Nee hij geilt alleen maar op ze van een afstandje, maar is te bang om op ze af te stappen. Maja undateables he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er dames op wie je je vaardigheden mag testen?
Dan moet ie gaan werken aan zijn "Mee-naar-huis skills", "drogeer skills" en "uitkleed skills".quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan heb je zo'n meisje opgepikt met je PUA skills; wat daarna?
Neee, hij is niet zo strak. Zit wat losser. Anders is het gewoon een legging. hhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als het wat wijder valt is het inderdaad prima. Niet zo strak als op dit plaatje in ieder geval.
Dat is alleen als je zover komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet ie gaan werken aan zijn "Mee-naar-huis skills", "drogeer skills" en "uitkleed skills".
Spreek je gedachten stimi.quote:
Ziet gewoon uit als een zwarte broek hoor hhhquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kinky...
Maar ik hou wel van kinky
Pcies. Ik denk dat het je prima gaat staan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee, hij is niet zo strak. Zit wat losser. Anders is het gewoon een legging. hhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Eén stap tegelijk hè. Eerst een dame oppikken middels PUA skills, daarna mag ie werken aan de door mij genoemde skills.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is alleen als je zover komt.
Wil je je taalgebruik aub aanpassen, mn oma is overleden doordat ze gestikt is in een paar knakenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef Peunage het volgende:
Ik wil een knakerlekker dutje doen zodra ik thuis ben. Maar door de winter(tijd) voelt het niet zo.
Ze was een rol munten aan t pijpen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je je taalgebruik aub aanpassen, mn oma is overleden doordat ze gestikt is in een paar knaken
lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet ie gaan werken aan zijn "Mee-naar-huis skills", "drogeer skills" en "uitkleed skills".
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pcies. Ik denk dat het je prima gaat staan.Jwz hele gothic look. In de winter ga ik echt los met mijn rocker chic looks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, als ik geen hoofddoek droeg he zou ik die zwarte lipstick rocken buiten. Maaaaja is te opvallend.
Alleen ik wacht op die lange trui van de h&m. Wil hem dus not aan doen met iets korts. :/
Ben gewoon zenuwachtig om hem aan te doen HHHH ben echt een mongol.
Ik had hem bijna gekocht, maar hij is wel beeetje doorzichtig dus doe wat eronder aan enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Jwz hele gothic look. In de winter ga ik echt los met mijn rocker chic looks.
Pff, als ik geen hoofddoek droeg he zou ik die zwarte lipstick rocken buiten. Maaaaja is te opvallend.
Alleen ik wacht op die lange trui van de h&m. Wil hem dus not aan doen met iets korts. :/
Ben gewoon zenuwachtig om hem aan te doen HHHH ben echt een mongol.
Haar sexuele voorlichtingslessen gingen wel diep ja ;__;quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze was een rol munten aan t pijpen?
In Somalië hebben ze helemaal geen knaken!quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je je taalgebruik aub aanpassen, mn oma is overleden doordat ze gestikt is in een paar knaken
In de winkel? Heb m daar niet geziennquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had hem bijna gekocht, maar hij is wel beeetje doorzichtig dus doe wat eronder aan enzo.
T ging mis bij t slikken zo te lezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haar sexuele voorlichtingslessen gingen wel diep ja ;__;
Is het jouw beurt om te ovuleren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T ging mis bij t slikken zo te lezen.
Rip in vrede
Jaaa! Ik zag hem bij H&M Rotterdam (grootste van EU jwz.)quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
In de winkel? Heb m daar niet gezienn
Sws lange trui nog eronder. Ik doe altijd laagjes aan kan niet zo'n trui gewoon op een bh ofzo aan doen. Heb altijd van die basic truitjes onder al mn kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |