Ik ga lekker mantu eten. Werk ze.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
Atak, mijn Pan-Turkistische droom in duinen, wat doe je?
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef Landysh het volgende:
Kaabe, mijn zusje heeft ook noodles gehaald. Ik ga dalijk ook eten.
En ja ik ging appen ipv werken whaevss
Thanks tmmmm
Ik pak altijd die cups van yumyum em doe er de kruiden en wat extra hete peper bij. Er zitten verder ook een paar verdwaalde stukjes mais en groenten in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekkerrrrr
Hoe eet jij je noodles? Ik altijd plain eigenlijk.
ohhh die heb ik nooit,quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pak altijd die cups van yumyum em doe er de kruiden en wat extra hete peper bij. Er zitten verder ook een paar verdwaalde stukjes mais en groenten in.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
kb, deze is voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valla echt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte is helemaal in de /care-modus beland; internetten tijdens werk enzulks.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Matige quote, had er op zn minst 10 verwacht onder elkaar :c
je kan ook riem omdoen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik zit al de hele tijd te piekeren over deze broek. Maatje kleiner of niet, kleiner of niet.
Hij zit perfect bij mijn dijen alleen bij mn buik veel te los en bij mijn kuiten ook ietsjes te los.
fok it ik ga kleiner bestellen zit hij maar strak in pak.
/dagboek ik zweer dit is laatste post over mijn leren broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |