toch geen tweedehands vrouw hebben waar een andere penis in is geweest kom nou...quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet tegen ongelovigen. Anders konden we allemaal yolo gaan leven.![]()
Heb jij de Koran gelezen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hem ontmoet dat je doet alsof jij het kan invullen?
Koerden ook. Irakese sjiieten zijn het.quote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aantal shia kennissen etc, maar niet echt veel. Sws zijn bijna alle Marokkanen sunni.
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is iets cultureels en achterlijk om dat erg te vinden.
Armenen ook een aantal. Maar die zijn pas erg verdeeld, ook veel christenen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koerden ook. Iraken sjiieten zijn het.
Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
Echt ik sta soms zo versteld van hoe achterlijk sommige culturen zijn.
jammurquote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet mijn kop of thee.
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
#durftevragen
Klopt en uiteindelijk wordt het door andere achterlijken op Islam afgeschoven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is met veel van die bullshit dingen zo. Mensen weten het ook, maar ze durven niet tegen de gewoontes in te gaan.
Gew jihaad toch, gezelligquote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Landysh het volgende:
Kijk, altijd ruzie met jullie onderwerpen. Cheesecake zorgt nooit voor ruzie. Cheesecake brengt mensen bij elkaar. Cheesecake is love.
Mjah ga maar door elkaars hersenpannen in te slaan.
Amin.
Kizim wat zeg jij?quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij leeft toch alleen volgens de Koran? Ewa volg het dan. De waarheid hoeft niet mooier gemaakt te worden zo is het helaas.
Nee dat bedoel ik niet. Sommige dingen zijn cultureel en hebben niks met religie te maken. Dat een vrouw die een keer verloofd of gescheiden is niet aan een man kan komen bijvoorbeeld. Dat mensen veel roddelen. Dat is cultuur.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals iets met samenwonen of het hebben van een vriendje of vriendinnetje.. Of zoiets als seks. Bijna iedereen doet het maar als het over seks gaat is het taboe.
Eerlijk, fried skin klinkt wel lekker. Maar niet mijn eigen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Staat sowieso al vast dat ik naar hel ga. Het enige is nog beetje temperatuur finetunen.
Dat is sws bullshit en heeft niets met de islam te maken. Profeet is ook getrouwd met gescheiden vrouwquote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kizim wat zeg jij?
Ik doel op zaken als stigma rond vrouwen die gescheiden zijn, seks en ga zo maar door.
Tis een achterlijke cultuur. Arabieren zijn vaak nog erger.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef xminator het volgende:
Je hebt tig stromingen in de islam, welke stroming zorgt ervoor dat je in de hemel belandt en met welke beland je in de hel?
#durftevragen
Ik heb t over cultuur en niet de islam?quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is sws bullshit en heeft niets met de islam te maken. Profeet is ook getrouwd met gescheiden vrouw
In de quran staat dat er 73 stromingen zullen zijn en maar 1 het paradijs zal bewonderen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef xminator het volgende:
Je hebt tig stromingen in de islam, welke stroming zorgt ervoor dat je in de hemel belandt en met welke beland je in de hel?
#durftevragen
Ik was een keer in Turkije op het balkan aan het slapen (sowieso slapen op balkonquote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zag laatst video's van Arabieren die hun vrouw slaan. Zat vol walging er na. Gatverdamme man.
Sws: mannen
Ja maar hun linken het wél aan geloof. Maar dat is de onwetendheid waar ze in leven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t over cultuur en niet de islam?
Wees eerlijk, het zou je toch wel een klein beetje beinvloeden?quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Sommige dingen zijn cultureel en hebben niks met religie te maken. Dat een vrouw die een keer verloofd of gescheiden is niet aan een man kan komen bijvoorbeeld. Dat mensen veel roddelen. Dat is cultuur.
knapquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer in Turkije op het balkan
Dat is niet oke denk ik. Ik heb wel een mannelijke huisgenoot gehad trouwens en dat was dan niet erg ofzo. Ach man mijn moeder zal al heel gelukkig zijn als ik eindelijk iemand heb waarmee ik mijn leven wil delen. Seks of niet seks voor het huwelijk. Vader is dan weer iemand die absoluut niet wil dat ik ooit een vriend krijg. Maar verder ben ik vrij in allesquote:Op zondag 14 december 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar stel je zegt ik ga in een studentenwoning wonen en die jongen woont toevallig er ook?
Dankjequote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
In de quran staat dat er 73 stromingen zullen zijn en maar 1 het paradijs zal bewonderen.
Dus dit word een waiting game. Zien we wel als we dedde zijn.
okquote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is niet oke denk ik. Ik heb wel een mannelijke huisgenoot gehad trouwens en dat was dan niet erg ofzo. Ach man mijn moeder zal al heel gelukkig zijn als ik eindelijk iemand heb waarmee ik mijn leven wil delen. Seks of niet seks voor het huwelijk. Vader is dan weer iemand die absoluut niet wil dat ik ooit een vriend krijg. Maar verder ben ik vrij in alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |