Kraakbeen bedoel je hhhhhhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
In gehakt is vet niet erg maar als ik dat rubberachtige vet in mijn mond krijg ga ik over mijn nek.
Ze worden ook verkocht he. Shikamba .quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
In gehakt is vet niet erg maar als ik dat rubberachtige vet in mijn mond krijg ga ik over mijn nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Mijn ogen doen pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zijn daar gek op, tussen de kurban eti enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
Nee, geen kraakbeen. Echt gebakken/gegrild vet.
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Volgensmij zit er een gat in haar truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking motten ook altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij zit er een gat in haar trui
Ouders doen altijd extra stukjes vet tussen şiş kebab.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommigen zijn daar gek op, tussen de kurban eti enzo.
Of van die dikke pezen in slechte kwaliteit kippenboten is ook super smerig.
Is ook voor gehaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is voornamelijk voor de smaak enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ouders doen altijd extra stukjes vet tussen şiş kebab.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ook voor gehaktOh beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Dit heeft ook niks met Hijabis te maken, zonder Hijab is het ook een failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een obsessie met (terug)pakken heb je zeg. Alsof ik niets beter te doen heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
Ja toch, gewoon doen alsof je mij keihard zou kunnen pakken, maar het je niet boeit. Waarom moeilijk doen tog. Gewoon neyseee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |