Ik wil er wel antwoord op geven, maar heb er geen ¤uro voor over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij denkt serieus antwoord op te kunnen krijgen?
9 v/d 10 mensen woont hier nog bij zijn/haar ouders dus zullen er geen verstand van hebben.
Volgens mij wonen er toch wel paar op zichzelf, hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
9 v/d 10 mensen woont hier nog bij zijn/haar ouders dus zullen er geen verstand van hebben.
Ik heb gewoon tapijt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Help a female out en geef mij antwoordquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
nhaterrrrquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
#huispiraatje komt over het algemeen wel slimmer en wijzer over dan #kaabee. Ik hetb het idee dat z'n account is gehackt.
Geen idee, heb geen verstand van laminaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Help a female out en geef mij antwoord
gwn naar kampen gaan,quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Help a female out en geef mij antwoord
Cok incesin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen verstand van laminaat.
Probeer het in K&W? Gewoon een tip. Helemaal gratis. Van mij, aan jou. Aardig he?
Broer heeft het laatst gekocht, moet nog gelegd worden. Maar volgens mij wel goed hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe is de Tundra laminaat van Ikea?
Jaartje of 10?..quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Broer heeft het laatst gekocht, moet nog gelegd worden. Maar volgens mij wel goed hoor.
Hoelang wil je er mee doen?
Hornbach heeft vele soorten in diverse klasse.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaartje of 10?..
Karwei heb je ook verschillende soorten zag ik. Of was t Hornbach
Dan heb je mijn woonkamer nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is wel super tof, 3 meter hoog, wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je mijn woonkamer nog niet gezien.Dat lijkt een moderne woning. Bij oudere woningen heb je ramen van bijna 3 meter hoog, super mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ziet je kamer er nu uit?
Klopt. Woningen met flinke raampartijen zijn mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat lijkt een moderne woning. Bij oudere woningen heb je ramen van bijna 3 meter hoog, super mooi.
Hoe ziet je kamer er nu uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Genoeg dozen waar je terecht kanquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
Ik vind die hoge plafonds wel mooi.
Jammer dat ik zelf dakloos ben.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Genoeg dozen waar je terecht kan
#hihidubbelegrap.
Ik vind het hoge plafond in mijn woning maar niks. Maar goed, ik heb dan ook geen zin om er iets leuks van te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
Ik vind die hoge plafonds wel mooi.
Jammer dat ik zelf dakloos ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |