Kruimel en abrikozen vind ik allebei niet geweldig, maar het is beter dan niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik hou niet van kersen/abrikozen. Rijste- en kruimelvlaai zijn meer mijn ding.
het waait knakerhardquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Waait het heel hard, of lijkt het alleen maar zo? Ik hoor wat geluiden...
Survival of the Fittest.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
Lag net een meisje op straat.
Heb haar laten liggen.
Er ging net iemand naar haar toe. Dacht fuck ittttt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, droog weer, Stimo.
Afspraak verkeerd genoteerd en voor niks vroeg opgestaan vandaag (12e i.p.v. 16e). Normaal controleer ik eerst 10 keer.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Het waait hard ja. Stond gewoon te bibberen na het douchen door de wind die door het raam binnenkwam.
Goed excuus voor me om de hardlooptraining even over te slaan.quote:
leukste tijd van het jaar vond ik datquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een mail ontvangen: vandaag komt PostNL langs met een kerstpakket. Jeeej. Na een jaar of 7 weer een kerstpakket in plaats van een cadeaukaart, pluim, keuzekado enzo.
Ah mens, je maakt wat mee zeg. Maar bedankt voor de info though.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
Lag net een meisje op straat.
Heb haar laten liggen.
Verwachte bezorgtijd: 08:30 - 20:30quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leukste tijd van het jaar vond ik dat
Oh wat lief dat je denkt dat ik richting jou postte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah mens, je maakt wat mee zeg. Maar bedankt voor de info though.
Same here, al word die mijne wel op een afhaalpunt bezorgd, dus hoef niet thuis te blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verwachte bezorgtijd: 08:30 - 20:30
Ik zal de vaste bezorger wel even bellen. Als hij vandaag aan het werk is, dan kan ie mij vast wel vertellen wanneer hij verwacht langs te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Same here, al word die mijne wel op een afhaalpunt bezorgd, dus hoef niet thuis te blijven.
Verwachte bezorgtijd; 8:30 - 21:30
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:30 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Ik draag ze in mn anushaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:30 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Zo'n pluim vind ik anders nog best prima. Lekker zelf kiezen ipv stomme schaaltjes, knackebrot en smeersels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een mail ontvangen: vandaag komt PostNL langs met een kerstpakket. Jeeej. Na een jaar of 7 weer een kerstpakket in plaats van een cadeaukaart, pluim, keuzekado enzo.
Je klinkt als #kaabee .quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Ze halenn gewoon stukken wegkutstrebers die het hele projectverslag naar hun hand zetten zonder overleg en aan mijn kwaliteit komen... groepjes soms
[ afbeelding ]
Studentstruggles toch :$quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is JP gewoon een kloon van Kb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |