De vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte werd ik nét niet afgeslacht in dit topic. Leuk je gekend te hebben Dima.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dan lekker icm hoofddoek erop met naaldhakken 12 cm en full option make up
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik een broek ga dragen vind het eng man.quote:
Zwakzinnige mensen slacht je niet af die laat je langzaam sterven in hun eentje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte werd ik nét niet afgeslacht in dit topic. Leuk je gekend te hebben Dima.
Ga ervoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik een broek ga dragen vind het eng man.
Ik heb echt ene leuke combi in me hoofd. Ik wil deze bordeaux rode trui bestellen maar hij is heletijd uitverkocht. Deze erop
en dan met mijn allstars of combat boots en een blazer. <3
Mweh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik een broek ga dragen vind het eng man.
Ik heb echt ene leuke combi in me hoofd. Ik wil deze bordeaux rode trui bestellen maar hij is heletijd uitverkocht. Deze erop
en dan met mijn allstars of combat boots en een blazer. <3
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200207857%20006%2058%200210.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
of mrstylo? hmmm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt zo'n rocker mood. Ga voor die stylooo
Of man doet alles voor een vriendin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft een rijke vriend. Vrouwen doen ook echt alles voor het geld hè.
Noem je me nu zwakzinnig of niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwakzinnige mensen slacht je niet af die laat je langzaam sterven in hun eentje.
Ja maar toch alsnog eng. Ik ben alleen rokken en mijn abaya gewend, ik ga me sws naakt voelen als ik buiten loop. Ook al zie ik altijd veel meiden met hoofddoek lopen en broeken en vind ik het gwn leuk maar zelf vind ik het echt moeilijk. :/quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga ervoor![]()
Ik heb het altijd comfortabeler gevonden dan rokken. Ik moet altijd rennen voor de bus/trein/ whatever. Heb je een foto van de jeans?
typisch weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwakzinnige mensen slacht je niet af die laat je langzaam sterven in hun eentje.
Als jij jezelf in die categorie plaatst?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Noem je me nu zwakzinnig of niet?
Als het wat wijder valt is het inderdaad prima. Niet zo strak als op dit plaatje in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar toch alsnog eng. Ik ben alleen rokken en mijn abaya gewend, ik ga me sws naakt voelen als ik buiten loop. Ook al zie ik altijd veel meiden met hoofddoek lopen en broeken en vind ik het gwn leuk maar zelf vind ik het echt moeilijk. :/
Ja gwn deze simpel model.
Ik heb hem wel een maatje te groot gehaald denk ik hm. Maja boeie
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3FV%200180099%20001%2036%207029.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik ben niet afgeslacht en zwakzinnige mensen slacht je niet af zei je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij jezelf in die categorie plaatst?
Kinky...quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
Ja maar toch alsnog eng. Ik ben alleen rokken en mijn abaya gewend, ik ga me sws naakt voelen als ik buiten loop. Ook al zie ik altijd veel meiden met hoofddoek lopen en broeken en vind ik het gwn leuk maar zelf vind ik het echt moeilijk. :/
Ja gwn deze simpel model.
Ik heb hem wel een maatje te groot gehaald denk ik hm. Maja boeie
Wanneer ga jij je aanmelden bij de undateables? Daar pas jij wel tussenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
typisch weer
wanneer ga je syrie verhuizen
pas je wel goed tussen
morgen pua trainingquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je aanmelden bij de undateables? Daar pas jij wel tussen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kinky...
Maar ik hou wel van kinky
is het ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PUA is achterhaald gaf je laatst aan.
Ga gewoon een leven hebben, dan hoef je geen artiest te zijn om vrouwen aan te trekken. Maar dat gaan ze je ook gewoon daar vertellen, hoop ik.quote:
Zijn er dames op wie je je vaardigheden mag testen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is het ook
maar is gratis en zo kom ik weer een avondje buiten de deur
de stad zit er vol meequote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er dames op wie je je vaardigheden mag testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |