SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMDAT JE ZELF EEN PANNENKOEK BENTquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben nutella pannenkoeken aan het maken.
Ik zou zeggen kom eten en neem KB mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
Nutella pannenkoekendeze vrouw weet hoe te leven
Zomaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
OMDAT JE ZELF EEN PANNENKOEK BENT
Nope. Gesafed, opgeslagen, uitgeprint, ingelijst, uitgedeeld aan alle buren, gedeeld op facebook, instagram, met Jamy Oliver, AIVD, FBI en C&A.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zomaar.
Geef mijn recept terug jij. OWEE ALS JE DURFT TE MAKEN.
Wie is datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gesafed, opgeslagen, uitgeprint, ingelijst, uitgedeeld aan alle buren, gedeeld op facebook, instagram, met Jamy Oliver, AIVD, FBI en C&A.
Ik doe niet aan lunch-ontbijt-diner. Eet gewoon waar ik zin in heb. Maar meestal gewoon warm.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Borte doe eens een goed lunch recept dan
Sandwichspreadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lunch-ontbijt-diner. Eet gewoon waar ik zin in heb. Maar meestal gewoon warm.
Of wasa thin & crisp rozemarijn met heinz sandwichspread (die rode) en schijfjes avocado erop.
Ooh jamie, dacht dat je jamy zei.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
Jamie Oliver.
[ afbeelding ]
Met je hoofd.
Je bent een schande, gotu boklu.quote:
Ikke vandaag dan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
Sws mijn mama![]()
ANNE SENI SEVIYORUM KIZ!
ANNE CANDIR YAHU!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ikke vandaag dan.
Een Poolse vrouw op werk zat pannenkoeken te eten en ik kreeg door haar ook zin.:@ Maar bedacht mij toen bedacht dat we thuis geen melk meer hadden en appte mama 'anne, markete gidiyorsan bana sut al'
Schrijft ze terug 'kusura bakma, markete gitmiyoruz'![]()
En toen ik zei 'taz'![]()
En toen heeft ze gehaald.![]()
Taz.Magic word.
Haar yoghurt was op, was ze vast vergeten en dacht wss 'kan ik ook meteen melk halen'.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ANNE CANDIR YAHU!
Baba ook hoor.![]()
En toch sDGHIHSGhOHSoihg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik op mezelf ga.
Gewoon eigen duzen. Word helemaal leip hieroooooooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haar yoghurt was op, was ze vast vergeten en dacht wss 'kan ik ook meteen melk halen'.
Soms kan ze heel lief zijn ja.
Lief heee zijn ze somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik aan het werk ben. Typisch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een liefde hier i.t.t. afgelopen 2 topics.
Jij moet ook niet werken wanneer ik afgewerkt ben. Dat is gewoon vraaagen om alle liefde te missen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben. Typisch.
Door wie ben je afgewerkt dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij moet ook niet werken wanneer ik afgewerkt ben. Dat is gewoon vraaagen om alle liefde te missen.
Hihihi.quote:
Ik was een ur geleden klaar. Zit nu weer wat tr drinken met collega's. Ik aan mn colaatje uiteraard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hihihi.
Ik geef je deze, (hihi, did it again), omdat ik het zielig vind dat je nog moet werken.
Kom dan, schatje.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Vandaag ben je: aandachtsfetisjistdoelwit. Zou je als voormalig aandachtsfetisjist blij mee moeten zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Serieus, deze mensen hierlaat me met rust. Ik heb het ook niet over jullie.
Dat was mijn MSN naam vroeger.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe anders bijkomen dan?![]()
Deuce is motivatieboy69
Ik ben lazyassbitch00
Stel doelen die je binnen een paar maanden kunt bereiken. Niet zo focussen op je einddoel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebt
Altijd waar vlaai geserveerd wordt blijft abrikoos over. Echt ALTİJD. Snap niet dat er mensen zijn die echt zo'n hele vlaai kopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis. Tijd om te genieten van restjes spaghetti, en een groot stuk abrikozenvlaai (houd niet van abrikozen, maar als er niks anders is is het toch wel lekker).
/dagboek
Sorry, dit was het laatste stuk. Voor het werk ook een stuk gehad. Elk stuk was ongeveer een kwart vlaai.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Altijd waar vlaai geserveerd wordt blijft abrikoos over. Echt ALTİJD. Snap niet dat er mensen zijn die echt zo'n hele vlaai kopen.
Maar ik kan niet slapen, dus paas mij ook maar een stuk.
Oh en Deuceee, dit topic is tot morgen alleen mijn dagboek kee. Twee mensen die hun #firstworldproblems hier neerkalken wordt te veel heur.
Kruimel en abrikozen vind ik allebei niet geweldig, maar het is beter dan niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik hou niet van kersen/abrikozen. Rijste- en kruimelvlaai zijn meer mijn ding.
het waait knakerhardquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Waait het heel hard, of lijkt het alleen maar zo? Ik hoor wat geluiden...
Survival of the Fittest.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
Lag net een meisje op straat.
Heb haar laten liggen.
Er ging net iemand naar haar toe. Dacht fuck ittttt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, droog weer, Stimo.
Afspraak verkeerd genoteerd en voor niks vroeg opgestaan vandaag (12e i.p.v. 16e). Normaal controleer ik eerst 10 keer.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Het waait hard ja. Stond gewoon te bibberen na het douchen door de wind die door het raam binnenkwam.
Goed excuus voor me om de hardlooptraining even over te slaan.quote:
leukste tijd van het jaar vond ik datquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een mail ontvangen: vandaag komt PostNL langs met een kerstpakket. Jeeej. Na een jaar of 7 weer een kerstpakket in plaats van een cadeaukaart, pluim, keuzekado enzo.
Ah mens, je maakt wat mee zeg. Maar bedankt voor de info though.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
Lag net een meisje op straat.
Heb haar laten liggen.
Verwachte bezorgtijd: 08:30 - 20:30quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leukste tijd van het jaar vond ik dat
Oh wat lief dat je denkt dat ik richting jou postte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah mens, je maakt wat mee zeg. Maar bedankt voor de info though.
Same here, al word die mijne wel op een afhaalpunt bezorgd, dus hoef niet thuis te blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verwachte bezorgtijd: 08:30 - 20:30
Ik zal de vaste bezorger wel even bellen. Als hij vandaag aan het werk is, dan kan ie mij vast wel vertellen wanneer hij verwacht langs te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Same here, al word die mijne wel op een afhaalpunt bezorgd, dus hoef niet thuis te blijven.
Verwachte bezorgtijd; 8:30 - 21:30
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:30 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ik draag ze in mn anushaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:30 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Zo'n pluim vind ik anders nog best prima. Lekker zelf kiezen ipv stomme schaaltjes, knackebrot en smeersels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een mail ontvangen: vandaag komt PostNL langs met een kerstpakket. Jeeej. Na een jaar of 7 weer een kerstpakket in plaats van een cadeaukaart, pluim, keuzekado enzo.
Je klinkt als #kaabee .quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Ze halenn gewoon stukken wegkutstrebers die het hele projectverslag naar hun hand zetten zonder overleg en aan mijn kwaliteit komen... groepjes soms
[ afbeelding ]
Studentstruggles toch :$quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is JP gewoon een kloon van Kb.
#huispiraatje komt over het algemeen wel slimmer en wijzer over dan #kaabee. Ik hetb het idee dat z'n account is gehackt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is JP gewoon een kloon van Kb.
Dan moet je niet in een groepje met #kaabee zittenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Ze halenn gewoon stukken wegkutstrebers die het hele projectverslag naar hun hand zetten zonder overleg en aan mijn kwaliteit komen... groepjes soms
[ afbeelding ]
Leukste is dat ze je kerstpakket inhouden op je salaris.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket ontvangen: fles wijn + giftcard twv ¤ 25 (Bijenkorf)
Groepje met KB erin was altijd een genot, daar had je nog wat aan. Streng maar rechtvaardigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een groepje met #kaabee zitten
Nahhquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket ontvangen: fles wijn + giftcard twv ¤ 25 (Bijenkorf)
Had ik toch liever een blauwe pluim (minimaal) ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nahhjij dacht leuk eindelijk mooi pakket.. lutsers
Jij denkt serieus antwoord op te kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe is de Tundra laminaat van Ikea?
Ik wil er wel antwoord op geven, maar heb er geen ¤uro voor over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij denkt serieus antwoord op te kunnen krijgen?
9 v/d 10 mensen woont hier nog bij zijn/haar ouders dus zullen er geen verstand van hebben.
Volgens mij wonen er toch wel paar op zichzelf, hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
9 v/d 10 mensen woont hier nog bij zijn/haar ouders dus zullen er geen verstand van hebben.
Ik heb gewoon tapijt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Help a female out en geef mij antwoordquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
nhaterrrrquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
#huispiraatje komt over het algemeen wel slimmer en wijzer over dan #kaabee. Ik hetb het idee dat z'n account is gehackt.
Geen idee, heb geen verstand van laminaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Help a female out en geef mij antwoord
gwn naar kampen gaan,quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Help a female out en geef mij antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |