Tozzzz woonde ik daar maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jaaa! Ik zag hem bij H&M Rotterdam (grootste van EU jwz.)
Wat ga je doen dan? Datequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook nog beetje.
Ben vooral moe.
Ga maar ff opstaan, make up bijwerken en me lekker maken
Ja het is wel een huge H&M. Zeer fijn om in te winkelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Tozzzz woonde ik daar maar.
Wij hebben hier supah kleine H&M.
Met die stippels?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
Topje dat ik had gekocht past niet.
Fat bitch dat ik ben
Owwhkey.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb geen tijd gehad, maandag was ik pas om 20u thuis en was te moe en geen ingrediënten, en de dagen daarna ook. Echt druk
Ga hopelijk morgen of zondag maken!
Naiceeequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja het is wel een huge H&M. Zeer fijn om in te winkelen.
[..]
Met die stippels?
Ik kende een professioneel fotomodel, dat een leren broek had gedragen bij mij op de werkcollege. Viel eigenlijk wel meequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ziet gewoon uit als een zwarte broek hoor hhh
Valt niet echt op hoor, alleen als je voelt of van dichtbij kijkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kende een professioneel fotomodel, dat een leren broek had gedragen bij mij op de werkcollege. Viel eigenlijk wel mee
Hoe oud is je boyfriend?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Date is maandag. Ga nu uiteten met vriendinnen. Ben alleen kapot moeee
Özendirdim mi?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Owwhkey.
Ik heb ook zin gekregen. Als ik moeder of zusje kan overhalen om spullen te halen ga ik vanavond ook maken.
Stel je aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte werd ik nét niet afgeslacht in dit topic. Leuk je gekend te hebben Dima.
Jongerquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe oud is je boyfriend?
Lekker, wat ga je eten.
Ik maak deze altijd zo intens schoon. Ieder randje vet eraf.quote:
Als je gehakt gaat maken moet er wel beetje vet op zitten mennnquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak deze altijd zo intens schoon. Ieder randje vet eraf.
Ik koop gehakt gewoon(tartaar).quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je gehakt gaat maken moet er wel beetje vet op zitten mennn
Vlees zonder vetquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak deze altijd zo intens schoon. Ieder randje vet eraf.
Ik wil altijd dat hij het voor mij eyes doet hhhhhh. Ik kies precies welke stukjes en hoeveel vet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik koop gehakt gewoon(tartaar).
Kraakbeen bedoel je hhhhhhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
In gehakt is vet niet erg maar als ik dat rubberachtige vet in mijn mond krijg ga ik over mijn nek.
Ze worden ook verkocht he. Shikamba .quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
In gehakt is vet niet erg maar als ik dat rubberachtige vet in mijn mond krijg ga ik over mijn nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Mijn ogen doen pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zijn daar gek op, tussen de kurban eti enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
Nee, geen kraakbeen. Echt gebakken/gegrild vet.
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Volgensmij zit er een gat in haar truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking motten ook altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij zit er een gat in haar trui
Ouders doen altijd extra stukjes vet tussen şiş kebab.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommigen zijn daar gek op, tussen de kurban eti enzo.
Of van die dikke pezen in slechte kwaliteit kippenboten is ook super smerig.
Is ook voor gehaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef Landysh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is voornamelijk voor de smaak enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ouders doen altijd extra stukjes vet tussen şiş kebab.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ook voor gehaktOh beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal voor hijabi fashion maar dit vind ik zo raar.Dit heeft ook niks met Hijabis te maken, zonder Hijab is het ook een failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een obsessie met (terug)pakken heb je zeg. Alsof ik niets beter te doen heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
Ja toch, gewoon doen alsof je mij keihard zou kunnen pakken, maar het je niet boeit. Waarom moeilijk doen tog. Gewoon neyseee.
Wat een mongool. Ik was niet eens serieus. Je bent net iets te onbelangrijk voor mij om bezig te zijn met terugpakken what so ever. Dat had ik wel duidelijk gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een obsessie met (terug)pakken heb je zeg. Alsof ik niets beter te doen heb.
Maar goed, ik activeer mijn ignore-mode weer.
Wat is je afkomst?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Voor mij is het mantu (centraal Aziatische versie)
Zo eentje kreeg ik ooit bij mijn eerste rekening bij ABN Amro. Maar volgens mij was dat een witte.quote:
Vroeger waren ze wit ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo eentje kreeg ik ooit bij mijn eerste rekening bij ABN Amro. Maar volgens mij was dat een witte.
Ik ga lekker mantu eten. Werk ze.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
Atak, mijn Pan-Turkistische droom in duinen, wat doe je?
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef Landysh het volgende:
Kaabe, mijn zusje heeft ook noodles gehaald. Ik ga dalijk ook eten.
En ja ik ging appen ipv werken whaevss
Thanks tmmmm
Ik pak altijd die cups van yumyum em doe er de kruiden en wat extra hete peper bij. Er zitten verder ook een paar verdwaalde stukjes mais en groenten in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekkerrrrr
Hoe eet jij je noodles? Ik altijd plain eigenlijk.
ohhh die heb ik nooit,quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pak altijd die cups van yumyum em doe er de kruiden en wat extra hete peper bij. Er zitten verder ook een paar verdwaalde stukjes mais en groenten in.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
kb, deze is voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valla echt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte is helemaal in de /care-modus beland; internetten tijdens werk enzulks.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Matige quote, had er op zn minst 10 verwacht onder elkaar :c
je kan ook riem omdoen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik zit al de hele tijd te piekeren over deze broek. Maatje kleiner of niet, kleiner of niet.
Hij zit perfect bij mijn dijen alleen bij mn buik veel te los en bij mijn kuiten ook ietsjes te los.
fok it ik ga kleiner bestellen zit hij maar strak in pak.
/dagboek ik zweer dit is laatste post over mijn leren broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |