Hieruit leid ik af dat jij vaak liegt. Verbaast me helemaal niet.quote:Op maandag 15 december 2014 02:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ach jammer. Ik dacht om de een of andere reden dat het om een 16 jarige ging. Nu is de betrouwbaarheid weer iets lager. Kinderen zijn doorgaans geloofwaardiger, ze liegen minder vaak.
Ach zelfbehoud is de eerste wet van de natuur.quote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat jij vaak liegt. Verbaast me helemaal niet.
Het gaat bij mij niet in dat men aan zo'n tocht begint zonder eten mee.quote:Op maandag 15 december 2014 02:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze vertrekken dus voor lunchtijd, hebben geen boodschappen gedaan, gaan wandelen en moeten dan toch na een actieve wandeling eerder dan aangenomen werd, door de trek, teruggegaan zijn?
Is weer een aanname maar ik zou wel wat lusten rond 17:00 uur.
Dat gebeurt al. Met name Domnivoor heeft de OP constant geupdate en hij is volledig en correct. Ons werk gaat wel wat verder dan vele vele topics op FOK!, het is dit jaar uitgegroeid tot een van de meest succesvolle reeksen, over een relatief klein onderwerp. Weinig serieuze topics die aan onze OP kunnen tippen.quote:Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet zo heel erg verbaasd, aangezien iedereen over de zelfde bronnen kan beschikken.
Al moet ik zeggen dat dit een wir war van informatie is en geregeld dubbel voorbij komt, Dat is nu eenmaal zo, topic heeft nu al 143 delen.
Enige verschil met de autoriteiten, prive detectives en forensisch onderzoekers is dat er meer users zijn, Als er iets meer samen gewerkt word en iedereen gelijk behandeld kan worden dan werkt het effectiever.
Verder elk topic de OP aanpassen en alles documenteren, zo filter je onzin en dubbele berichten er uit.
Een of meerdere notulisten zeg maar.
Het is maar een idee.
Sjezus dat wil ik net posten!quote:Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
ja en stonden Vicks-achtige papiertjes na 8 dagen jungle op de nachtfoto's. Die had ik persoonlijk al voor 16:00 uur 1 april achter de kiezen.
Je bedoelt dat je papier op gegeten zou hebben?quote:Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
ja en stonden Vicks-achtige papiertjes na 8 dagen jungle op de nachtfoto's. Die had ik persoonlijk al voor 16:00 uur 1 april achter de kiezen.
Ik geloof niet in een verdwaling of dat ze zichzelf overschatten tijdens de wandeling.quote:Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het gaat bij mij niet in dat men aan zo'n tocht begint zonder eten mee.
Aangezien ze de dag daarvoor (of een paar dagen)al een wandeling hadden gedaan en het gebied (lichtelijk) verkend. Dat betekent ook dat de kans kleiner is dat ze zouden verdwalen (was begonnen rond daglicht).
nou daar was ik na zo'n wandeling rond 16:30 aan begonnenquote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je papier op gegeten zou hebben?
Inderdaad en niet pas op 8 april.quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nou daar was ik na zo'n wandeling rond 16:30 aan begonnen
Voeg dat punt toe aan je theorie.quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Inderdaad en niet pas op 8 april.
Goed gevonden Ootje!
Dat ontkracht het verhaal verdwalen imo.quote:
Wat vind je van het idee dat ze mogelijk een overvaller in de jungle tegen het lijf zijn gelopen, die hen met geweld dwong tot, laten we maar zeggen, oneerbare handelingen?quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat ontkracht het verhaal verdwalen imo.
Op 8 april pas je snoepjes gaan eten?
Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..
Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
Alle opties houd ik open.quote:Op maandag 15 december 2014 02:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat vind je van het idee dat ze mogelijk een overvaller in de jungle tegen het lijf zijn gelopen, die hen met geweld dwong tot, laten we maar zeggen, oneerbare handelingen?
Ik ben alleen maar blij dat er inmiddels niemand meer de wilde dieren theorie bespreekt. Blijkbaar zijn we in dat opzicht vooruitgekomen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Alle opties houd ik open.
Ook verdwalen. Al is dat voor mij hetzelfde als een bord spruitjes. Die kies ik als laatste
Zo'n groep(je) kan ook juist meer opvallen. Maar je hebt een punt: bij een vraag "hebt u (één van) deze twee vrouwen gezien?" denk je minder gauw aan een groepje dat je gezien hebt.quote:Op maandag 15 december 2014 00:27 schreef Grijzemassa het volgende:
Aan de getuigen is waarschijnlijk gevraagd of ze 2 jonge vrouwen gezien hebben maar als ze met meerdere personen samen zijn geweest kan dat een reden zijn dat ze niet opgevallen zijn.
Bij een misdrijf wel. Dan had de politie als enige foto's moeten hebben, en die niet publiceren.quote:Op maandag 15 december 2014 01:34 schreef Perico het volgende:
[..]
Aah ik zie het al vronie, deze notitieblok lag eerst op de grond? Of is door de maker van deze eerste video daar gelegd?
[ afbeelding ]
Die kamer had gewoon 'verzegeld' moeten blijven..
quote:er bestaan een heleboel foto's van ja, met die plastic zakjes, met weer andere voorwerpen op de tafeltjes.. opgemaakt, rommelig..
Nee tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..
Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
Enerzijds zeg je dat ze hun afval mee zouden nemen, maar anderzijds zeg je dat ze het gewoon hun afval in de natuur zouden dumpen (wat niet netjes is). Hoe strook je de twee met elkaar?quote:Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Die meiden waren slim en netjes genoeg om hun afval mee te nemen. In de plastic boodschappentasjes. Daar zaten dus die papiertjes in. Die schudden ze uit boven de steen, maken die rare tak met die zakjes en het afval ligt er ineens in de natuur.
Als ze werkelijk een boodschap achter wilden laten (wat ik nog steeds denk) met die vreemdste foto van allemaal, dan hadden ze beter een andere manier gekozen, dat ben ik met je eens.
Maar die papiertjes daar is volkomen logisch en verklaarbaar.
he weet je die ene vraag nog?quote:Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Zo'n groep(je) kan ook juist meer opvallen. Maar je hebt een punt: bij een vraag "hebt u (één van) deze twee vrouwen gezien?" denk je minder gauw aan een groepje dat je gezien hebt.
[..]
Bij een misdrijf wel. Dan had de politie als enige foto's moeten hebben, en die niet publiceren.
Maar er was een vermissing, en dan gaan allemaal goed-bedoelende mensen van alles doen. In Nederland net zo goed, behalve als er meteen al een misdrijf vermoed wordt. En dan nog, moet de politie maar snel genoeg kunnen zorgen dat er niemand met z'n fikken ergens aan zit. Voordat die vermissing vaststaat, is dat al gebeurd. Je belt niet zomaar de politie. Doe je dat wel, dan is de kans groot dat oom agent vraagt of je dit en dat, zus en zo, en nog meer, eerst zelf hebt nagegaan.
Bij vermissing de boel uit handen van amateurs houden, is ondoenlijk. En ongewenst.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Is dit serieus bedoeld? Jij ziet papiertjes, en weet wanneer de inhoud genuttigd is?quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Of iets anders. Bijv. dat ze die papiertjes niet als een tokkie in het bos gegooid hebben op dag 1.quote:Of ze moeten daar allebei al 7 dagen gezeten hebben en is het niet weggewaaid..
OK, je bent aan het dollen.quote:Of het moet een plek zijn waar vaker mensen zitten...maar ja die zal er toch niet zijn bij de rivier als ze in 11 dagen niemand tegen komen
Ja eerst wel. Als je nog niet bewust bent van de mayhem die die nacht plaatsgevonden moet hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Enerzijds zeg je dat ze hun afval mee zouden nemen, maar anderzijds zeg je dat ze het gewoon hun afval in de natuur zouden dumpen (wat niet netjes is). Hoe strook je de twee met elkaar?
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 15 december 2014 03:28 schreef Rica het volgende:
Paar leuke nieuwe kaarten zijn er bijgekomen.
Wat mij trof is hoe klein het gebied waar we het over hebben eigenlijk is. En in werkelijkheid is het nog veel kleiner want je kunt alle echt onbegaanbare stukken wegstrepen. Wat overblijft zijn de paden, al dan niet natuurlijk, en de open stukken. En het is allemaal in één of twee dagen te belopen.
Hoe twee jonge gezonde mensen daar minimaal 8 tot 10 dagen hebben kunnen ronddolen is vrij onbegrijpelijk voor mij.
quote:Op maandag 15 december 2014 03:22 schreef El_Matador het volgende:
OP wordt te lang, knip:
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige infoWat heb je precies weggehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moest ruimte maken voor zijn gefantaseerde kaart met roze lijn dus dan moet er wat uit he!quote:
Ja, die vraag bedacht ik ook. Voor de grap uiteraard, net als jij. Hoopte ik althans. Maar helaas... Goed jij je zin. Neem even aan dat hij als goed huisvader zijn zoon uit de bajes wil houden, en gauw een paar europees uitziende vrouwen regelt via zijn netwerk. Die lopen dan een stuk Sendero Pianista, om de getuigen te bedotten, en F. komt later langs met foto's van die stand-ins op zak.quote:Op maandag 15 december 2014 02:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
he weet je die ene vraag nog?
Met welke foto zal Feliciano op pad zijn gegaan langs de getuigen begin april?
Of was het ala inspecteur Clouseau zonder foto:. Do you have seen deux ladiesss?
Ik bedoel dit serieus.Met welke fotoquote:Op maandag 15 december 2014 03:34 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ja, die vraag bedacht ik ook. Voor de grap uiteraard, net als jij. Hoopte ik althans. Maar helaas... Goed jij je zin. Neem even aan dat hij als goed huisvader zijn zoon uit de bajes wil houden, en gauw een paar europees uitziende vrouwen regelt via zijn netwerk. Die lopen dan een stuk Sendero Pianista, om de getuigen te bedotten, en F. komt later langs foto's van die stand-ins op zak.
• Getuigen: Ja, die hebben we gezien.
• F: Mooi bedankt. En nu niet meer TV kijken of een krant lezen. En mocht de politie komen, die hebben altijd verkeerde foto's, want het zijn Panamese Prutsers. Dus dan zeg je ook: ja, die hebben we gezien. Compressimo?
Ach desnoods gaat een modje de boel terugzetten op verzoek. Ik hoop alleen maar dat het niets belangrijks is voor de tussentijd.quote:Op maandag 15 december 2014 03:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hij moest ruimte maken voor zijn gefantaseerde kaart met roze lijn dus dan moet er wat uit he!
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Uit je vraag maak ik op dat hij een foto had (of twee). Zo niet, dan had hij geen foto.quote:Op maandag 15 december 2014 03:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit serieus.Met welke foto
Het is echt een oprechte vraag.quote:Op maandag 15 december 2014 03:40 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Uit je vraag maak ik op dat hij een foto had (of twee). Zo niet, dan had hij geen foto.
Nee, een oprechte vraag is het, als je mij (of iemand anders) iets vraagt dat jij wilt weten. En denkt dat ik (of die ander) mogelijk het antwoord weet. Dit is babbeldebabbeldebabbel, om even later iets te vertellen wat je ook meteen had kunnen zeggen. Ik heb daar geen trek in.quote:
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben niet iemand die betrouwbaarheid van getuigenverklaringen ophemelt. En dan is "verklaringen" nog een groot woord.quote:Dit met name omdat zoveel getuigen verkeerd zaten. Ik vraag me dan echt af hoe dit kan?
Goed, dus ook nog de verkeerde vraag: welke foto, terwijl je alleen wilt weten òf hij een foto had. Ik weet iemand die je dat kunt vragen. Hij schijnt op Facebook te vinden te zijn, en anders wel via zijn gidsen-organisatie.quote:Vraagstelling?
Of gewoon heel simpel door zonder foto vragen heeft u ook 2 blanke meisjes gezien?
Ze zaten niet op een hostelslaapzaal maar hadden een eigen huisje. Dus zat nog gewoon in de tas, kan gebeuren, heb ik ook gehad.quote:Op maandag 15 december 2014 02:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wel stom dan dat het niet op het kastje zat maar in de tas...
Wat een lang antwoord op een hele simpele vraag.quote:Op maandag 15 december 2014 04:17 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nee, een oprechte vraag is het, als je mij (of iemand anders) iets vraagt dat jij wilt weten. En denkt dat ik (of die ander) mogelijk het antwoord weet. Dit is babbeldebabbeldebabbel, om even later iets te vertellen wat je ook meteen had kunnen zeggen. Ik heb daar geen trek in.
[..]
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik ben niet iemand die betrouwbaarheid van getuigenverklaringen ophemelt. En dan is "verklaringen" nog een groot woord.
[..]
Goed, dus ook nog de verkeerde vraag: welke foto, terwijl je alleen wilt weten òf hij een foto had. Ik weet iemand die je dat kunt vragen. Hij schijnt op Facebook te vinden te zijn, en anders wel via zijn gidsen-organisatie.
Maar met of zonder foto, het blijft beperkt qua betrouwbaarheid. En of F. er één op zak had maakt ook niet de wereld aan verschil. De meiden hebben later in kranten gestaan, op aanplakbiljetten enz. TV hebben ze ook in Panama, met zelfs één wereldberoemd kanaal. Ben de naam even kwijt, het was vrij fantasieloos. Verdomd, hoe heet dat nou....
Ach, er kunnen tig redenen zijn. Meer slotjes meegenomen dan kastjes om af te sluiten, noemde ik al. Heb trouwens een vaag vermoeden - maar geen hard bewijs - dat dat slotje niet de sleutel is tot de oplossing van deze verdwijningszaak.quote:Op maandag 15 december 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zaten niet op een hostelslaapzaal maar hadden een eigen huisje. Dus zat nog gewoon in de tas, kan gebeuren, heb ik ook gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 04:36 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ach, er kunnen tig redenen zijn. Meer slotjes meegenomen dan kastjes om af te sluiten, noemde ik al. Heb trouwens een vaag vermoeden - maar geen hard bewijs - dat dat slotje niet de sleutel is tot de oplossing van deze verdwijningszaak.
Hoewel...Wie zegt dat ze met een hangslot de berg op gingen en zelfs als het waar is waarom is dat dom bezig? Ik draag ook allerhande dingen in mijn zakken waarvan vaak het merendeel uit rommel bestaat die ik vergeten heb eruit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij komt dat niet zeker staat of er niet is gerommeld net de blocnotes. Toch?
Ja, de verkeerde vraag, aan de verkeerde persoon. Het antwoord had je zelf ook kunnen geven. Behalve dan, of ik het ook weet, maar dat doet er niet toe.quote:Op maandag 15 december 2014 04:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat een lang antwoord op een hele simpele vraag.
Ik weet niet of , en met welke foto Feliciano op pad ging om te vragen aan mensen of zij ze mischien gezien hadden.
Dat was de vraag meer niet.
Waarom doe je zo uit de hoogte hoor? Weet jij iets dat wij niet weten? Verlicht ons.quote:Op maandag 15 december 2014 04:45 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ja, de verkeerde vraag, aan de verkeerde persoon. Het antwoord had je zelf ook kunnen geven. Behalve dan, of ik het ook weet, maar dat doet er niet toe.
Ik herhaal het nog maar eens, want het was een educatief antwoord. En herhalen is de kracht van educatie. Eindeloos herhalen soms, maar daar doe ik niet aan. Twee keer moet genoeg zijn, en anders geef ik het op.
Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.quote:Op maandag 15 december 2014 03:28 schreef Rica het volgende:
Paar leuke nieuwe kaarten zijn er bijgekomen.
Wat mij trof is hoe klein het gebied waar we het over hebben eigenlijk is. En in werkelijkheid is het nog veel kleiner want je kunt alle echt onbegaanbare stukken wegstrepen. Wat overblijft zijn de paden, al dan niet natuurlijk, en de open stukken. En het is allemaal in één of twee dagen te belopen.
Hoe twee jonge gezonde mensen daar minimaal 8 tot 10 dagen hebben kunnen ronddolen is vrij onbegrijpelijk voor mij.
Als ze in een rechtlijnige straal zouden lopen, dwz niet ombuigen of omkeren, hoe lang duurt het voordat ze het bos uitlopen? En aan de rand dus van de bewoonde wereld komen?quote:Op maandag 15 december 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.
Al met al is het gebied waar ze geweest kunnen zijn maar iets van 20-30 km2. Dat is de helft (!) van Park Hooge Veluwe.
Kijk de kaartjes. Geruisloos heeft een prachtige lijst gepost, daar zie je het hele gebied. Mijn kaartje is een zoom-in van het gebied van de vondsten en de mogelijke routes daar.quote:Op maandag 15 december 2014 04:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als ze in een rechtlijnige straal zouden lopen, dwz niet ombuigen of omkeren, hoe lang duurt het voordat ze het bos uitlopen? En aan de rand dus van de bewoonde wereld komen?
Daar hadden we het in het begin al over. Ik overschatte driekwart FOK!, en ook Kris en Lisanne vrees ik.quote:Op maandag 15 december 2014 04:56 schreef mig72 het volgende:
Zouden deze meisjes niet de nachthemel (de sterren) of overdag de zon hebben kunnen gebruiken als navigatiemethode?
Bij een professionele vermissingszaak in gevaarlijk (met name de Natuur, Gaia en haar kinderen zelf) gebied, was dat ook gebeurd. Helaas waren dit geen professionals en sja, FG moest iets doen. Kun je hem moeilijk verwijten, lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2014 01:34 schreef Perico het volgende:
[..]
Aah ik zie het al vronie, deze notitieblok lag eerst op de grond? Of is door de maker van deze eerste video daar gelegd?
[ afbeelding ]
Die kamer had gewoon 'verzegeld' moeten blijven.. er bestaan een heleboel foto's van ja, met die plastic zakjes, met weer andere voorwerpen op de tafeltjes.. opgemaakt, rommelig..
Nou ja, zelfs als je niet kunt navigeren, loop je zoveel mogelijk in een rechte lijn, wetende dat je evt eruit komt. Wat weer een ontkrachting/tegenpunt is van de verdwalingsmogelijkheid (het waren redelijke, goed opgeleide meisjes).quote:Op maandag 15 december 2014 04:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk de kaartjes. Geruisloos heeft een prachtige lijst gepost, daar zie je het hele gebied. Mijn kaartje is een zoom-in van het gebied van de vondsten en de mogelijke routes daar.
[..]
Daar hadden we het in het begin al over. Ik overschatte driekwart FOK!, en ook Kris en Lisanne vrees ik.
Generatiekloofje denk ik, want mijn leeftijdsgenoten (10-15 jaar ouder dan K&L) weten de Grote Beer en waar de zon ondergaat wel gewoon volgens mij...
Jong waren ze tot de laatste dag, maar gezond misschien maar een dag of twee.quote:Op maandag 15 december 2014 03:28 schreef Rica het volgende:
Het gebied waar je gelopen hebt tot een rampzalig einde is altijd klein. Ook al is het in de Sahara. Hoe ongezonder de omgeving, des te kleiner is het stuk waar ze later jouw traject op BNW zo mooi in kaart proberen te brengen. Voor een eerlijke vergelijking Park Hooge Veluwe moet je er wel iemand bij verzinnen, voor wie het daar even ongezond en verwarrend is, als voor twee Nederlandse meiden een jungle waar ze niet in terecht dachten te zullen komen. En dus niet op voorbereid waren. Dan kom je denk ik uit op een kleuter. Maar dan nog is de vergelijking scheef, want naar die kleuter wordt dan massaal gezocht door mensen die wèl tegen zo'n park opgewassen zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook een van de redenen waarom het zo belangrijk is de dingen in kaart te brengen.
Al met al is het gebied waar ze geweest kunnen zijn maar iets van 20-30 km2. Dat is de helft (!) van Park Hooge Veluwe.
Nah, men kan 3 dagen leven zonder water.quote:Op maandag 15 december 2014 05:10 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Jong waren ze tot de laatste dag, maar gezond misschien maar een dag of twee.
[..]
Het gebied waar je gelopen hebt tot een rampzalig einde is altijd klein. Ook al is het in de Sahara. Hoe ongezonder de omgeving, des te kleiner is het stuk waar ze later jouw traject op BNW zo mooi in kaart proberen te brengen. Voor een eerlijke vergelijking Park Hooge Veluwe moet je er wel iemand bij verzinnen, voor wie het daar even ongezond en verwarrend is, als voor twee Nederlandse meiden een jungle waar ze niet in terecht dachten te zullen komen. En dus niet op voorbereid waren. Dan kom je denk ik uit op een kleuter. Maar dan nog is de vergelijking scheef, want naar die kleuter wordt dan massaal gezocht door mensen die wèl tegen zo'n park opgewassen zijn.
Leven, niet actief en oordeelkundig door een jungle in bergachtig terrein banjeren.quote:Op maandag 15 december 2014 05:15 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nah, men kan 3 dagen leven zonder water.
Er zijn nog wel wat meer punten. Maar zoek dat zelf maar uit. Of blijf lekker simpel denken, met je "rechte lijn volgen".quote:Mits water, kan men makkelijk 3 of 4 weken overleven zonder voedsel. Daarbij komt, dat gezondheid des te langzamer achteruit gaat naarmate iemand jonger is en gezonder op het begin (zeg maar nulmeting).
Ze zullen iig niet op dag 2 of 3 flauw vallen door gebrek aan voedsel, als je dat punt probeert te maken.
Gut, waar zijn ze toen geweest dan?quote:En ze wisten wel waar ze mee bezig waren, ze hadden een dag of paar dagen ervoor de jungle al verkend,
Jij ziet ze aan voor meiden die denken dat het begin van die Trail een jungle is. En dus denken dat het allemaal wel losloopt.quote:en toen ging het niet mis. Ze gaan niet plotseling al hun verstand weggooien en alsnog die jungle inlopen zonder voorbereidingsmiddelen. Daar zie ik ze niet voor aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |