SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMDAT JE ZELF EEN PANNENKOEK BENTquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben nutella pannenkoeken aan het maken.
Ik zou zeggen kom eten en neem KB mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
Nutella pannenkoekendeze vrouw weet hoe te leven
Zomaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
OMDAT JE ZELF EEN PANNENKOEK BENT
Nope. Gesafed, opgeslagen, uitgeprint, ingelijst, uitgedeeld aan alle buren, gedeeld op facebook, instagram, met Jamy Oliver, AIVD, FBI en C&A.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zomaar.
Geef mijn recept terug jij. OWEE ALS JE DURFT TE MAKEN.
Wie is datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gesafed, opgeslagen, uitgeprint, ingelijst, uitgedeeld aan alle buren, gedeeld op facebook, instagram, met Jamy Oliver, AIVD, FBI en C&A.
Ik doe niet aan lunch-ontbijt-diner. Eet gewoon waar ik zin in heb. Maar meestal gewoon warm.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Borte doe eens een goed lunch recept dan
Sandwichspreadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lunch-ontbijt-diner. Eet gewoon waar ik zin in heb. Maar meestal gewoon warm.
Of wasa thin & crisp rozemarijn met heinz sandwichspread (die rode) en schijfjes avocado erop.
Ooh jamie, dacht dat je jamy zei.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
Jamie Oliver.
[ afbeelding ]
Met je hoofd.
Je bent een schande, gotu boklu.quote:
Ikke vandaag dan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
Sws mijn mama![]()
ANNE SENI SEVIYORUM KIZ!
ANNE CANDIR YAHU!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ikke vandaag dan.
Een Poolse vrouw op werk zat pannenkoeken te eten en ik kreeg door haar ook zin.:@ Maar bedacht mij toen bedacht dat we thuis geen melk meer hadden en appte mama 'anne, markete gidiyorsan bana sut al'
Schrijft ze terug 'kusura bakma, markete gitmiyoruz'![]()
En toen ik zei 'taz'![]()
En toen heeft ze gehaald.![]()
Taz.Magic word.
Haar yoghurt was op, was ze vast vergeten en dacht wss 'kan ik ook meteen melk halen'.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ANNE CANDIR YAHU!
Baba ook hoor.![]()
En toch sDGHIHSGhOHSoihg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik op mezelf ga.
Gewoon eigen duzen. Word helemaal leip hieroooooooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haar yoghurt was op, was ze vast vergeten en dacht wss 'kan ik ook meteen melk halen'.
Soms kan ze heel lief zijn ja.
Lief heee zijn ze somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik aan het werk ben. Typisch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een liefde hier i.t.t. afgelopen 2 topics.
Jij moet ook niet werken wanneer ik afgewerkt ben. Dat is gewoon vraaagen om alle liefde te missen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben. Typisch.
Door wie ben je afgewerkt dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij moet ook niet werken wanneer ik afgewerkt ben. Dat is gewoon vraaagen om alle liefde te missen.
Hihihi.quote:
Ik was een ur geleden klaar. Zit nu weer wat tr drinken met collega's. Ik aan mn colaatje uiteraard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hihihi.
Ik geef je deze, (hihi, did it again), omdat ik het zielig vind dat je nog moet werken.
Kom dan, schatje.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Vandaag ben je: aandachtsfetisjistdoelwit. Zou je als voormalig aandachtsfetisjist blij mee moeten zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Serieus, deze mensen hierlaat me met rust. Ik heb het ook niet over jullie.
Dat was mijn MSN naam vroeger.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe anders bijkomen dan?![]()
Deuce is motivatieboy69
Ik ben lazyassbitch00
Stel doelen die je binnen een paar maanden kunt bereiken. Niet zo focussen op je einddoel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebt
Altijd waar vlaai geserveerd wordt blijft abrikoos over. Echt ALTİJD. Snap niet dat er mensen zijn die echt zo'n hele vlaai kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis. Tijd om te genieten van restjes spaghetti, en een groot stuk abrikozenvlaai (houd niet van abrikozen, maar als er niks anders is is het toch wel lekker).
/dagboek
Sorry, dit was het laatste stuk. Voor het werk ook een stuk gehad. Elk stuk was ongeveer een kwart vlaai.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Altijd waar vlaai geserveerd wordt blijft abrikoos over. Echt ALTİJD. Snap niet dat er mensen zijn die echt zo'n hele vlaai kopen.
Maar ik kan niet slapen, dus paas mij ook maar een stuk.
Oh en Deuceee, dit topic is tot morgen alleen mijn dagboek kee. Twee mensen die hun #firstworldproblems hier neerkalken wordt te veel heur.
Kruimel en abrikozen vind ik allebei niet geweldig, maar het is beter dan niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik hou niet van kersen/abrikozen. Rijste- en kruimelvlaai zijn meer mijn ding.
het waait knakerhardquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Waait het heel hard, of lijkt het alleen maar zo? Ik hoor wat geluiden...
Survival of the Fittest.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
Lag net een meisje op straat.
Heb haar laten liggen.
Er ging net iemand naar haar toe. Dacht fuck ittttt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, droog weer, Stimo.
Afspraak verkeerd genoteerd en voor niks vroeg opgestaan vandaag (12e i.p.v. 16e). Normaal controleer ik eerst 10 keer.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Het waait hard ja. Stond gewoon te bibberen na het douchen door de wind die door het raam binnenkwam.
Goed excuus voor me om de hardlooptraining even over te slaan.quote:
leukste tijd van het jaar vond ik datquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een mail ontvangen: vandaag komt PostNL langs met een kerstpakket. Jeeej. Na een jaar of 7 weer een kerstpakket in plaats van een cadeaukaart, pluim, keuzekado enzo.
Ah mens, je maakt wat mee zeg. Maar bedankt voor de info though.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
Lag net een meisje op straat.
Heb haar laten liggen.
Verwachte bezorgtijd: 08:30 - 20:30quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leukste tijd van het jaar vond ik dat
Oh wat lief dat je denkt dat ik richting jou postte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah mens, je maakt wat mee zeg. Maar bedankt voor de info though.
Same here, al word die mijne wel op een afhaalpunt bezorgd, dus hoef niet thuis te blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verwachte bezorgtijd: 08:30 - 20:30
Ik zal de vaste bezorger wel even bellen. Als hij vandaag aan het werk is, dan kan ie mij vast wel vertellen wanneer hij verwacht langs te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Same here, al word die mijne wel op een afhaalpunt bezorgd, dus hoef niet thuis te blijven.
Verwachte bezorgtijd; 8:30 - 21:30
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:30 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ik draag ze in mn anushaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:30 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Zo'n pluim vind ik anders nog best prima. Lekker zelf kiezen ipv stomme schaaltjes, knackebrot en smeersels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een mail ontvangen: vandaag komt PostNL langs met een kerstpakket. Jeeej. Na een jaar of 7 weer een kerstpakket in plaats van een cadeaukaart, pluim, keuzekado enzo.
Je klinkt als #kaabee .quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Ze halenn gewoon stukken wegkutstrebers die het hele projectverslag naar hun hand zetten zonder overleg en aan mijn kwaliteit komen... groepjes soms
[ afbeelding ]
Studentstruggles toch :$quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is JP gewoon een kloon van Kb.
#huispiraatje komt over het algemeen wel slimmer en wijzer over dan #kaabee. Ik hetb het idee dat z'n account is gehackt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is JP gewoon een kloon van Kb.
Dan moet je niet in een groepje met #kaabee zittenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Ze halenn gewoon stukken wegkutstrebers die het hele projectverslag naar hun hand zetten zonder overleg en aan mijn kwaliteit komen... groepjes soms
[ afbeelding ]
Leukste is dat ze je kerstpakket inhouden op je salaris.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket ontvangen: fles wijn + giftcard twv ¤ 25 (Bijenkorf)
Groepje met KB erin was altijd een genot, daar had je nog wat aan. Streng maar rechtvaardigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een groepje met #kaabee zitten
Nahhquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket ontvangen: fles wijn + giftcard twv ¤ 25 (Bijenkorf)
Had ik toch liever een blauwe pluim (minimaal) ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nahhjij dacht leuk eindelijk mooi pakket.. lutsers
Jij denkt serieus antwoord op te kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe is de Tundra laminaat van Ikea?
Ik wil er wel antwoord op geven, maar heb er geen ¤uro voor over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij denkt serieus antwoord op te kunnen krijgen?
9 v/d 10 mensen woont hier nog bij zijn/haar ouders dus zullen er geen verstand van hebben.
Volgens mij wonen er toch wel paar op zichzelf, hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
9 v/d 10 mensen woont hier nog bij zijn/haar ouders dus zullen er geen verstand van hebben.
Ik heb gewoon tapijt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Help a female out en geef mij antwoordquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
nhaterrrrquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
#huispiraatje komt over het algemeen wel slimmer en wijzer over dan #kaabee. Ik hetb het idee dat z'n account is gehackt.
Geen idee, heb geen verstand van laminaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Help a female out en geef mij antwoord
gwn naar kampen gaan,quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Help a female out en geef mij antwoord
Cok incesin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen verstand van laminaat.
Probeer het in K&W? Gewoon een tip. Helemaal gratis. Van mij, aan jou. Aardig he?
Broer heeft het laatst gekocht, moet nog gelegd worden. Maar volgens mij wel goed hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe is de Tundra laminaat van Ikea?
Jaartje of 10?..quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Broer heeft het laatst gekocht, moet nog gelegd worden. Maar volgens mij wel goed hoor.
Hoelang wil je er mee doen?
Hornbach heeft vele soorten in diverse klasse.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaartje of 10?..
Karwei heb je ook verschillende soorten zag ik. Of was t Hornbach
Dan heb je mijn woonkamer nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is wel super tof, 3 meter hoog, wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je mijn woonkamer nog niet gezien.Dat lijkt een moderne woning. Bij oudere woningen heb je ramen van bijna 3 meter hoog, super mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ziet je kamer er nu uit?
Klopt. Woningen met flinke raampartijen zijn mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat lijkt een moderne woning. Bij oudere woningen heb je ramen van bijna 3 meter hoog, super mooi.
Hoe ziet je kamer er nu uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Genoeg dozen waar je terecht kanquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
Ik vind die hoge plafonds wel mooi.
Jammer dat ik zelf dakloos ben.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Genoeg dozen waar je terecht kan
#hihidubbelegrap.
Ik vind het hoge plafond in mijn woning maar niks. Maar goed, ik heb dan ook geen zin om er iets leuks van te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
Ik vind die hoge plafonds wel mooi.
Jammer dat ik zelf dakloos ben.
Gefeliciteerd! Was jij nog geen student? Hoe ga je dat betalen?quote:
Ik wil ook weer verhuizenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het hoge plafond in mijn woning maar niks. Maar goed, ik heb dan ook geen zin om er iets leuks van te maken.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik deze huurwoning heb geaccepteerd.![]()
Cahillik, ne yapiyim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga verhuizen, maar ik weet niet waarheen.quote:
kb, deze is voor jouIk ga stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft een rijke vriend. Vrouwen doen ook echt alles voor het geld hè.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Was jij nog geen student? Hoe ga je dat betalen?
Ja, zelfde hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen, maar ik weet niet waarheen.Ik betaal me blauw aan huur en ben niet tevreden.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef Mathemaat het volgende:
Gefeliciteerd! Was jij nog geen student? Hoe ga je dat betalen?
Artislik yapma.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ama... YAS ON BES yas on bes on bes on bes
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ama... YAS ON BES yas on bes on bes on bes
quote:
Haarlem is wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor mij is het even afhankelijk van m'n werk.
Als ik de nieuwe job accepteer, dan werk ik bij Schiphol in de buurt. Anders moet ik de reorganisatie afwachten, en waarschijnlijk in Amsterdam/Utrecht gaan werken (als ik niet word weggestuurd).
Snel maar eens arbeidsvoorwaarden gesprek regelen voor die nieuwe job, goed onderhandelen en accepteren denk ik. Dan kan ik tenminste op zoek naar een nieuwe woning woonplaats.
Ik ben daar enkele maanden geleden voor het eerst geweest.quote:
kb, deze is voor jouhe feels meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haarlem is redelijk gemixt, maar zou het liefst in centrum wonen daar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben daar enkele maanden geleden voor het eerst geweest.Eerst naar een horlogerie om m'n horloge te fixen, en nu voor de motorrijlessen. Het centrum ziet er wel gezellig uit.
Nadeel: ik ken daar niemand.
Wat ik wel weet is dat ik niet in een blanke buurt wil wonen. Paar jaar geleden vond ik dat een tof idee, maar nu ik er woon vind ik het waardeloos.
Dat sowieso. Ik ga niet meer ver uit het centrum wonen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haarlem is redelijk gemixt, maar zou het liefst in centrum wonen daar.
Liever de hoofdprijs voor een woning dan de hoofdprijs voor je woongenot.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker de hoofdprijs betalen voor je woning in het centrum
Datte is natoeeerquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe Schalkwijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haarlem is redelijk gemixt, maar zou het liefst in centrum wonen daar.
Je moet eens weten waar ik nu woon.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
heb geen tijd gehad, maandag was ik pas om 20u thuis en was te moe en geen ingrediënten, en de dagen daarna ook. Echt drukquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hebt nog geen foto van je cheesecake gepost?
en dan lekker icm hoofddoek erop met naaldhakken 12 cm en full option make upquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef Crip het volgende:
Die leren broek die ik had besteld is echt leukkkkkk kei badass
Natuurlijk zo ga ik hem dragen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dan lekker die met hoofddoek erop met naaldhakken 12 cm en full option make up
Rot aub op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dan lekker icm hoofddoek erop met naaldhakken 12 cm en full option make up
De vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte werd ik nét niet afgeslacht in dit topic. Leuk je gekend te hebben Dima.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dan lekker icm hoofddoek erop met naaldhakken 12 cm en full option make up
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik een broek ga dragen vind het eng man.quote:
Zwakzinnige mensen slacht je niet af die laat je langzaam sterven in hun eentje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte werd ik nét niet afgeslacht in dit topic. Leuk je gekend te hebben Dima.
Ga ervoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik een broek ga dragen vind het eng man.
Ik heb echt ene leuke combi in me hoofd. Ik wil deze bordeaux rode trui bestellen maar hij is heletijd uitverkocht. Deze erop
en dan met mijn allstars of combat boots en een blazer. <3
Mweh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik een broek ga dragen vind het eng man.
Ik heb echt ene leuke combi in me hoofd. Ik wil deze bordeaux rode trui bestellen maar hij is heletijd uitverkocht. Deze erop
en dan met mijn allstars of combat boots en een blazer. <3
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200207857%20006%2058%200210.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
of mrstylo? hmmm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt zo'n rocker mood. Ga voor die stylooo
Of man doet alles voor een vriendin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft een rijke vriend. Vrouwen doen ook echt alles voor het geld hè.
Noem je me nu zwakzinnig of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwakzinnige mensen slacht je niet af die laat je langzaam sterven in hun eentje.
Ja maar toch alsnog eng. Ik ben alleen rokken en mijn abaya gewend, ik ga me sws naakt voelen als ik buiten loop. Ook al zie ik altijd veel meiden met hoofddoek lopen en broeken en vind ik het gwn leuk maar zelf vind ik het echt moeilijk. :/quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga ervoor![]()
Ik heb het altijd comfortabeler gevonden dan rokken. Ik moet altijd rennen voor de bus/trein/ whatever. Heb je een foto van de jeans?
typisch weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwakzinnige mensen slacht je niet af die laat je langzaam sterven in hun eentje.
Als jij jezelf in die categorie plaatst?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Noem je me nu zwakzinnig of niet?
Als het wat wijder valt is het inderdaad prima. Niet zo strak als op dit plaatje in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar toch alsnog eng. Ik ben alleen rokken en mijn abaya gewend, ik ga me sws naakt voelen als ik buiten loop. Ook al zie ik altijd veel meiden met hoofddoek lopen en broeken en vind ik het gwn leuk maar zelf vind ik het echt moeilijk. :/
Ja gwn deze simpel model.
Ik heb hem wel een maatje te groot gehaald denk ik hm. Maja boeie
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3FV%200180099%20001%2036%207029.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik ben niet afgeslacht en zwakzinnige mensen slacht je niet af zei je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij jezelf in die categorie plaatst?
Kinky...quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
Ja maar toch alsnog eng. Ik ben alleen rokken en mijn abaya gewend, ik ga me sws naakt voelen als ik buiten loop. Ook al zie ik altijd veel meiden met hoofddoek lopen en broeken en vind ik het gwn leuk maar zelf vind ik het echt moeilijk. :/
Ja gwn deze simpel model.
Ik heb hem wel een maatje te groot gehaald denk ik hm. Maja boeie
Wanneer ga jij je aanmelden bij de undateables? Daar pas jij wel tussenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
typisch weer
wanneer ga je syrie verhuizen
pas je wel goed tussen
morgen pua trainingquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je aanmelden bij de undateables? Daar pas jij wel tussen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kinky...
Maar ik hou wel van kinky
is het ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PUA is achterhaald gaf je laatst aan.
Ga gewoon een leven hebben, dan hoef je geen artiest te zijn om vrouwen aan te trekken. Maar dat gaan ze je ook gewoon daar vertellen, hoop ik.quote:
Zijn er dames op wie je je vaardigheden mag testen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is het ook
maar is gratis en zo kom ik weer een avondje buiten de deur
de stad zit er vol meequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er dames op wie je je vaardigheden mag testen?
Nee hij geilt alleen maar op ze van een afstandje, maar is te bang om op ze af te stappen. Maja undateables he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er dames op wie je je vaardigheden mag testen?
Dan moet ie gaan werken aan zijn "Mee-naar-huis skills", "drogeer skills" en "uitkleed skills".quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan heb je zo'n meisje opgepikt met je PUA skills; wat daarna?
Neee, hij is niet zo strak. Zit wat losser. Anders is het gewoon een legging. hhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als het wat wijder valt is het inderdaad prima. Niet zo strak als op dit plaatje in ieder geval.
Dat is alleen als je zover komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet ie gaan werken aan zijn "Mee-naar-huis skills", "drogeer skills" en "uitkleed skills".
Spreek je gedachten stimi.quote:
Ziet gewoon uit als een zwarte broek hoor hhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kinky...
Maar ik hou wel van kinky
Pcies. Ik denk dat het je prima gaat staan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee, hij is niet zo strak. Zit wat losser. Anders is het gewoon een legging. hhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Eén stap tegelijk hè. Eerst een dame oppikken middels PUA skills, daarna mag ie werken aan de door mij genoemde skills.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is alleen als je zover komt.
Wil je je taalgebruik aub aanpassen, mn oma is overleden doordat ze gestikt is in een paar knakenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef Peunage het volgende:
Ik wil een knakerlekker dutje doen zodra ik thuis ben. Maar door de winter(tijd) voelt het niet zo.
Ze was een rol munten aan t pijpen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je je taalgebruik aub aanpassen, mn oma is overleden doordat ze gestikt is in een paar knaken
lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet ie gaan werken aan zijn "Mee-naar-huis skills", "drogeer skills" en "uitkleed skills".
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pcies. Ik denk dat het je prima gaat staan.Jwz hele gothic look. In de winter ga ik echt los met mijn rocker chic looks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, als ik geen hoofddoek droeg he zou ik die zwarte lipstick rocken buiten. Maaaaja is te opvallend.
Alleen ik wacht op die lange trui van de h&m. Wil hem dus not aan doen met iets korts. :/
Ben gewoon zenuwachtig om hem aan te doen HHHH ben echt een mongol.
Ik had hem bijna gekocht, maar hij is wel beeetje doorzichtig dus doe wat eronder aan enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Jwz hele gothic look. In de winter ga ik echt los met mijn rocker chic looks.
Pff, als ik geen hoofddoek droeg he zou ik die zwarte lipstick rocken buiten. Maaaaja is te opvallend.
Alleen ik wacht op die lange trui van de h&m. Wil hem dus not aan doen met iets korts. :/
Ben gewoon zenuwachtig om hem aan te doen HHHH ben echt een mongol.
Haar sexuele voorlichtingslessen gingen wel diep ja ;__;quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze was een rol munten aan t pijpen?
In Somalië hebben ze helemaal geen knaken!quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je je taalgebruik aub aanpassen, mn oma is overleden doordat ze gestikt is in een paar knaken
In de winkel? Heb m daar niet geziennquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had hem bijna gekocht, maar hij is wel beeetje doorzichtig dus doe wat eronder aan enzo.
T ging mis bij t slikken zo te lezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haar sexuele voorlichtingslessen gingen wel diep ja ;__;
Is het jouw beurt om te ovuleren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T ging mis bij t slikken zo te lezen.
Rip in vrede
Jaaa! Ik zag hem bij H&M Rotterdam (grootste van EU jwz.)quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
In de winkel? Heb m daar niet gezienn
Sws lange trui nog eronder. Ik doe altijd laagjes aan kan niet zo'n trui gewoon op een bh ofzo aan doen. Heb altijd van die basic truitjes onder al mn kleding.
Tozzzz woonde ik daar maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jaaa! Ik zag hem bij H&M Rotterdam (grootste van EU jwz.)
Wat ga je doen dan? Datequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook nog beetje.
Ben vooral moe.
Ga maar ff opstaan, make up bijwerken en me lekker maken
Ja het is wel een huge H&M. Zeer fijn om in te winkelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Tozzzz woonde ik daar maar.
Wij hebben hier supah kleine H&M.
Met die stippels?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
Topje dat ik had gekocht past niet.
Fat bitch dat ik ben
Owwhkey.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb geen tijd gehad, maandag was ik pas om 20u thuis en was te moe en geen ingrediënten, en de dagen daarna ook. Echt druk
Ga hopelijk morgen of zondag maken!
Naiceeequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja het is wel een huge H&M. Zeer fijn om in te winkelen.
[..]
Met die stippels?
Ik kende een professioneel fotomodel, dat een leren broek had gedragen bij mij op de werkcollege. Viel eigenlijk wel meequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ziet gewoon uit als een zwarte broek hoor hhh
Valt niet echt op hoor, alleen als je voelt of van dichtbij kijkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kende een professioneel fotomodel, dat een leren broek had gedragen bij mij op de werkcollege. Viel eigenlijk wel mee
Hoe oud is je boyfriend?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Date is maandag. Ga nu uiteten met vriendinnen. Ben alleen kapot moeee
Özendirdim mi?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Owwhkey.
Ik heb ook zin gekregen. Als ik moeder of zusje kan overhalen om spullen te halen ga ik vanavond ook maken.
Stel je aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte werd ik nét niet afgeslacht in dit topic. Leuk je gekend te hebben Dima.
Jongerquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe oud is je boyfriend?
Lekker, wat ga je eten.
Ik maak deze altijd zo intens schoon. Ieder randje vet eraf.quote:
Als je gehakt gaat maken moet er wel beetje vet op zitten mennnquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak deze altijd zo intens schoon. Ieder randje vet eraf.
Ik koop gehakt gewoon(tartaar).quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je gehakt gaat maken moet er wel beetje vet op zitten mennn
Vlees zonder vetquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak deze altijd zo intens schoon. Ieder randje vet eraf.
Ik wil altijd dat hij het voor mij eyes doet hhhhhh. Ik kies precies welke stukjes en hoeveel vet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik koop gehakt gewoon(tartaar).
Kraakbeen bedoel je hhhhhhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
In gehakt is vet niet erg maar als ik dat rubberachtige vet in mijn mond krijg ga ik over mijn nek.
Ze worden ook verkocht he. Shikamba .quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
In gehakt is vet niet erg maar als ik dat rubberachtige vet in mijn mond krijg ga ik over mijn nek.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Mijn ogen doen pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zijn daar gek op, tussen de kurban eti enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
Nee, geen kraakbeen. Echt gebakken/gegrild vet.
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Volgensmij zit er een gat in haar truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking motten ook altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij zit er een gat in haar trui
Ouders doen altijd extra stukjes vet tussen şiş kebab.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommigen zijn daar gek op, tussen de kurban eti enzo.
Of van die dikke pezen in slechte kwaliteit kippenboten is ook super smerig.
Is ook voor gehaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
Ja, dat is voornamelijk voor de smaak enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ouders doen altijd extra stukjes vet tussen şiş kebab.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ook voor gehaktOh beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Dit heeft ook niks met Hijabis te maken, zonder Hijab is het ook een failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een obsessie met (terug)pakken heb je zeg. Alsof ik niets beter te doen heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
Ja toch, gewoon doen alsof je mij keihard zou kunnen pakken, maar het je niet boeit. Waarom moeilijk doen tog. Gewoon neyseee.
Wat een mongool. Ik was niet eens serieus. Je bent net iets te onbelangrijk voor mij om bezig te zijn met terugpakken what so ever. Dat had ik wel duidelijk gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een obsessie met (terug)pakken heb je zeg. Alsof ik niets beter te doen heb.
Maar goed, ik activeer mijn ignore-mode weer.
Wat is je afkomst?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Voor mij is het mantu (centraal Aziatische versie)
Zo eentje kreeg ik ooit bij mijn eerste rekening bij ABN Amro. Maar volgens mij was dat een witte.quote:
Vroeger waren ze wit ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo eentje kreeg ik ooit bij mijn eerste rekening bij ABN Amro. Maar volgens mij was dat een witte.
Ik ga lekker mantu eten. Werk ze.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
Atak, mijn Pan-Turkistische droom in duinen, wat doe je?
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef Landysh het volgende:
Kaabe, mijn zusje heeft ook noodles gehaald. Ik ga dalijk ook eten.
En ja ik ging appen ipv werken whaevss
Thanks tmmmm
Ik pak altijd die cups van yumyum em doe er de kruiden en wat extra hete peper bij. Er zitten verder ook een paar verdwaalde stukjes mais en groenten in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekkerrrrr
Hoe eet jij je noodles? Ik altijd plain eigenlijk.
ohhh die heb ik nooit,quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pak altijd die cups van yumyum em doe er de kruiden en wat extra hete peper bij. Er zitten verder ook een paar verdwaalde stukjes mais en groenten in.
kb, deze is voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valla echt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte is helemaal in de /care-modus beland; internetten tijdens werk enzulks.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Matige quote, had er op zn minst 10 verwacht onder elkaar :c
je kan ook riem omdoen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik zit al de hele tijd te piekeren over deze broek. Maatje kleiner of niet, kleiner of niet.
Hij zit perfect bij mijn dijen alleen bij mn buik veel te los en bij mijn kuiten ook ietsjes te los.
fok it ik ga kleiner bestellen zit hij maar strak in pak.
/dagboek ik zweer dit is laatste post over mijn leren broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |