abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 15 december 2014 @ 02:31:12 #151
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_147593006
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:25 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ach jammer. Ik dacht om de een of andere reden dat het om een 16 jarige ging. Nu is de betrouwbaarheid weer iets lager. Kinderen zijn doorgaans geloofwaardiger, ze liegen minder vaak.
Hieruit leid ik af dat jij vaak liegt. Verbaast me helemaal niet. :7
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_147593021
Ze vertrekken dus voor lunchtijd, hebben geen boodschappen gedaan, gaan wandelen en moeten dan toch na een actieve wandeling eerder dan aangenomen werd, door de trek, teruggegaan zijn?

Is weer een aanname maar ik zou wel wat lusten rond 17:00 uur.
  maandag 15 december 2014 @ 02:33:33 #153
430880 mig72
De Professional
pi_147593027
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Hieruit leid ik af dat jij vaak liegt. Verbaast me helemaal niet. :7
Ach zelfbehoud is de eerste wet van de natuur.

En o, waren er niet enkele snoepverpakkingen teruggevonden in de jungel op de plek des onheils?
  maandag 15 december 2014 @ 02:35:08 #154
430880 mig72
De Professional
pi_147593038
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze vertrekken dus voor lunchtijd, hebben geen boodschappen gedaan, gaan wandelen en moeten dan toch na een actieve wandeling eerder dan aangenomen werd, door de trek, teruggegaan zijn?

Is weer een aanname maar ik zou wel wat lusten rond 17:00 uur.
Het gaat bij mij niet in dat men aan zo'n tocht begint zonder eten mee.

Aangezien ze de dag daarvoor (of een paar dagen)al een wandeling hadden gedaan en het gebied (lichtelijk) verkend. Dat betekent ook dat de kans kleiner is dat ze zouden verdwalen (was begonnen rond daglicht).
pi_147593041
ja en stonden Vicks-achtige papiertjes na 8 dagen jungle op de nachtfoto's. Die had ik persoonlijk al voor 16:00 uur 1 april achter de kiezen.
pi_147593048
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet zo heel erg verbaasd, aangezien iedereen over de zelfde bronnen kan beschikken.
Al moet ik zeggen dat dit een wir war van informatie is en geregeld dubbel voorbij komt, Dat is nu eenmaal zo, topic heeft nu al 143 delen.
Enige verschil met de autoriteiten, prive detectives en forensisch onderzoekers is dat er meer users zijn, Als er iets meer samen gewerkt word en iedereen gelijk behandeld kan worden dan werkt het effectiever.
Verder elk topic de OP aanpassen en alles documenteren, zo filter je onzin en dubbele berichten er uit.
Een of meerdere notulisten zeg maar.

Het is maar een idee.
Dat gebeurt al. Met name Domnivoor heeft de OP constant geupdate en hij is volledig en correct. Ons werk gaat wel wat verder dan vele vele topics op FOK!, het is dit jaar uitgegroeid tot een van de meest succesvolle reeksen, over een relatief klein onderwerp. Weinig serieuze topics die aan onze OP kunnen tippen. _O_

De meeste informatie is helder voorhanden, als iets niet duidelijk is, vraag het gewoon en je krijgt snel antwoord hier. Zelfs een vriendelijke vogel als mig wordt op zijn wenkjes bediend. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147593049
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
ja en stonden Vicks-achtige papiertjes na 8 dagen jungle op de nachtfoto's. Die had ik persoonlijk al voor 16:00 uur 1 april achter de kiezen.
Sjezus dat wil ik net posten!

http://forum.fok.nl/templ(...)mgur.com/fy7342E.jpg
  maandag 15 december 2014 @ 02:36:58 #158
430880 mig72
De Professional
pi_147593050
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
ja en stonden Vicks-achtige papiertjes na 8 dagen jungle op de nachtfoto's. Die had ik persoonlijk al voor 16:00 uur 1 april achter de kiezen.
Je bedoelt dat je papier op gegeten zou hebben?
pi_147593053
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef mig72 het volgende:

[..]

Het gaat bij mij niet in dat men aan zo'n tocht begint zonder eten mee.

Aangezien ze de dag daarvoor (of een paar dagen)al een wandeling hadden gedaan en het gebied (lichtelijk) verkend. Dat betekent ook dat de kans kleiner is dat ze zouden verdwalen (was begonnen rond daglicht).
Ik geloof niet in een verdwaling of dat ze zichzelf overschatten tijdens de wandeling.
pi_147593064
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef mig72 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je papier op gegeten zou hebben?
nou daar was ik na zo'n wandeling rond 16:30 aan begonnen :9
  maandag 15 december 2014 @ 02:39:44 #161
430880 mig72
De Professional
pi_147593072
Of ze gingen met een derde mee, die al het eten in zijn eigen zak droeg.
pi_147593074
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

nou daar was ik na zo'n wandeling rond 16:30 aan begonnen :9
Inderdaad en niet pas op 8 april.
Goed gevonden Ootje!
  maandag 15 december 2014 @ 02:40:25 #163
430880 mig72
De Professional
pi_147593077
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Inderdaad en niet pas op 8 april.
Goed gevonden Ootje!
Voeg dat punt toe aan je theorie.
pi_147593091
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:40 schreef mig72 het volgende:

[..]

Voeg dat punt toe aan je theorie.
Dat ontkracht het verhaal verdwalen imo.
Op 8 april pas je snoepjes gaan eten?
Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..

Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
  maandag 15 december 2014 @ 02:47:37 #165
430880 mig72
De Professional
pi_147593109
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat ontkracht het verhaal verdwalen imo.
Op 8 april pas je snoepjes gaan eten?
Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..

Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
Wat vind je van het idee dat ze mogelijk een overvaller in de jungle tegen het lijf zijn gelopen, die hen met geweld dwong tot, laten we maar zeggen, oneerbare handelingen?
pi_147593114
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:47 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat vind je van het idee dat ze mogelijk een overvaller in de jungle tegen het lijf zijn gelopen, die hen met geweld dwong tot, laten we maar zeggen, oneerbare handelingen?
Alle opties houd ik open.
Ook verdwalen. Al is dat voor mij hetzelfde als een bord spruitjes. Die kies ik als laatste
  maandag 15 december 2014 @ 02:51:16 #167
430880 mig72
De Professional
pi_147593120
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Alle opties houd ik open.
Ook verdwalen. Al is dat voor mij hetzelfde als een bord spruitjes. Die kies ik als laatste
Ik ben alleen maar blij dat er inmiddels niemand meer de wilde dieren theorie bespreekt. Blijkbaar zijn we in dat opzicht vooruitgekomen.

Echt die slangen en poema's die mensen bespringen vond ik vergezocht. Des te meer omdat de mens zelf het gevaarlijkste dier is.
pi_147593121
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 00:27 schreef Grijzemassa het volgende:
Aan de getuigen is waarschijnlijk gevraagd of ze 2 jonge vrouwen gezien hebben maar als ze met meerdere personen samen zijn geweest kan dat een reden zijn dat ze niet opgevallen zijn.
Zo'n groep(je) kan ook juist meer opvallen. Maar je hebt een punt: bij een vraag "hebt u (één van) deze twee vrouwen gezien?" denk je minder gauw aan een groepje dat je gezien hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:34 schreef Perico het volgende:

[..]

Aah ik zie het al vronie, deze notitieblok lag eerst op de grond? Of is door de maker van deze eerste video daar gelegd?

[ afbeelding ]

Die kamer had gewoon 'verzegeld' moeten blijven..
Bij een misdrijf wel. Dan had de politie als enige foto's moeten hebben, en die niet publiceren.

Maar er was een vermissing, en dan gaan allemaal goed-bedoelende mensen van alles doen. In Nederland net zo goed, behalve als er meteen al een misdrijf vermoed wordt. En dan nog, moet de politie maar snel genoeg kunnen zorgen dat er niemand met z'n fikken ergens aan zit. Voordat die vermissing vaststaat, is dat al gebeurd. Je belt niet zomaar de politie. Doe je dat wel, dan is de kans groot dat oom agent vraagt of je dit en dat, zus en zo, en nog meer, eerst zelf hebt nagegaan.

Bij vermissing de boel uit handen van amateurs houden, is ondoenlijk. En ongewenst.
quote:
er bestaan een heleboel foto's van ja, met die plastic zakjes, met weer andere voorwerpen op de tafeltjes.. opgemaakt, rommelig..
pi_147593123
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat ontkracht het verhaal verdwalen imo.
Op 8 april pas je snoepjes gaan eten?
Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..

Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
Nee tuurlijk niet.

Die meiden waren slim en netjes genoeg om hun afval mee te nemen. In de plastic boodschappentasjes. Daar zaten dus die papiertjes in. Die schudden ze uit boven de steen, maken die rare tak met die zakjes en het afval ligt er ineens in de natuur.

Als ze werkelijk een boodschap achter wilden laten (wat ik nog steeds denk) met die vreemdste foto van allemaal, dan hadden ze beter een andere manier gekozen, dat ben ik met je eens.

Maar die papiertjes daar is volkomen logisch en verklaarbaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 02:55:59 #170
430880 mig72
De Professional
pi_147593141
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet.

Die meiden waren slim en netjes genoeg om hun afval mee te nemen. In de plastic boodschappentasjes. Daar zaten dus die papiertjes in. Die schudden ze uit boven de steen, maken die rare tak met die zakjes en het afval ligt er ineens in de natuur.

Als ze werkelijk een boodschap achter wilden laten (wat ik nog steeds denk) met die vreemdste foto van allemaal, dan hadden ze beter een andere manier gekozen, dat ben ik met je eens.

Maar die papiertjes daar is volkomen logisch en verklaarbaar.
Enerzijds zeg je dat ze hun afval mee zouden nemen, maar anderzijds zeg je dat ze het gewoon hun afval in de natuur zouden dumpen (wat niet netjes is). Hoe strook je de twee met elkaar?
pi_147593154
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Zo'n groep(je) kan ook juist meer opvallen. Maar je hebt een punt: bij een vraag "hebt u (één van) deze twee vrouwen gezien?" denk je minder gauw aan een groepje dat je gezien hebt.

[..]

Bij een misdrijf wel. Dan had de politie als enige foto's moeten hebben, en die niet publiceren.

Maar er was een vermissing, en dan gaan allemaal goed-bedoelende mensen van alles doen. In Nederland net zo goed, behalve als er meteen al een misdrijf vermoed wordt. En dan nog, moet de politie maar snel genoeg kunnen zorgen dat er niemand met z'n fikken ergens aan zit. Voordat die vermissing vaststaat, is dat al gebeurd. Je belt niet zomaar de politie. Doe je dat wel, dan is de kans groot dat oom agent vraagt of je dit en dat, zus en zo, en nog meer, eerst zelf hebt nagegaan.

Bij vermissing de boel uit handen van amateurs houden, is ondoenlijk. En ongewenst.

[..]

he weet je die ene vraag nog?
Met welke foto zal Feliciano op pad zijn gegaan langs de getuigen begin april?

Of was het ala inspecteur Clouseau zonder foto:. Do you have seen deux ladiesss?

[ Bericht 2% gewijzigd door jackie12 op 15-12-2014 03:11:27 ]
pi_147593192
OP wordt te lang, knip:
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147593194
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat ontkracht het verhaal verdwalen imo.
Op 8 april pas je snoepjes gaan eten?
Is dit serieus bedoeld? Jij ziet papiertjes, en weet wanneer de inhoud genuttigd is?
quote:
Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..
Of iets anders. Bijv. dat ze die papiertjes niet als een tokkie in het bos gegooid hebben op dag 1.
quote:
Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
OK, je bent aan het dollen.
pi_147593200
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef mig72 het volgende:

[..]

Enerzijds zeg je dat ze hun afval mee zouden nemen, maar anderzijds zeg je dat ze het gewoon hun afval in de natuur zouden dumpen (wat niet netjes is). Hoe strook je de twee met elkaar?
Ja eerst wel. Als je nog niet bewust bent van de mayhem die die nacht plaatsgevonden moet hebben.

Kun jij het je voorstellen? 6,5 dag zonder (goeie) slaap, zonder (veel) eten, zonder voldoende water, in alle stress, paniek, horror, fata morgana's, etc.?

Dan zou ik ook wat minder met 'het milieu' bezig zijn, zeg maar. Jij niet, denk je? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 03:28:24 #175
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_147593208
Paar leuke nieuwe kaarten zijn er bijgekomen.

Wat mij trof is hoe klein het gebied waar we het over hebben eigenlijk is. En in werkelijkheid is het nog veel kleiner want je kunt alle echt onbegaanbare stukken wegstrepen. Wat overblijft zijn de paden, al dan niet natuurlijk, en de open stukken. En het is allemaal in één of twee dagen te belopen.

Hoe twee jonge gezonde mensen daar minimaal 8 tot 10 dagen hebben kunnen ronddolen is vrij onbegrijpelijk voor mij.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_147593213
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:28 schreef Rica het volgende:
Paar leuke nieuwe kaarten zijn er bijgekomen.

Wat mij trof is hoe klein het gebied waar we het over hebben eigenlijk is. En in werkelijkheid is het nog veel kleiner want je kunt alle echt onbegaanbare stukken wegstrepen. Wat overblijft zijn de paden, al dan niet natuurlijk, en de open stukken. En het is allemaal in één of twee dagen te belopen.

Hoe twee jonge gezonde mensen daar minimaal 8 tot 10 dagen hebben kunnen ronddolen is vrij onbegrijpelijk voor mij.
Niks aan toe te voegen
  maandag 15 december 2014 @ 03:30:33 #177
430880 mig72
De Professional
pi_147593214
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 03:22 schreef El_Matador het volgende:
OP wordt te lang, knip:
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je precies weggehaald?
pi_147593222
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:30 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat heb je precies weggehaald?
Hij moest ruimte maken voor zijn gefantaseerde kaart met roze lijn dus dan moet er wat uit he!
pi_147593227
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:59 schreef jackie12 het volgende:

[..]

he weet je die ene vraag nog?
Met welke foto zal Feliciano op pad zijn gegaan langs de getuigen begin april?

Of was het ala inspecteur Clouseau zonder foto:. Do you have seen deux ladiesss?
Ja, die vraag bedacht ik ook. Voor de grap uiteraard, net als jij. Hoopte ik althans. Maar helaas... Goed jij je zin. Neem even aan dat hij als goed huisvader zijn zoon uit de bajes wil houden, en gauw een paar europees uitziende vrouwen regelt via zijn netwerk. Die lopen dan een stuk Sendero Pianista, om de getuigen te bedotten, en F. komt later langs met foto's van die stand-ins op zak.

• Getuigen: Ja, die hebben we gezien.
• F: Mooi bedankt. En nu niet meer TV kijken of een krant lezen. En mocht de politie komen, die hebben altijd verkeerde foto's, want het zijn Panamese Prutsers. Dus dan zeg je ook: "ja, die hebben we gezien". Compressimo?
pi_147593234
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:34 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ja, die vraag bedacht ik ook. Voor de grap uiteraard, net als jij. Hoopte ik althans. Maar helaas... Goed jij je zin. Neem even aan dat hij als goed huisvader zijn zoon uit de bajes wil houden, en gauw een paar europees uitziende vrouwen regelt via zijn netwerk. Die lopen dan een stuk Sendero Pianista, om de getuigen te bedotten, en F. komt later langs foto's van die stand-ins op zak.

• Getuigen: Ja, die hebben we gezien.
• F: Mooi bedankt. En nu niet meer TV kijken of een krant lezen. En mocht de politie komen, die hebben altijd verkeerde foto's, want het zijn Panamese Prutsers. Dus dan zeg je ook: ja, die hebben we gezien. Compressimo?
Ik bedoel dit serieus.Met welke foto
  maandag 15 december 2014 @ 03:38:37 #181
430880 mig72
De Professional
pi_147593239
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hij moest ruimte maken voor zijn gefantaseerde kaart met roze lijn dus dan moet er wat uit he!
Ach desnoods gaat een modje de boel terugzetten op verzoek. Ik hoop alleen maar dat het niets belangrijks is voor de tussentijd.
pi_147593244
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:37 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik bedoel dit serieus.Met welke foto
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Uit je vraag maak ik op dat hij een foto had (of twee). Zo niet, dan had hij geen foto.

[ Bericht 3% gewijzigd door JustinCase op 15-12-2014 03:55:49 (Bij nader inzien: dit bedenkt Jackie vast ook wel) ]
pi_147593273
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:40 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Uit je vraag maak ik op dat hij een foto had (of twee). Zo niet, dan had hij geen foto.
Het is echt een oprechte vraag.
Dit met name omdat zoveel getuigen verkeerd zaten. Ik vraag me dan echt af hoe dit kan?
Vraagstelling?
Of gewoon heel simpel door zonder foto vragen heeft u ook 2 blanke meisjes gezien?
pi_147593299
Die billboards stonden er vrij snel. Denk dat de families die al op 2 april doorgemaild hebben, denk je niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147593305
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 03:55 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het is echt een oprechte vraag.
Nee, een oprechte vraag is het, als je mij (of iemand anders) iets vraagt dat jij wilt weten. En denkt dat ik (of die ander) mogelijk het antwoord weet. Dit is babbeldebabbeldebabbel, om even later iets te vertellen wat je ook meteen had kunnen zeggen. Ik heb daar geen trek in.
quote:
Dit met name omdat zoveel getuigen verkeerd zaten. Ik vraag me dan echt af hoe dit kan?
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben niet iemand die betrouwbaarheid van getuigenverklaringen ophemelt. En dan is "verklaringen" nog een groot woord.
quote:
Vraagstelling?
Of gewoon heel simpel door zonder foto vragen heeft u ook 2 blanke meisjes gezien?
Goed, dus ook nog de verkeerde vraag: welke foto, terwijl je alleen wilt weten òf hij een foto had. Ik weet iemand die je dat kunt vragen. Hij schijnt op Facebook te vinden te zijn, en anders wel via zijn gidsen-organisatie.

Maar met of zonder foto, het blijft beperkt qua betrouwbaarheid. En of F. er één op zak had maakt ook niet de wereld aan verschil. De meiden hebben later in kranten gestaan, op aanplakbiljetten enz. TV hebben ze ook in Panama, met zelfs één wereldberoemd kanaal. Ben de naam even kwijt, het was vrij fantasieloos. Verdomd, hoe heet dat nou....
pi_147593310
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wel stom dan dat het niet op het kastje zat maar in de tas...
Ze zaten niet op een hostelslaapzaal maar hadden een eigen huisje. Dus zat nog gewoon in de tas, kan gebeuren, heb ik ook gehad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147593318
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 04:17 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Nee, een oprechte vraag is het, als je mij (of iemand anders) iets vraagt dat jij wilt weten. En denkt dat ik (of die ander) mogelijk het antwoord weet. Dit is babbeldebabbeldebabbel, om even later iets te vertellen wat je ook meteen had kunnen zeggen. Ik heb daar geen trek in.

[..]

Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben niet iemand die betrouwbaarheid van getuigenverklaringen ophemelt. En dan is "verklaringen" nog een groot woord.

[..]

Goed, dus ook nog de verkeerde vraag: welke foto, terwijl je alleen wilt weten òf hij een foto had. Ik weet iemand die je dat kunt vragen. Hij schijnt op Facebook te vinden te zijn, en anders wel via zijn gidsen-organisatie.

Maar met of zonder foto, het blijft beperkt qua betrouwbaarheid. En of F. er één op zak had maakt ook niet de wereld aan verschil. De meiden hebben later in kranten gestaan, op aanplakbiljetten enz. TV hebben ze ook in Panama, met zelfs één wereldberoemd kanaal. Ben de naam even kwijt, het was vrij fantasieloos. Verdomd, hoe heet dat nou....
Wat een lang antwoord op een hele simpele vraag.
Ik weet niet of , en met welke foto Feliciano op pad ging om te vragen aan mensen of zij ze mischien gezien hadden.
Dat was de vraag meer niet.
pi_147593319
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zaten niet op een hostelslaapzaal maar hadden een eigen huisje. Dus zat nog gewoon in de tas, kan gebeuren, heb ik ook gehad.
Ach, er kunnen tig redenen zijn. Meer slotjes meegenomen dan kastjes om af te sluiten, noemde ik al. Heb trouwens een vaag vermoeden - maar geen hard bewijs - dat dat slotje niet de sleutel is tot de oplossing van deze verdwijningszaak.

Hoewel...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 december 2014 @ 04:42:08 #189
430880 mig72
De Professional
pi_147593322
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 04:36 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ach, er kunnen tig redenen zijn. Meer slotjes meegenomen dan kastjes om af te sluiten, noemde ik al. Heb trouwens een vaag vermoeden - maar geen hard bewijs - dat dat slotje niet de sleutel is tot de oplossing van deze verdwijningszaak.

Hoewel...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ze met een hangslot de berg op gingen en zelfs als het waar is waarom is dat dom bezig? Ik draag ook allerhande dingen in mijn zakken waarvan vaak het merendeel uit rommel bestaat die ik vergeten heb eruit te halen.

Daarbij komt dat niet zeker staat of er niet is gerommeld net de blocnotes. Toch?
pi_147593324
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 04:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat een lang antwoord op een hele simpele vraag.
Ik weet niet of , en met welke foto Feliciano op pad ging om te vragen aan mensen of zij ze mischien gezien hadden.
Dat was de vraag meer niet.
Ja, de verkeerde vraag, aan de verkeerde persoon. Het antwoord had je zelf ook kunnen geven. Behalve dan, of ik het ook weet, maar dat doet er niet toe.
Ik herhaal het nog maar eens, want het was een educatief antwoord. En herhalen is de kracht van educatie. Eindeloos herhalen soms, maar daar doe ik niet aan. Twee keer moet genoeg zijn, en anders geef ik het op.
  maandag 15 december 2014 @ 04:47:37 #191
430880 mig72
De Professional
pi_147593325
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 04:45 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ja, de verkeerde vraag, aan de verkeerde persoon. Het antwoord had je zelf ook kunnen geven. Behalve dan, of ik het ook weet, maar dat doet er niet toe.
Ik herhaal het nog maar eens, want het was een educatief antwoord. En herhalen is de kracht van educatie. Eindeloos herhalen soms, maar daar doe ik niet aan. Twee keer moet genoeg zijn, en anders geef ik het op.
Waarom doe je zo uit de hoogte hoor? Weet jij iets dat wij niet weten? Verlicht ons. :)
pi_147593326
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:28 schreef Rica het volgende:
Paar leuke nieuwe kaarten zijn er bijgekomen.

Wat mij trof is hoe klein het gebied waar we het over hebben eigenlijk is. En in werkelijkheid is het nog veel kleiner want je kunt alle echt onbegaanbare stukken wegstrepen. Wat overblijft zijn de paden, al dan niet natuurlijk, en de open stukken. En het is allemaal in één of twee dagen te belopen.

Hoe twee jonge gezonde mensen daar minimaal 8 tot 10 dagen hebben kunnen ronddolen is vrij onbegrijpelijk voor mij.
Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.

Al met al is het gebied waar ze geweest kunnen zijn maar iets van 20-30 km2. Dat is de helft (!) van Park Hooge Veluwe.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 04:55:10 #193
430880 mig72
De Professional
pi_147593330
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.

Al met al is het gebied waar ze geweest kunnen zijn maar iets van 20-30 km2. Dat is de helft (!) van Park Hooge Veluwe.
Als ze in een rechtlijnige straal zouden lopen, dwz niet ombuigen of omkeren, hoe lang duurt het voordat ze het bos uitlopen? En aan de rand dus van de bewoonde wereld komen?
  maandag 15 december 2014 @ 04:56:05 #194
430880 mig72
De Professional
pi_147593331
Zouden deze meisjes niet de nachthemel (de sterren) of overdag de zon hebben kunnen gebruiken als navigatiemethode?
pi_147593332
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 04:55 schreef mig72 het volgende:

[..]

Als ze in een rechtlijnige straal zouden lopen, dwz niet ombuigen of omkeren, hoe lang duurt het voordat ze het bos uitlopen? En aan de rand dus van de bewoonde wereld komen?
Kijk de kaartjes. Geruisloos heeft een prachtige lijst gepost, daar zie je het hele gebied. Mijn kaartje is een zoom-in van het gebied van de vondsten en de mogelijke routes daar.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 04:56 schreef mig72 het volgende:
Zouden deze meisjes niet de nachthemel (de sterren) of overdag de zon hebben kunnen gebruiken als navigatiemethode?
Daar hadden we het in het begin al over. Ik overschatte driekwart FOK!, en ook Kris en Lisanne vrees ik.

Generatiekloofje denk ik, want mijn leeftijdsgenoten (10-15 jaar ouder dan K&L) weten de Grote Beer en waar de zon ondergaat wel gewoon volgens mij...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147593334
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:34 schreef Perico het volgende:

[..]

Aah ik zie het al vronie, deze notitieblok lag eerst op de grond? Of is door de maker van deze eerste video daar gelegd?

[ afbeelding ]

Die kamer had gewoon 'verzegeld' moeten blijven.. er bestaan een heleboel foto's van ja, met die plastic zakjes, met weer andere voorwerpen op de tafeltjes.. opgemaakt, rommelig..
Bij een professionele vermissingszaak in gevaarlijk (met name de Natuur, Gaia en haar kinderen zelf) gebied, was dat ook gebeurd. Helaas waren dit geen professionals en sja, FG moest iets doen. Kun je hem moeilijk verwijten, lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 05:03:52 #197
430880 mig72
De Professional
pi_147593335
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 04:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk de kaartjes. Geruisloos heeft een prachtige lijst gepost, daar zie je het hele gebied. Mijn kaartje is een zoom-in van het gebied van de vondsten en de mogelijke routes daar.

[..]

Daar hadden we het in het begin al over. Ik overschatte driekwart FOK!, en ook Kris en Lisanne vrees ik.

Generatiekloofje denk ik, want mijn leeftijdsgenoten (10-15 jaar ouder dan K&L) weten de Grote Beer en waar de zon ondergaat wel gewoon volgens mij...
Nou ja, zelfs als je niet kunt navigeren, loop je zoveel mogelijk in een rechte lijn, wetende dat je evt eruit komt. Wat weer een ontkrachting/tegenpunt is van de verdwalingsmogelijkheid (het waren redelijke, goed opgeleide meisjes).

Vandaar mijn vraag.

En ik hoor tot jouw generatie btw (vrees ik) met mijn midden dertiger jaren.
pi_147593337
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 03:28 schreef Rica het volgende:
Hoe twee jonge gezonde mensen daar minimaal 8 tot 10 dagen hebben kunnen ronddolen is vrij onbegrijpelijk voor mij.
Jong waren ze tot de laatste dag, maar gezond misschien maar een dag of twee.
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.

Al met al is het gebied waar ze geweest kunnen zijn maar iets van 20-30 km2. Dat is de helft (!) van Park Hooge Veluwe.
Het gebied waar je gelopen hebt tot een rampzalig einde is altijd klein. Ook al is het in de Sahara. Hoe ongezonder de omgeving, des te kleiner is het stuk waar ze later jouw traject op BNW zo mooi in kaart proberen te brengen. Voor een eerlijke vergelijking Park Hooge Veluwe moet je er wel iemand bij verzinnen, voor wie het daar even ongezond en verwarrend is, als voor twee Nederlandse meiden een jungle waar ze niet in terecht dachten te zullen komen. En dus niet op voorbereid waren. Dan kom je denk ik uit op een kleuter. Maar dan nog is de vergelijking scheef, want naar die kleuter wordt dan massaal gezocht door mensen die wèl tegen zo'n park opgewassen zijn.
  maandag 15 december 2014 @ 05:15:40 #199
430880 mig72
De Professional
pi_147593338
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 05:10 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Jong waren ze tot de laatste dag, maar gezond misschien maar een dag of twee.

[..]

Het gebied waar je gelopen hebt tot een rampzalig einde is altijd klein. Ook al is het in de Sahara. Hoe ongezonder de omgeving, des te kleiner is het stuk waar ze later jouw traject op BNW zo mooi in kaart proberen te brengen. Voor een eerlijke vergelijking Park Hooge Veluwe moet je er wel iemand bij verzinnen, voor wie het daar even ongezond en verwarrend is, als voor twee Nederlandse meiden een jungle waar ze niet in terecht dachten te zullen komen. En dus niet op voorbereid waren. Dan kom je denk ik uit op een kleuter. Maar dan nog is de vergelijking scheef, want naar die kleuter wordt dan massaal gezocht door mensen die wèl tegen zo'n park opgewassen zijn.
Nah, men kan 3 dagen leven zonder water.

Mits water, kan men makkelijk 3 of 4 weken overleven zonder voedsel. Daarbij komt, dat gezondheid des te langzamer achteruit gaat naarmate iemand jonger is en gezonder op het begin (zeg maar nulmeting).

Ze zullen iig niet op dag 2 of 3 flauw vallen door gebrek aan voedsel, als je dat punt probeert te maken.

En ze wisten wel waar ze mee bezig waren, ze hadden een dag of paar dagen ervoor de jungle al verkend, en toen ging het niet mis. Ze gaan niet plotseling al hun verstand weggooien en alsnog die jungle inlopen zonder voorbereidingsmiddelen. Daar zie ik ze niet voor aan.
pi_147593345
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 05:15 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nah, men kan 3 dagen leven zonder water.
Leven, niet actief en oordeelkundig door een jungle in bergachtig terrein banjeren.
quote:
Mits water, kan men makkelijk 3 of 4 weken overleven zonder voedsel. Daarbij komt, dat gezondheid des te langzamer achteruit gaat naarmate iemand jonger is en gezonder op het begin (zeg maar nulmeting).

Ze zullen iig niet op dag 2 of 3 flauw vallen door gebrek aan voedsel, als je dat punt probeert te maken.
Er zijn nog wel wat meer punten. Maar zoek dat zelf maar uit. Of blijf lekker simpel denken, met je "rechte lijn volgen".
quote:
En ze wisten wel waar ze mee bezig waren, ze hadden een dag of paar dagen ervoor de jungle al verkend,
Gut, waar zijn ze toen geweest dan?
quote:
en toen ging het niet mis. Ze gaan niet plotseling al hun verstand weggooien en alsnog die jungle inlopen zonder voorbereidingsmiddelen. Daar zie ik ze niet voor aan.
Jij ziet ze aan voor meiden die denken dat het begin van die Trail een jungle is. En dus denken dat het allemaal wel losloopt.
  maandag 15 december 2014 @ 05:33:02 #201
430880 mig72
De Professional
pi_147593348
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 05:28 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Leven, niet actief en oordeelkundig door een jungle in bergachtig terrein banjeren.

[..]

Er zijn nog wel wat meer punten. Maar zoek dat zelf maar uit. Of blijf lekker simpel denken, met je "rechte lijn volgen".
En ze wisten wel waar ze mee bezig waren, ze hadden een dag of paar dagen ervoor de jungle al verkend,
Gut, waar zijn ze toen geweest dan?

[..]

Jij ziet ze aan voor meiden die denken dat het begin van die Trail een jungle is. En dus denken dat het allemaal wel losloopt.
Dan nog ligt het eraan hoeveel vocht ze in zich hadden op het begin, ze zouden niet aan de tocht begonnen hebben als ze uitgedroogd waren, mocht je dat bedoelen.

En twee, op een gegeven moment kwamen ze uit bij de rivier en staken dat mogelijk over. Dat eerste is bewezen (dat oversteken misschien niet). Dat is een waterbron, als je op het punt staat van dehydratie neer te vallen, gebruik je dat.

In zo'n situatie, als je geen verdere kennis van zaken hebt, zoals navigeren op de sterren en/of zon, ga je wel heel erg simpel denken. Wat deze meisjes moesten gedaan hebben. Ik probeer hun gedachtengang alleen maar na te bootsen zeg maar.

En wat betreft je laatste punt, dat maak jij ervan. Geen bewijs voor.

*En houd de quotes intact aub.
  maandag 15 december 2014 @ 05:52:23 #202
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_147593357
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 05:10 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Jong waren ze tot de laatste dag, maar gezond misschien maar een dag of twee.

Daar weet je niks van.

En zelfs al zou het zo zijn, feit is dat het geen Amazonewoud is waar ze in verdwaald zouden zijn geraakt. Ze hoefden geen enorme afstanden te overbruggen. Als je de afstanden hemelsbreed bekijkt wordt het zelfs bijna belachelijk. Ik begrijp best dat het aan de grond heel anders is maar dan nog zijn het in een paar dagen gemakkelijk te belopen stukjes. Zeker als je leven ervan afhangt.

Het is een streep tegen de "simpele verdwaling" verklaring imo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_147593475
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 05:52 schreef Rica het volgende:

[..]

Daar weet je niks van.
Gezond en fit genoeg, bedoel ik. Dus niet alleen afwezigheid van ziekte. Maar inderdaad, ik weet niet hoe ze eraan toe waren, behalve dat het niet lang 100% van het normale geweest kan zijn.
Daarmee sluit mijn reactie dus goed aan op vragen als "ik snap niet hoe twee jonge gezonde mensen...".
Want ook wie dat zegt, weet er niks van.
quote:
En zelfs al zou het zo zijn, feit is dat het geen Amazonewoud is waar ze in verdwaald zouden zijn geraakt. Ze hoefden geen enorme afstanden te overbruggen. Als je de afstanden hemelsbreed bekijkt wordt het zelfs bijna belachelijk. Ik begrijp best dat het aan de grond heel anders is maar dan nog zijn het in een paar dagen gemakkelijk te belopen stukjes. Zeker als je leven ervan afhangt.
Hoe makkelijk, weet ik niet. Maar sowieso moet je wel steeds de juiste stukjes weten te bepalen. En geen last hebben van twijfel.
quote:
Het is een streep tegen de "simpele verdwaling" verklaring imo.
Daar noem je ook wel wat. Hoe lang zou een verdwaling in zo'n gebied, bij mensen zonder ervaring, "simpel" blijven?
  maandag 15 december 2014 @ 07:16:05 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147593571
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.

Al met al is het gebied waar ze geweest kunnen zijn maar iets van 20-30 km2. Dat is de helft (!) van Park Hooge Veluwe.
daarom denk ik ook dat die geul icm platte steen foto wel te gerkennen moet zijn. Ik denk dat als je als gids in zo'n gebied woont je dat kent als je broekzak.
pi_147593584
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

daarom denk ik ook dat die geul icm platte steen foto wel te gerkennen moet zijn. Ik denk dat als je als gids in zo'n gebied woont je dat kent als je broekzak.
Als het een bekende plek is wel. Maar wie weet of dit langs een pad is? Misschien zit Grijzemassa goed met de TT.

FG heeft het niet herkend en die kent het gebied op zijn eeltige duimpje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 07:36:44 #206
430880 mig72
De Professional
pi_147593651
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het een bekende plek is wel. Maar wie weet of dit langs een pad is? Misschien zit Grijzemassa goed met de TT.

FG heeft het niet herkend en die kent het gebied op zijn eeltige duimpje.
Ik weet niet in hoeverre FG betrouwbaar is (volgens mij niet veel aangezien zijn tal van leugens) maar rotsen en stenen kunnen door natuurselementen worden verplaatst (stroombeweging, wind, storm etc). Misschien ligt dat ten grondslag aan de zoveelste faal?
pi_147593668
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:36 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre FG betrouwbaar is (volgens mij niet veel aangezien zijn tal van leugens) maar rotsen en stenen kunnen door natuurselementen worden verplaatst (stroombeweging, wind, storm etc). Misschien ligt dat ten grondslag aan de zoveelste faal?
Dat weet ik mig, ben geoloog, maar wat we hebben gezien was wel wat groter dan een steen die gemakkelijk weggeslagen wordt door water. De foto's lijken ook niet in de rivierbedding genomen.

Het lijkt me nog niet zo makkelijk, deze locatie terugvinden. En de ouders "hadden het wel gezien, we gaan terug". :') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 07:46:59 #208
430880 mig72
De Professional
pi_147593701
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat weet ik mig, ben geoloog, maar wat we hebben gezien was wel wat groter dan een steen die gemakkelijk weggeslagen wordt door water. De foto's lijken ook niet in de rivierbedding genomen.

Het lijkt me nog niet zo makkelijk, deze locatie terugvinden. En de ouders "hadden het wel gezien, we gaan terug". :') :')
Voor een gids als hij moet dat wel lukken. Vooral iemand met kennis van de rivieren (die aan weerskanten aan en af heeft gelopen). En opmerkelijke plekken (waar mensen kunnen staan of kiekjes nemen) al helemaal. Ergens klopt dat niet.
  maandag 15 december 2014 @ 08:31:12 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147594039
Die foto met steen en rode zakjes is langs water.
pi_147594056
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 08:31 schreef Marrije het volgende:
Die foto met steen en rode zakjes is langs water.
Vermoedelijk ja. En die andere met die geul ook. Maar dat soort stenen ligt in al die rivieren en quebradas daar, speld in een hooiberg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 09:03:06 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147594245
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 08:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vermoedelijk ja. En die andere met die geul ook. Maar dat soort stenen ligt in al die rivieren en quebradas daar, speld in een hooiberg.
dat valt dus ook wel weer mee als het zoekgebied zo klein is, dat verkleint het alleen nog maar meer.
pi_147595393
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 09:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat valt dus ook wel weer mee als het zoekgebied zo klein is, dat verkleint het alleen nog maar meer.
Eens. Daarom lijkt mij de kans groot dat ze al lang weten waar ze moeten zijn maar dit niet aan de grote klok hangen om het gebied niet alvast volledig te laten vertrappelen door goed- en kwaadwillenden.
  maandag 15 december 2014 @ 12:12:45 #213
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_147597653
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Eens. Daarom lijkt mij de kans groot dat ze al lang weten waar ze moeten zijn maar dit niet aan de grote klok hangen om het gebied niet alvast volledig te laten vertrappelen door goed- en kwaadwillenden.
Zou best eens kunnen. Intussen is Sinaproc sinds een dag of tien weer aan het zoeken. Foto:
http://www.prensa.com/loc(...)893451.html#!photo=1
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_147597920
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:12 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Zou best eens kunnen. Intussen is Sinaproc sinds een dag of tien weer aan het zoeken. Foto:
http://www.prensa.com/loc(...)893451.html#!photo=1
Hopelijk wordt er nu ook gezocht naast de paden. In de filmpjes bij de zoektocht met de honden zag je ze allemaal netjes achter elkaar lopen op het pad. Er is naar mijn inziens (te) weinig gezocht in ravijnen en moeilijk bereikbare plekken.
pi_147598169
Die Sendero Cerro Pata de Macho is te lopen ergens vanaf de Pianista trail ( of welk ander punt noord-oostelijk van de Mirador, tot.....?
Waar eindigt die?
Of als je 'm anders om loopt: waar begint die?

En die andere kleine zoekroute ( vlgs de zoekroute kaart met rode lijnen) noordoostoost, hoe is Synaproc daar gekomen?

En die zoekroute de andere kant op, die ong. evenwijdig loopt aan de CD, ik neem aan dat je ergens uitkomt waar auto's kunnen komen?

De Pianista trail is een 'zelfstandige'route, maar lijkt ook deel uit de aken van die andere twee (of je begint of je eindigt op/eindje achter de Mirador.
Dan heb je net een flinke tippel achter de rug of voor de boeg..
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147598310
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Hopelijk wordt er nu ook gezocht naast de paden. In de filmpjes bij de zoektocht met de honden zag je ze allemaal netjes achter elkaar lopen op het pad. Er is naar mijn inziens (te) weinig gezocht in ravijnen en moeilijk bereikbare plekken.
Welke zoektocht met honden bedoel je, de hondenbrigade uit Duiven heeft zelfs met abseilers gezocht bij ravijnen en watervallen. Helaas is het hele rapport van deze brigade niet vrijgegeven en in handen van justitie en de familie. Super jammer want ik zou graag de kaart met zoekgebieden van deze brigade over de kaart in de op willen leggen. Honden zijn niet partijdig, en deze honden kunnen na maanden (ook na zware regenval) nog urinesporen en dergelijke ruiken. Ze moeten hoe dan ook toch een keertje geplast hebben.
pi_147598460
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 01:37 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Er is een getuige van hun vertrek die ochtend, n.l. de dochter van Miriam. Uit hetzelfde artikel waar vanavond al iemand naar verwees: "Toen ze [Miriam] weer thuiskwam, vroeg ze naar hen, en haar dochter vertelde dat ze hen de deur uit had zien gaan. Een van beiden droeg een kleine tas. Ze had er niet op gelet of de meisjes waren teruggekomen
Dat wijst dus niet op meerijden, tenminste niet vanaf het pension.

Uit hetzelfde artikel een uitspraak van Miriam: "Ik zag ze altijd alleen, ze zijn nooit benaderd door iemand met kwade bedoelingen, tenminste niet als ze thuis waren."
Wat nou, en dit is zeer speculatief en mss heel dom omdat ik vast het een en ander over het hoofd zie (voor ik iedereen over me heen krijg) als iemand de 'grote' rugzak (die er zo bijzonder ongeschonden uitzag toen hij gevonden werd) uit de kamer heeft gehaald met de sleutel (die nooit gevonden is) om de hele boel te stagen? Hij is ook niet te zien op foto's van de wandeling.
pi_147598561
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 12:47 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Wat nou, en dit is zeer speculatief en mss heel dom omdat ik vast het een en ander over het hoofd zie (voor ik iedereen over me heen krijg) als iemand de 'grote' rugzak (die er zo bijzonder ongeschonden uitzag toen hij gevonden werd) uit de kamer heeft gehaald met de sleutel (die nooit gevonden is) om de hele boel te stagen? Hij is ook niet te zien op foto's van de wandeling.
klopt, ze hadden ook niet zoveel bij dat ze daar nou echt die grote rugzak voor nodig hadden. Het is speculatief maar ik ben bezig met een lijst eigenaardigheden en deze komt erbij!
pi_147598994
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

klopt, ze hadden ook niet zoveel bij dat ze daar nou echt die grote rugzak voor nodig hadden. Het is speculatief maar ik ben bezig met een lijst eigenaardigheden en deze komt erbij!
Tnx :D het is zeker speculatief, maar niet gebasseerd op lucht.
Ben erg benieuwd naar je lijstje trouwens.
pi_147600452
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Tnx :D het is zeker speculatief, maar niet gebasseerd op lucht.
Ben erg benieuwd naar je lijstje trouwens.
Ja, ik denk niet dat ik die hier en publiek ga posten in verband met speculatie/discussies/verdachtmakingen. Er zijn dik 140 topics volgeschreven en wil hieruit gaan filteren. Politie in Nederland vraagt bij sommige zaken ook aan scenarioschrijvers om hun mening te geven om zo tunnelvisie te verminderen. Dit wordt hier niet gewaardeerd en dat is ook juist en niet netjes.

Met een aantal stevige scenario's kun je aan de hand van de bekende feiten, ook gaan strepen en specifiek gaan onderbouwen. Dat is andersom denken dan wat er hier momenteel gewenst/gaande is.

Ik probeer zelf rekening te houden met 3 mogelijke verhalen. Met de nu huidige feiten/bronnen die we hier beschikbaar hebben, durf ik mijn pijlen niet in te zetten op 1 sterk onderbouwd verhaal.
Ik vind de richting die de kaartmakers nu aan het onderzoeken zijn erg sterk maar ook de mogelijkheid die Jackie heeft opgeschreven. Daarnaast wil ik nog ruimte houden voor een derde scenario.
  maandag 15 december 2014 @ 14:08:02 #221
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147601269
N.a.v. een opmerking van JustinCase kreeg ik een idee:

In de EenVandaag-video van 4 augustus zegt Hans K. dat de quebrada-foto de laatste (normale) foto van Kris is. Na die foto zouden er een week later 90 foto's gemaakt zijn, 87 donkere en 3 vage met rotsen en takjes.
Stel nu eens dat dat de enige foto's waren die op dat moment bekend waren bij de familie, en bij de Panamese onderzoekers. Als je op de Canon-camera naar de foto's kijkt komen alleen die in beeld. Het NFI-onderzoek van de geheugenkaart was nog niet afgerond - of in elk geval had de familie nog geen rapport ontvangen.
In de EenVandaag-uitzending van 3 december hebben ze het over 100 foto's i.p.v. 90.
Mijn scenario'tje: K. overlijdt in de nacht van 7 op 8 april, als de maan ondergaat. L. is nu alleen en het is pikkedonker. De camera is haar enige lichtbron dus ze begint in het wilde weg foto's te maken. Foto's waar haar overleden vriendin op staat verwijdert ze meteen. De eerste van de verwijderde foto's (foto 509) wordt overschreven en is later niet meer terug te halen. De NFI-tovenaars kunnen wel 10 andere foto's terughalen, waaronder de haarfoto.

Dit zou kunnen verklaren waarom de haarfoto niet eerder is genoemd of gelekt, ook niet door de Panamese roddelpers.
pi_147602557
quote:
Doet me denken aan de gids die vertelde dat je bij zo'n enge brug met 1 touw uitkomt. En dat je die (zonder het juiste materieel?) niet moet nemen! maar nog een stukje door moet lopen voor een betere brug. Over welke touwbrug had hij het? Deze misschien?

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 15-12-2014 15:06:06 ]
pi_147602751
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 08:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vermoedelijk ja. En die andere met die geul ook. Maar dat soort stenen ligt in al die rivieren en quebradas daar, speld in een hooiberg.
Nee dat is niet zo en daar zegt HK ook wat over in AFK. Ik leid uit zijn opmerking af dat hij het daar met F over gehad heeft en dat F hem heeft verteld dat die stenen maar in een beperkt gebied voorkomen. En dat was als ik me goed herinner niet nog verder de jungle in maar juist terug richting Boquete. Zal het fragment later opzoeken. Ik vermoed dat dat ook de reden is waarom ze omgekeerd zijn, of in ieder geval bijgedragen heeft aan die beslissing. Kijk de video maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door 11en30 op 15-12-2014 15:07:57 ]
pi_147603018
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:54 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Doet me denken aan de gids die vertelde dat je bij zo'n enge brug met 1 touw uitkomt. En dat je die (zonder het juiste materieel?) niet moet nemen! maar nog een stukje door moet lopen voor een betere brug. Over welke touwbrug had hij het? Deze misschien?
Dat was als ik het me goed herinner de 2e kabelbrug, daar waar de jeans gevonden zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147603202
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was als ik het me goed herinner de 2e kabelbrug, daar waar de jeans gevonden zijn.
De lokatie werd niet verteld. En de jeans was nog niet gevonden.

Blijkbaar zijn er meer routes met eerste en tweede kabelbruggen. Dit plaatje van een eerste oversteek klopt imo beter bij het verhaal van de gids die ik nu bedoel dan de eerste oversteek bij jouw tweede kabelbrug. Ik had het me namelijk precies zo als dit voorgesteld. En die andere eerste oversteek lijkt er totaal niet op. Die is niet gevaarlijk en zelfs een heel stuk makkelijker dan de tweede oversteek daar. Daar was het verhaal namelijk andersom: de tweede is de gevaarlijkste brug.

Staat me alleen niet meer bij welke gids bij welk verhaal hoort. Volgens mij F bij gevaarlijkste = tweede oversteek en een andere gids (C?) bij gevaarlijkste = eerste oversteek. Ik denk dus nu dat ze het over verschillende routes, rivieren en oversteken hadden. En het zou best kunnen dat die andere gids het over de route van Grijzemassa had als ik deze afbeelding bekijk.

Zijn er niet ook verschillende routes voor een meerdaagse trek? Met verschillende eindbestemmingen? De ene naar Bocas en de andere via een andere rivier naar (?) stuk ten oosten van Bocas.

[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 15-12-2014 15:40:51 ]
pi_147604030
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De lokatie werd niet verteld. En de jeans was nog niet gevonden.

Blijkbaar zijn er meer routes met eerste en tweede kabelbruggen. Dit plaatje van een eerste oversteek klopt imo beter bij het verhaal van de gids die ik nu bedoel dan de eerste oversteek bij jouw tweede kabelbrug. Ik had het me namelijk precies zo als dit voorgesteld. En die andere eerste oversteek lijkt er totaal niet op. Die is niet gevaarlijk en zelfs een heel stuk makkelijker dan de tweede oversteek daar. Daar was het verhaal namelijk andersom: de tweede is de gevaarlijkste brug.

Staat me alleen niet meer bij welke gids bij welk verhaal hoort. Volgens mij F bij gevaarlijkste = tweede oversteek en een andere gids (C?) bij gevaarlijkste = eerste oversteek. Ik denk dus nu dat ze het over verschillende routes, rivieren en oversteken hadden. En het zou best kunnen dat die andere gids het over de route van Grijzemassa had als ik deze afbeelding bekijk.

Zijn er niet ook verschillende routes voor een meerdaagse trek? Met verschillende eindbestemmingen? De ene naar Bocas en de andere via een andere rivier naar (?) stuk ten oosten van Bocas.
Een andere gids, C? Wie bedoel je?
Die route van Grijzemassa ligt wel ver buiten het gebied waar Kris en Lisanne gevonden zijn. Niet uit te sluiten, maar ook niet de meest logische route.

Ik meen me te herinneren dat het de 2e kabelbrug was waar je makkelijker kon oversteken als je een honderd meter ofzo van de brug afging, maar dat je dat moest weten, de gidsen kenden die oversteek.

Vraag blijft inderdaad hoe die trail van Mirador naar Bocas (Sendero La Culebra?) loopt. Je zou zeggen langs de rivier, de Culebra, waar de meiden gevonden zijn. Maar SINAPROC boog af naar het oosten, en ook dat zou de trailroute kunnen zijn geweest.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 15:52:05 #227
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147604300
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 15:45 schreef El_Matador het volgende:
die trail van Mirador naar Bocas (Sendero La Culebra?)
Camino de Culebra.
pi_147604388
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 15:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Camino de Culebra.
Hier staat:

Sendero Culebra (The Snake's Trail) Difficult 18 km 6 - 8 hours Yes

Culebra Trail - $50pp (students), $55pp (non students) (Full Day)

This hiking trail has been used for centuries to go to Bocas del Toro but nowadays it's certainly more challenging as the trail isn't maintained anymore because taking the bus or driving over the Cordillera is a lot more popular! It can take you anything from 5 - 7 days to hike this trail and should only be attempted during the dry season (December - April). During the rest of the year, depending on how much it has rained, you can hike up to the continental divide but it will be extremely muddy and difficult.

You'll get to experience the cloud forest at its best, with plenty of wildlife, birds and plants... a naturalist's dream!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147604567
Ik heb ook andere meerdaagse routes gezien, die de rio Robalo en/of rio Cano Claro volgen.
  maandag 15 december 2014 @ 16:02:36 #230
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147604684
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 15:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hier staat:

Sendero Culebra (The Snake's Trail)

Op die pagina staat het verkeerd aangegeven. Dat is al eens eerder ter sprake gekomen hier.
pi_147604748
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:59 schreef 11en30 het volgende:
rio Robalo en/of rio Cano Claro
Dank.

De Rio Robalo loopt in de volgende provincie (Colon) naar het oosten, richting Robalo aan de kust. Ten oosten van waar Kris en Lisanne waren dus:

http://www.geographic.org(...)08&fid=4797&c=panama

Caño Claro ligt nog veel verder naar het oosten:

http://www.accuweather.co(...)her-forecast/1543103
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147604776
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Op die pagina staat het verkeerd aangegeven. Dat is al eens eerder ter sprake gekomen hier.
Dat lijkt me niet, het is een pagina voor tours. Een bekende pagina.

Dat er andere dingen staan dan op andere pagina's maakt deze pagina niet "fout" natuurlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147604884
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:02 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo en daar zegt HK ook wat over in AFK. Ik leid uit zijn opmerking af dat hij het daar met F over gehad heeft en dat F hem heeft verteld dat die stenen maar in een beperkt gebied voorkomen. En dat was als ik me goed herinner niet nog verder de jungle in maar juist terug richting Boquete. Zal het fragment later opzoeken. Ik vermoed dat dat ook de reden is waarom ze omgekeerd zijn, of in ieder geval bijgedragen heeft aan die beslissing. Kijk de video maar.
Op 19.11 ;)
pi_147605023
El_Matador je schrijft:
Een andere gids, C? Wie bedoel je?
Die route van Grijzemassa ligt wel ver buiten het gebied waar Kris en Lisanne gevonden zijn. Niet uit te sluiten, maar ook niet de meest logische route.

Zijn ze gevonden? Heb ik wat gemist?
pi_147605144
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef schuschuho het volgende:
El_Matador je schrijft:
Een andere gids, C? Wie bedoel je?
Die route van Grijzemassa ligt wel ver buiten het gebied waar Kris en Lisanne gevonden zijn. Niet uit te sluiten, maar ook niet de meest logische route.

Zijn ze gevonden? Heb ik wat gemist?
De resten van ze, zowel stoffelijk als inorganisch. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147605384
Zijn de routes Na de Mirador waar gezocht is, naar links en rechts, logisch omdat een wandelaar zich daar in het pad zou kunnen vergissen?
Of is daar gezocht omdat dat op zich staande routes zijn (en men immers niet zeker was van de Pianista)?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 15 december 2014 @ 16:23:26 #237
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147605499
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef El_Matador het volgende:

Dat lijkt me niet, het is een pagina voor tours. Een bekende pagina.

Dat er andere dingen staan dan op andere pagina's maakt deze pagina niet "fout" natuurlijk.
Wat jij wil ;)
Maar deze 'Sendero Culebra' is ergens anders:
https://www.facebook.com/(...)5202765232097&type=3
pi_147605526
quote:
True, er zijn er meer met dezelfde naam, dat was ook al eerder voorbij gekomen.

Die pagina met tours kwam ook op in april. Dikke kans dat Kris en Lisanne die ook opgezocht hebben op de hostelcomputer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 16:27:21 #239
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147605616
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Perico het volgende:

[...]

I live in country called Culebra. Everything Culebra. Alto Culebra, Rio Culebra. No danger me, I drive 4x4 over all snakes.
pi_147606476
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank.

De Rio Robalo loopt in de volgende provincie (Colon) naar het oosten, richting Robalo aan de kust. Ten oosten van waar Kris en Lisanne waren dus:
Wij willen allemaal wel weten waar K en L waren!

Als toeristen met gids die routes vanaf Boquete naar de kust in een paar dagen kunnen volbrengen, kunnen K en L daar volgens mij ook geweest zijn. Waarom niet?
pi_147606504
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef vronie het volgende:

[..]

Op 19.11 ;)
Gracias.

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 15-12-2014 17:21:12 ]
pi_147606512
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Wij willen allemaal wel weten waar K en L waren!

Als toeristen met gids die routes vanaf Boquete naar de kust in een paar dagen kunnen volbrengen, kunnen K en L daar volgens mij ook geweest zijn. Waarom niet?
Eens, die routes uitpluizen is ook een topidee.

Maar de kans dat ze zover naar het oosten zijn gegaan en dan toch hun bezittingen en resten langs de Culebra gevonden is nogal extreem klein... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147606661
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank.

De Rio Robalo loopt in de volgende provincie (Colon) naar het oosten, richting Robalo aan de kust. Ten oosten van waar Kris en Lisanne waren dus:

http://www.geographic.org(...)08&fid=4797&c=panama

Caño Claro ligt nog veel verder naar het oosten:

http://www.accuweather.co(...)her-forecast/1543103
Of westen?

https://i.imgur.com/V4FAb5A.jpg
pi_147606702
quote:
Scherp. Maar beide rivieren wel ten oosten van het gebied in Bocas (dat is Colon).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147606719
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar de kans dat ze zover naar het oosten zijn gegaan en dan toch hun bezittingen en resten langs de Culebra gevonden is nogal extreem klein... ;)
Dat is jouw mening. Geen feit.

Ze kunnen op 9 april een zogenaamde redder zijn tegengekomen bij de steen van Geruisloos, die hen meegevoerd heeft naar zijn finca of grot of boot bij de Culebre river. En de rest is geschiedenis.
pi_147606852
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Geen feit.

Ze kunnen op 9 april een zogenaamde redder zijn tegengekomen bij de steen van Geruisloos, die hen meegevoerd heeft naar zijn finca of grot of boot bij de Culebre river. En de rest is geschiedenis.
dat kan ja. Maar werk dat dan mooi uit met routes, kaartjes en afgelegde afstanden. Dan zou je een scenario hebben.

Ze kunnen in theorie ook door een helikopter zijn opgehaald, in een slachthuis van hun organen ontdaan en later weer gedumpt in hetzelfde gebied. Of dit nou een logisch scenario is of niet.

Uitgaan van "iets kan" en daar de feiten inpassen is de trend hier, dat weet ik.

Ik ben meer van de omgekeerde volgorde; welk(e) verhaal(en) kun je uit de feiten maken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147606868
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens, die routes uitpluizen is ook een topidee.
Bedankt voor het compliment. :)
pi_147606899
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

dat kan ja. Maar werk dat dan mooi uit met routes, kaartjes en afgelegde afstanden. Dan zou je een scenario hebben.

Man, ik heb al lang een lokatie en een scenario. Ik ben klaar.
pi_147607438
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Man, ik heb al lang een lokatie en een scenario. Ik ben klaar.
oh ja, das waar ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147607457
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ze hadden nergens die dingen in de laatste dagen aangeschaft of ze waren op winkelbeelden terug te zien.
Ze hadden tot minstens half 10 de tijd om inkopen te doen. F. zag hun om 9.30 bij de taalschool. De beelden bij de apotheek zijn gewist weten we nu. Ik weet niet of er in de supermarcado camera's hangen die beelden langer dan 24 uur opslaat. Het advies voor die trail is om veel water en energiesnacks mee te nemen. Er is geen eten te zien op de foto's van hun kamer, hoogstens wat keeltabletten en kauwgum.Indien zij dus dinsdagmorgen (was er trouwens geen markt?) inkopen hebben gedaan dan hadden zij die bij zich. Waarschijnlijk in de 2 rode zakjes.
pi_147607616
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:23 schreef ToniB het volgende:

[..]

Ze hadden tot minstens half 10 de tijd om inkopen te doen. F. zag hun om 9.30 bij de taalschool. De beelden bij de apotheek zijn gewist weten we nu. Ik weet niet of er in de supermarcado camera's hangen die beelden langer dan 24 uur opslaat. Het advies voor die trail is om veel water en energiesnacks mee te nemen. Er is geen eten te zien op de foto's van hun kamer, hoogstens wat keeltabletten en kauwgum.Indien zij dus dinsdagmorgen (was er trouwens geen markt?) inkopen hebben gedaan dan hadden zij die bij zich. Waarschijnlijk in de 2 rode zakjes.
Dat hangt er maar vanaf wiens advies ze opvolgden. F adviseert vooral heel veel antimuggenspul.
pi_147607810
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:27 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf wiens advies ze opvolgden. F adviseert vooral heel veel antimuggenspul.
Nou dat klopt toch. Ze hebben muggenspul gekocht. Zijn gezien bij de apotheek.
Het is onzin te denken dat ze alleen voor 2 flesjes water, 2 telefoons en een camera een rugtas mee sjouwen. De telefoons hadden ze ook in hun broekzak kunnen steken, camera aan de pols en flesje water in de handen.
pi_147607884
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:32 schreef ToniB het volgende:

[..]

Nou dat klopt toch. Ze hebben muggenspul gekocht. Zijn gezien bij de apotheek.
Het is onzin te denken dat ze alleen voor 2 flesjes water, 2 telefoons en een camera een rugtas mee sjouwen. De telefoons hadden ze ook in hun broekzak kunnen steken, camera aan de pols en flesje water in de handen.
Ze hebben vast water en snacks gekocht, maar hoe ze geluncht hebben is wel een raadsel? Misschien broodje met beleg mee.

Telefoons in die strakke broekjes is onpraktisch. Sowieso ken ik maar weinig vrouwen die hun telefoon in hun zak doen...

Die rugzak is logisch, dat ze eten en drinken hadden ook. Ik hoop ook nog een handdoek ofzo...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147607934
Camera, telefoons, drinken, snoep, snacks, keeltabletten, geld, pasje, slotje, zonnebrillen, etc
pi_147608004
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:37 schreef 11en30 het volgende:
Camera, telefoons, drinken, snoep, snacks, keeltabletten, geld, pasje, slotje, zonnebrillen, etc
juist.Dan zijn we het erover eens. :Y
pi_147608065
Ze moeten wel eten (en water) bij zich gehad hebben. Anders loop je zéker niet door na de Mirador...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147608103
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef El_Matador het volgende:
Ze moeten wel eten (en water) bij zich gehad hebben. Anders loop je zéker niet door na de Mirador...
Tenzij je voor een bbq hebt afgesproken bij hut 13.
pi_147608132
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:42 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Tenzij je voor een bbq hebt afgesproken bij hut 13.
Daar was die fles wodka op _491 ook voor bedoeld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147608464
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze hebben vast water en snacks gekocht, maar hoe ze geluncht hebben is wel een raadsel? Misschien broodje met beleg mee.

Telefoons in die strakke broekjes is onpraktisch. Sowieso ken ik maar weinig vrouwen die hun telefoon in hun zak doen...

Die rugzak is logisch, dat ze eten en drinken hadden ook. Ik hoop ook nog een handdoek ofzo...
Een handdoek zou wel kunnen verklaren waarom ze niet bezweet waren op de top.
pi_147608521
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:54 schreef ToniB het volgende:

[..]

Een handdoek zou wel kunnen verklaren waarom ze niet bezweet waren op de top.
Kris wel, duidelijk, Lisanne lijkt heel fris, bijna verdacht inderdaad.

Ik hoop het voor ze. Zonder enige bescherming 10 dagen in die jungle "overnachten" moet echt een vreselijke hel zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147608536
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:54 schreef ToniB het volgende:

[..]

Een handdoek zou wel kunnen verklaren waarom ze niet bezweet waren op de top.
Een helicopter ook. ;)
pi_147609402
Een hel is is zeker geweest voor de meisjes.Of het nou een verdwaling, ongeluk, misdrijf of een combinatie daarvan is
pi_147609445
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:30 schreef ToniB het volgende:
Een hel is is zeker geweest voor de meisjes.Of het nou een verdwaling, ongeluk, misdrijf of een combinatie daarvan is
Ja, maar dat mogelijk allebei na 6,5 dag nog leefden, is wel een openbaring wat veel scenario's in de war schopt.

Niet in de laatste plaats mijn eigen "ze waren het grootste deel van de tijd elkaar én de weg kwijt"-scenario...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147609919
wat is nu je gedachte hierover?
En denk jij dat ze alleen de hike hebben gemaakt?
pi_147610131
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef ToniB het volgende:
wat is nu je gedachte hierover?
En denk jij dat ze alleen de hike hebben gemaakt?
ja moeilijk. Ik blijf het gebied te bizar klein en "logisch" vinden om zomaar alleen verdwalen als mogelijkheid te zien.

Een klein ongelukje en immobiliteit lijkt ook niet logisch, zeker niet als je op de goede gok bergaf langs een uiterst moeilijke rivier (donkerblauwe deel van de Culebra, na de 2e kabelbrug en voor de rugzak) gaat klauteren.

Slangenbeet acht ik nog steeds een van de grootste kanshebbers, die rivier heet niet voor niets zo. Maar het lijkt alsof in ieder geval Lisanne op 8 april 's nachts nog voldoende bij zinnen was (haarscherpe en goed gepositioneerde foto's _542 & _550).

De kans op een misdrijf is voor mij ook kleiner geworden door die foto @ 3:54. Dat maakt het zo lastig.

Mijn 2 scenario's 60/40 (elkaarkwijt/misdrijf door zeer toevallige voorbijgangers of gelokt door de billboards) staan allebei door die foto op losse schroeven.

Er moet gekte geweest zijn, horror, ziekte, honger, heimwee, totale afwezigheid van rationeel denken, weet ik het allemaal.

En er zijn meer pogingen, het "Zwitserse" schema dat wij hebben is bewezen onvolledig (sowieso al 2 oproepen op 3 april 9:33, niet 1tje). Het regelmatige schema leek een aanwijzing maar ook die dreigt te verdwijnen.

Het wordt steeds moeilijker om zonder er geweest te zijn en met de betrokkenen gepraat te hebben in hun eigen taal nog iets zinnigs te zeggen. Behalve dan de "nieuwe" data serieus te nemen en eerdere hypotheses te verwerpen (de lijn Mata 31 maart).

Ik zou volgend jaar maart graag es kijken hoe het nou echt is allemaal. En een goed gesprek met Feliciano, Plinio en alle anderen. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610226
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Slangenbeet acht ik nog steeds een van de grootste kanshebbers, die rivier heet niet voor niets zo.
De rivier heet zo vanwege de vorm. De 2 uit(in)lopers vormen een kop van een slang.
pi_147610256
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De rivier heet zo vanwege de vorm. De 2 uitlopers vormen een kop van een slang.
Haha waar heb je dat gelezen?

Nee, hij heet zo vanwege de minstens 4 soorten dodelijke slangen die er voor komen. Bron staat ergens in de OP.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610298
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha waar heb je dat gelezen?
Van Baru dacht ik.
pi_147610313
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Van Baru dacht ik.
Ok, lekker dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610377
Is Baru nu ontmaskerd als een fantasiefiguur of de bron uit de OP? :7
pi_147610425
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef 11en30 het volgende:
Is Baru nu ontmaskerd als een fantasiefiguur of de bron uit de OP? :7
De naam kan verschillende bronnen hebben. Maar stellen dat het "absoluut geen slangenrivier is, want het gaat alleen maar om de vorm, er komt geen enkele dodelijke slang voor en daarom heet die rivier absoluut niet zo", lijkt me wat kort door de bocht als Baru dat werkelijk zo gezegd heeft, wat ik betwijfel. Die man wordt ook verkeerd begrepen en geciteerd volgens mij. Engels is niet zijn sterkste taal...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610462
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:

De kans op een misdrijf is voor mij ook kleiner geworden door die foto @ 3:54. Dat maakt het zo lastig.
Waarom? Op 9 april kunnen ze toch net zo goed een verkeerde zijn tegengekomen als op 3 april of 12 april?
pi_147610507
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ja moeilijk. Ik blijf het gebied te bizar klein en "logisch" vinden om zomaar alleen verdwalen als mogelijkheid te zien.

Een klein ongelukje en immobiliteit lijkt ook niet logisch, zeker niet als je op de goede gok bergaf langs een uiterst moeilijke rivier (donkerblauwe deel van de Culebra, na de 2e kabelbrug en voor de rugzak) gaat klauteren.

Slangenbeet acht ik nog steeds een van de grootste kanshebbers, die rivier heet niet voor niets zo. Maar het lijkt alsof in ieder geval Lisanne op 8 april 's nachts nog voldoende bij zinnen was (haarscherpe en goed gepositioneerde foto's _542 & _550).

De kans op een misdrijf is voor mij ook kleiner geworden door die foto @ 3:54. Dat maakt het zo lastig.

Mijn 2 scenario's 60/40 (elkaarkwijt/misdrijf door zeer toevallige voorbijgangers of gelokt door de billboards) staan allebei door die foto op losse schroeven.

Er moet gekte geweest zijn, horror, ziekte, honger, heimwee, totale afwezigheid van rationeel denken, weet ik het allemaal.

En er zijn meer pogingen, het "Zwitserse" schema dat wij hebben is bewezen onvolledig (sowieso al 2 oproepen op 3 april 9:33, niet 1tje). Het regelmatige schema leek een aanwijzing maar ook die dreigt te verdwijnen.

Het wordt steeds moeilijker om zonder er geweest te zijn en met de betrokkenen gepraat te hebben in hun eigen taal nog iets zinnigs te zeggen. Behalve dan de "nieuwe" data serieus te nemen en eerdere hypotheses te verwerpen (de lijn Mata 31 maart).

Ik zou volgend jaar maart graag es kijken hoe het nou echt is allemaal. En een goed gesprek met Feliciano, Plinio en alle anderen. 8-)
Ik hoop dat je de juiste vragen gaat stellen daar.
pi_147610534
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 19:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De naam kan verschillende bronnen hebben. Maar stellen dat het "absoluut geen slangenrivier is, want het gaat alleen maar om de vorm, er komt geen enkele dodelijke slang voor en daarom heet die rivier absoluut niet zo", lijkt me wat kort door de bocht als Baru dat werkelijk zo gezegd heeft, wat ik betwijfel. Die man wordt ook verkeerd begrepen en geciteerd volgens mij. Engels is niet zijn sterkste taal...
Je ziet ze vliegen, gozer. Dat stelt niemand. De naam komt van de vorm is er gezegd. Dat sluit niet de aanwezigheid van 20 soorten slangen uit. Die zitten alleen ook bij de andere rivieren in de buurt die niet zo heten.
pi_147610536
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:02 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Waarom? Op 9 april kunnen ze toch net zo goed een verkeerde zijn tegengekomen als op 3 april of 12 april?
Dat kan natuurlijk.

Maar:
- de kans dat de Natuur de dodelijke oorzaak is, is naarmate de tijd vordert groter
- gedurende die dagen was SINAPROC al actief over de CD. Niet op de juiste plek, zoals we gezien hebben, maar dan nog als crimineel hen juist wel weten te vinden en ondertussen verborgen blijven voor SINAPROC lijkt me nog meer psycho skills vergen van de toch al uitmuntend sluwe gewiekste topcrimineel die nu de enige mogelijkheid is voor een misdrijfscenario
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610618
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:03 schreef ToniB het volgende:

[..]

Ik hoop dat je de juiste vragen gaat stellen daar.
Hoezo?
Welke zijn "de juiste vragen" dan? Kunnen we een lijst uitwerken met zijn allen? Wat willen we allemaal weten? Ik praat er sowieso over dus zal ook veel vragen stellen. Desnoods huren we FG en PM samen in, gekke boel, beetje paddo's erbij, lekker trippen met het FOK!team. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610661
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Je ziet ze vliegen, gozer. Dat stelt niemand. De naam komt van de vorm is er gezegd. Dat sluit niet de aanwezigheid van 20 soorten slangen uit. Die zitten alleen ook bij de andere rivieren in de buurt die niet zo heten.
Nee precies. Dus wat ik zeg is dat als Baru's verklaring ook klopt, dat niets zegt over de OP-link die juist de aanwezigheid van de giftige slangen als etymologie stelde.

Dat ze het nog 6 dagen in die korte broekjes hebben uitgehouden, vind ik al een wonder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610714
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk.

Maar:
- de kans dat de Natuur de dodelijke oorzaak is, is naarmate de tijd vordert groter
- gedurende die dagen was SINAPROC al actief over de CD. Niet op de juiste plek, zoals we gezien hebben, maar dan nog als crimineel hen juist wel weten te vinden en ondertussen verborgen blijven voor SINAPROC lijkt me nog meer psycho skills vergen van de toch al uitmuntend sluwe gewiekste topcrimineel die nu de enige mogelijkheid is voor een misdrijfscenario
Hoever liggen die paden uit elkaar? Is het mogelijk om een lichtsignaal van het ene pad op het andere te zien is midden in de nacht in het donker? Lichtsignalen van Sinaproc die op het andere pad liepen.... Hebben de dames de lichten gezien en met hun camera wild gaan flitsen?
pi_147610721
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze hebben vast water en snacks gekocht, maar hoe ze geluncht hebben is wel een raadsel? Misschien broodje met beleg mee.

Telefoons in die strakke broekjes is onpraktisch. Sowieso ken ik maar weinig vrouwen die hun telefoon in hun zak doen...

Die rugzak is logisch, dat ze eten en drinken hadden ook. Ik hoop ook nog een handdoek ofzo...
Precies. Zo'n S3 past echt niet in een vrouwenbroekzakje. Dat past een S3 mini al vaak niet.
pi_147610760
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo?
Welke zijn "de juiste vragen" dan? Kunnen we een lijst uitwerken met zijn allen? Wat willen we allemaal weten? Ik praat er sowieso over dus zal ook veel vragen stellen. Desnoods huren we FG en PM samen in, gekke boel, beetje paddo's erbij, lekker trippen met het FOK!team. ^O^
Je weet donders goed welke vragen hier op het forum leven omtrent F. en P.
pi_147610806
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Precies. Zo'n S3 past echt niet in een vrouwenbroekzakje. Dat past een S3 mini al vaak niet.
onzin in je achterzak past ie prima. Ook bij vrouwen.
pi_147610821
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef ToniB het volgende:

[..]

Hoever liggen die paden uit elkaar? Is het mogelijk om een lichtsignaal van het ene pad op het andere te zien is midden in de nacht in het donker? Lichtsignalen van Sinaproc die op het andere pad liepen.... Hebben de dames de lichten gezien en met hun camera wild gaan flitsen?
De kortste afstand tussen pad SINAPROC en Rio Culebra is nog voor de de 2e kabelbrug (bij de samenloop van de 2e quebrada met de Changuinola 8) en is ~2,5 km. De kabelbrug ligt dan ten opzichte van de SINAPROCroute in een dal. lichtflitsen zouden dus precies op dat punt gezien moeten kunnen zijn.

Als je verder gaat naar de rugzakplek wordt het wel heel ver, maar zou met lichtflitsen nog steeds gezien kunnen zijn.

Maar dan zou hun looprichting bergop, terug naar Boquete, naar het zuiden moeten zijn. En de rugzak is nu juist zover naar het noorden gevonden...

Afstand tussen de 2e kabelbrug en pad SINAPROC is ~3 km.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610854
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:11 schreef ToniB het volgende:

[..]

Je weet donders goed welke vragen hier op het forum leven omtrent F. en P.
Ik weet "donders goed"? :?

Ik vraag gewoon om een lijst met goede inhoudelijke vragen, wat wil je dan? Hey, F en P, ik ga jullie even 151 delen FOK! voorlezen, heb je even? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610874
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef ToniB het volgende:

[..]

onzin in je achterzak past ie prima. Ook bij vrouwen.
- doen bijna geen vrouwen
- kans op kwijtraken is enorm
- loopt verrekte kut, zeker op oneffen terrein

Een normaal dagrugzakje is toch niks raars aan? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 19:15:35 #285
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147610892
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

- de kans dat de Natuur de dodelijke oorzaak is, is naarmate de tijd vordert groter
Eens.
quote:
- gedurende die dagen was SINAPROC al actief over de CD. Niet op de juiste plek, zoals we gezien hebben, maar dan nog als crimineel hen juist wel weten te vinden en ondertussen verborgen blijven voor SINAPROC lijkt me nog meer psycho skills vergen van de toch al uitmuntend sluwe gewiekste topcrimineel die nu de enige mogelijkheid is voor een misdrijfscenario
Het zou natuurlijk ook kunnen dat er een gebied is waar Sinaproc niet wil komen, juist omdat die criminelen daar zitten - een soort zwijgende overeenkomst: wij blijven hier en jullie blijven daar en komen vooral niet hier bij onze cocaïnehut.
pi_147610929
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De kortste afstand tussen pad SINAPROC en Rio Culebra is nog voor de de 2e kabelbrug (bij de samenloop van de 2e quebrada met de Changuinola 8) en is 2,5 km. De kabelbrug ligt dan ten opzichte van de SINAPROCroute in een dal. lichtflitsen zouden dus precies op dat punt gezien moeten kunnen zijn.

Als je verder gaat naar de rugzakplek wordt het wel heel ver, maar zou met lichtflitsen nog steeds gezien kunnen zijn.

Maar dan zou hun looprichting bergop, terug naar Boquete, naar het zuiden moeten zijn. En de rugzak is nu juist zover naar het noorden gevonden...

Afstand tussen
Dat is interessant. Ergens heb ik gelezen dat Sinaproc met geluid en licht signalen door de bossen is getrokken.
Ik ga er zo wie zo van uit dat indien ze verdwaald waren ze niet verder dan de 2e kabelbrug in de buurt van het broekje zijn gekomen.
pi_147610938
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Eens.

[..]

Het zou natuurlijk ook kunnen dat er een gebied is waar Sinaproc niet wil komen, juist omdat die criminelen daar zitten - een soort zwijgende overeenkomst: wij blijven hier en jullie blijven daar en komen vooral niet hier bij onze cocaïnehut.
Dat kan, maar in het geval van beroepscriminelen en drugssmokkelaars zijn die meiden levend een fortuin waard en dood niets. Dat is mijn probleem met die hypothese...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147610998
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet "donders goed"? :?

Ik vraag gewoon om een lijst met goede inhoudelijke vragen, wat wil je dan? Hey, F en P, ik ga jullie even 151 delen FOK! voorlezen, heb je even? :D
Nee zo bedoelde ik het niet..... Bedoelde meer dat je een kenner bent over wat hier allemaal besproken wordt. Maar we kunnen natuurlijk een lijst maken. Zeg maar wanneer je wilt gaan.....zou wel mee willen.
pi_147611021
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk.

Maar:
- de kans dat de Natuur de dodelijke oorzaak is, is naarmate de tijd vordert groter
- gedurende die dagen was SINAPROC al actief over de CD. Niet op de juiste plek, zoals we gezien hebben, maar dan nog als crimineel hen juist wel weten te vinden en ondertussen verborgen blijven voor SINAPROC lijkt me nog meer psycho skills vergen van de toch al uitmuntend sluwe gewiekste topcrimineel die nu de enige mogelijkheid is voor een misdrijfscenario
Ik denk dat er verschillende dingen mis gegaan zijn. Niet 1 ding.
Een ongeluk/verwonding, de weg niet kennen, niet goed voorbereid zijn.
Wellicht door gebrek aan voldoende waterdragers een rivier in plaats van een pad moeten volgen, etc.
Make my day!
pi_147611059
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef ToniB het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het niet..... Bedoelde meer dat je een kenner bent over wat hier allemaal besproken wordt. Maar we kunnen natuurlijk een lijst maken. Zeg maar wanneer je wilt gaan.....zou wel mee willen.
Er ligt een plan om volgend jaar maart met een stel FOK!kers te gaan, ga lekker mee zou ik zeggen.

Hoorde wel dat je voor Panama een gelekoortsprik nodig hebt, die heb ik gisteren gehaald, dus zit goed. Vorige keer Panama hebben ze er niet om gevraagd, kon ik gewoon naar binnen. Maar goed.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147611111
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er ligt een plan om volgend jaar maart met een stel FOK!kers te gaan, ga lekker mee zou ik zeggen.

Hoorde wel dat je voor Panama een gelekoortsprik nodig hebt, die heb ik gisteren gehaald, dus zit goed. Vorige keer Panama hebben ze er niet om gevraagd, kon ik gewoon naar binnen. Maar goed.
Dat wordt sparen dan.
pi_147611226
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef ToniB het volgende:

[..]

Dat wordt sparen dan.
Outbound
◀ Thu 26 Mar ▶
Return
◀ Wed 8 Apr ▶
Price per adult


KLM
Depart flight
11:25
AMS

16:40
PTY
Direct
11h 15
Return flight
19:05
PTY

12:30
AMS
Direct
10h 25 (+1)
$ 2.217.564

Iets meer dan 2 miljoen, dat is net zo duur als mijn kerstvakantie, die veel minder ver weg is! :D

Zeg maar 750 euro ofzo? 734.73 euro.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 15 december 2014 @ 19:29:18 #293
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147611369
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

734.73 euro.
Ik weet nog niet of het gaat lukken qua financieel geld, maar ik ga het proberen 8-)
pi_147611441
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:29 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of het gaat lukken qua financieel geld, maar ik ga het proberen 8-)
Jij moet erbij zijn, Domnivoorzanger of the Mountain!

Start een FOK!-crowdfundactie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147611478
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 19:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij moet erbij zijn, Domnivoorzanger of the Mountain!

Start een FOK!-crowdfundactie.
Dat is wel een goeie!
  maandag 15 december 2014 @ 19:37:49 #296
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147611655
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 19:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij moet erbij zijn, Domnivoorzanger of the Mountain!

Start een FOK!-crowdfundactie.
Haha, die is briljant!
pi_147611721
Wanneer jullie zouden gaan, eerst even samen naar boven lopen en zonder gids. Zet een camera op je hoofd met een live verbinding zodat we kunnen meekijken en 112 kunnen bellen indien nodig.

Dan wil ik best mee sponsoren! Wel alle vragen uit 150 topics stellen ;) , het is tenslotte geen vakantie.
pi_147611819
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Wanneer jullie zouden gaan, eerst even samen naar boven lopen en zonder gids. Zet een camera op je hoofd met een live verbinding zodat we kunnen meekijken en 112 kunnen bellen indien nodig.

Dan wil ik best mee sponsoren! Wel alle vragen uit 150 topics stellen ;) , het is tenslotte geen vakantie.
Elk zeshoekje van Geruisloos zal geruisloosch doorgespit moeten worden. :7

Zamelen jullie het geld in, doen wij het werk. ^O^

En (geologische) excursies voelen nog beter dan vakantie, kan ik je vertellen. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147611824
Neem aan dat jullie in het gebied gaan slapen dus geen extra kosten
pi_147611851
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Neem aan dat jullie in het gebied gaan slapen dus geen extra kosten
Na 10 dagen in een tent langs de Culebra verdienen we wel een 5sterrenbehandeling in een Boquetiaans kuuroord. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')