die is nou niet echt knapper dan liz gilliesquote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik doe het wel voor HPLC:
[ afbeelding ]
Zo moeilijk is het niet. Twee keer klikkenquote:
Wehelellll :0quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is nou niet echt knapper dan liz gillies
Ik gok 24quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er te hebben?
Rond de 20. .quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoeveel denk je er te hebben?
Wie heeft er tot nu toe de meeste stemmen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef terrastegel het volgende:
Ik ben ook best benieuwd wie de meest geliefde user wordt.
Wie staat er nu aan kop?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef terrastegel het volgende:
Ik ben ook best benieuwd wie de meest geliefde user wordt.
Ik weet alleen dat supergirl ruim aan kop staat bij Tatjana Simic.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef terrastegel het volgende:
geen idee, nog niet naar gekeken eigenlijk
Nee hoor, ik hield mijn ogen dichtquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef john-hert het volgende:
[..]
Goed gegokt man, je had vast nog niet in dat topic gekeken
TT en OP kopieren?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Twee keer klikken
Oke, dan moet ik je maar geloven, iemand met maar 2 notes moet wel eerlijk zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hield mijn ogen dicht
Onderaan staat ook een 'open nieuw deel'-knopjequote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
Zal wel een snellere maniervoor zijn die ik niet ken
Er staat gewoon open een nieuw deel als die dicht is.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
Man man manquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
Ik heb minder dan jijquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke, dan moet ik je maar geloven, iemand met maar 2 notes moet wel eerlijk zijn.
Dat weet je na 8 maanden en ruim 5 duizend posts nog steeds niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
wordt ikquote:
Heb ik 5000 posts?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat weet je na 8 maanden en ruim 5 duizend posts nog steeds niet?
Bijna 6000 alquote:
godver pauske heb ik 3 minuten van mijn leven verspild aan picas van liz zoeken + posten en je reageert niet eensquote:
Nou over het algemeen wel. 1 keer per 8.500 posts schiet ik uit m'n slof.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke, dan moet ik je maar geloven, iemand met maar 2 notes moet wel eerlijk zijn.
Ja ik kan niet zo snel op mobielquote:Op donderdag 11 december 2014 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver pauske heb ik 3 minuten van mijn leven verspild aan picas van liz zoeken + posten en je reageert niet eens
snotaap
DAT IS JUIST GEILquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo snel op mobiel![]()
Moet wel zeggen: mooie piccas!![]()
![]()
Maar wel beetje dark steeds die mevrouw
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
Ik krijg bijna nooit meer notes, ik vraag me af of ik me beter gedraag of dat de mods het gewoon opgegeven hebben
Komt omdat je Spartacus bent man, de lieveling van het gewone volk, als ze je straffen komen er rellen en alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
Ik krijg bijna nooit meer notes, ik vraag me af of ik me beter gedraag of dat de mods het gewoon opgegeven hebben
spartacus nog nooit gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je Spartacus bent man, de lieveling van het gewone volk, als ze je straffen komen er rellen en alles.
Toen kwam ikquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]EikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]als dat serieus gebeurt in de finale mag u mijn schijt opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat niet voor niks in een spoiler.quote:
Vette serie hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Die (oude) film herinner ik mij vaag, die serie weet ik geen reet van, alleen dat er veel reten en tetten en lullen in beeld komen.
heb ik game of thrones ook voor tochquote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vette serie hoor![]()
Veel tetten en bloed
Welk account postte je eerst op dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef terrastegel het volgende:
Mijn account is van 2011 en ik heb nog maar 1200 posts
maarja ik ben sinds vorige maand pas terug actief op dit account.
ook niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Band of brothers, das pas een bazenserie![]()
Spartacus is een heldenserie, gewoon kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
ach ja heb ik tenminste een serie minder die ik moet kijken
Beverton jwzquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk account postte je eerst op dan?
op deze, maar ik deed er niet veel mee. nu opeens wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk account postte je eerst op dan?
maar hij heeft het einde al gespoiledquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spartacus is een heldenserie, gewoon kijken
En de prequel ook kijken
Gedownload en staat te wachten, eerst maar Blade: The Seriesquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Band of brothers, das pas een bazenserie![]()
Nah, in 2013 vooral. En toen kreeg ik een ban die eigenlijk een half jaar zou duren.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.
Ik had het niet over de serie maar over de film, al zal die niet veel anders kunnen eindigen lijkt mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
ach ja heb ik tenminste een serie minder die ik moet kijken
Schavuitquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, in 2013 vooral. En toen kreeg ik een ban die eigenlijk een half jaar zou duren.
Heeft uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo geduurdquote:
Veel plezier ermee, vooral de delen in bastogne en in Nederland zij leuk vind ik zelf. En op het einde is het ook mooi.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gedownload en staat te wachten, eerst maar Blade: The Series
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo geduurd
KLB-verkiezingen winnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmen
Spartacus heeft echt bestaan het het Romeinse Rijk heeft nog honderden jaren doorgeleefd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar hij heeft het einde al gespoiled
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmen
ja, sturen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?
jaquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat moeten mods handmatig uitzetten.quote:
series kijken terwijl ik het einde weet vind ik niksquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Spartacus heeft echt bestaan het het Romeinse Rijk heeft nog honderden jaren doorgeleefd.
Hij is sowieso dood. Maar dat maakt de serie niet minder vet
Ja als je alleen een dm-ban krijgt, bij normale bans gaat dat tegenwoordig automatisch geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat moeten mods handmatig uitzetten.
Deden ze ook bij mij toen ik teveel correspondeerde
Dat helpt vaak wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Gewoon even een mail sturen naar fok! en vragen om een vermindering van de ban of hoe?
Werkt niet, kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Gewoon even een mail sturen naar fok! en vragen om een vermindering van de ban of hoe?
WTFquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik eis dat smegmanus ontslagen wordt
nee bij jou niet neequote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Werkt niet, kan ik je verzekeren
stevenquote:
Waar is dat gaande?quote:
Aansteller, het is in mijn ogen zo'n beetje algemene kennis dat Spartacus dood ging, gewoon een stukje geschiedenis. Ook al weet je het einde dan weet je nog de overige 99% van een serie niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijken terwijl ik het einde weet vind ik niks
ook nooit aan the sopranos begonnen doordat ik weet dat het een ontzettend schijtfinale heeft
Dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aansteller, het is in mijn ogen zo'n beetje algemene kennis dat Spartacus dood ging, gewoon een stukje geschiedenis. Ook al weet je het einde dan weet je nog de overige 99% van de serie niet.
Tenzij je ook op PM/DM geband wordtquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ik ben dan ook een enorme josti op het gebied van geschiedenis. laatst heel boardwalk empire gekeken(bazenseriequote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aansteller, het is in mijn ogen zo'n beetje algemene kennis dat Spartacus dood ging, gewoon een stukje geschiedenis. Ook al weet je het einde dan weet je nog de overige 99% van de serie niet.
Sommige mensen hebben een baanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef HPLC het volgende:
Die ONZ mods zijn de laatste tijd echt nooit aanwezig. De meeste zie je pas in de avond verschijnen. Alleen smegmanus is nog wel eens overdag aanwezig.
Sukkels heb je er altijd tussen zitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan
Ja, maar nu blokkeren ze jong talentquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders word jij onz-mod, klb mod word je schijnbaar toch niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb daar niets te zoeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:13 schreef john-hert het volgende:
[..]
Anders word jij onz-mod, klb mod word je schijnbaar toch niet.
Zo zo, een atelier. Jij bent zeker zo'n vieze gore linkse grachtengordelbewoner.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef terrastegel het volgende:
Ik moet zaterdag ook werken, en no way dat ik de kans heb om op me telefoon te kijken om te fok!en.
Volgens mij sta ik dan meteen op straat. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik in een atelier werk, dus er is geen tijd voor getreuzel.
een atelier in de metaal industrie wel te verstaanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo zo, een atelier. Jij bent zeker zo'n vieze gore linkse grachtengordelbewoner.
En je doet daar een beetje de boekhouding?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
een atelier in de metaal industrie wel te verstaan
Nee, ik bewerk daar metaalquote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En je doet daar een beetje de boekhouding?
Ik heb dit soort shit maar opgegeven.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef HPLC het volgende:
*metaalindustrie
*welteverstaan
Gewoon alle woorden aan elkaar schrijven.
Klinkt vermoeiend.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef terrastegel het volgende:
Lassen, slijpen, schuren, knippen, plooien etc
Zal ik die spoilen?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
verrek zeg ben er net pas achter dat de serie-finale van sons of anarchy paar dagen geleden was
kga denk ff de laatste 4 afleveringen kijken, beetje aardig tegen elkaar blijven terwijl ik weg ben
Gemma gaat dood.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
verrek zeg ben er net pas achter dat de serie-finale van sons of anarchy paar dagen geleden was
kga denk ff de laatste 4 afleveringen kijken, beetje aardig tegen elkaar blijven terwijl ik weg ben
bahquote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is gewoon vroeg opstaan op zaterdag
Gewoon 6 dagen in de week om 7 uur knallen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is gewoon vroeg opstaan op zaterdag
Ik had nooit verwacht dat ze Abel zou vermoorden.quote:
Op zaterdag is het 6 uur.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 6 dagen in de week om 7 uur knallen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
WAAROM BEN IK NOG BLIJVEN LEZEN
EIKELS
Dit is wel een note waardquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
EIKELS
Gemma schiet eerst Tara dood, relax een beetje man.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
EIKELS
Privé informatie lekken mag niet meer heh.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef jamesdeen het volgende:
lol deadprez ik moest aan jou denken toen ik deze video zag
Ik ook hoor, maar soms vind ik het gewoon leukquote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb dit soort shit maar opgegeven.
JE VERGEET EEN PUNT!!!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar soms vind ik het gewoon leuk
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef jamesdeen het volgende:
lol deadprez ik moest aan jou denken toen ik deze video zag
Nee, dat is mijn punt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat je geen punt aan het einde van je zin zet.
Gewoon Battlestar Galactica (de nieuwe) gaan kijken mangquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
GODVERDOMME
KANKER
TERING
EIKELS
Family Guyquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Gewoon alleen South Park, American Dad en Boondocks kijken.
Family Guyquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ah daar ben je weerquote:
American Dadquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.quote:
srs?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lag wel in het ziekenhuis, nog niet eens zo slecht gegokt dus
Ik vind die Bender wel 'aardig'.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.
De characters zijn sowieso allemaal niet slecht ofzo, maar ik vind er gewoon weinig aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind die Bender wel 'aardig'.
Hoe kun je Futurama nou niet leuk vinden?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb Futurama al meerdere keren een kans gegeven, maar ik vind er niks aan.
Watskeburt?quote:
Tsja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe kun je Futurama nou niet leuk vinden?
Drank en een lever die blijkbaar niet meer naar behoren functioneert. Ze zijn nog aan 't onderzoeken. Gedoe was het wel.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drank en een lever die blijkbaar niet meer naar behoren functioneert. Ze zijn nog aan 't onderzoeken. Gedoe was het wel.
Je 10.000ste post waarin ik gequote word. Wat een eerquote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou er geen punt van maken.
Nou, zou de vlag uit hangenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je 10.000ste post waarin ik gequote word. Wat een eer
Het stemtopic zelf echter niet, dat is wel jammer.quote:
Ja toevalligquote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
9.999 als je op mij doelt
Ja, logisch als je om de haverklap in een nieuw topic moet stemmen.. Doet het gewoon in één keer goedquote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het stemtopic zelf echter niet, dat is wel jammer.
heh?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, logisch als je om de haverklap in een nieuw topic moet stemmen.. Doet het gewoon in één keer goed
De prinsenvlag of die ene met een swastika?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, zou de vlag uit hangen
Post doorgestuurd naar de antifa.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?
De vlag van de Galapagoseilanden.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De prinsenvlag of die ene met een swastika?
Shit, nu kan ik mijn zolderkamer helemaal niet meer verlatenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar de antifa.
Ja heel toevallig is het namelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zat meer dan een dag tussen.. boeiend ook trouwens ..
Alleen Etto weet hoe die er uit ziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De vlag van de Galapagoseilanden.
datismijnmening ook welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen Etto weet hoe die er uit ziet.
OPGEZOCHT!! TR GEMACHTquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedaan..
gewoon gokken danquote:
Ja oké, dat soort vragen moet je gewoon negerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Welke Franse Basketballer brak op 14 februari 1645 zijn teen?"
Negeren of Googelenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, dat soort vragen moet je gewoon negeren
Ik zei toch al heb 3000% winst op imtech hoef nooit meer te werken man.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter ga je goed beleggen eend
Dat is lamequote:
Oh shit, die was ik helemaal vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd. Het nominatie topic voor de topocs id ook dood.
Oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als er niemand in dat topic op mij heeft gestemd, dan stem ik niet trouwens
Ik niet één keer. Schaam jequote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedaan..
Ik heb nog een plekje open bij irritantste troll, maar daar word je denk ik niet warm van?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
fuck jullie, ik ga niet stemmen dus
zullen we op elkaar stemmen #geyl #pactquote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als er niemand in dat topic op mij heeft gestemd, dan stem ik niet trouwens
Alsof ik die verdien..quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nog een plekje open bij irritantste troll, maar daar word je denk ik niet warm van?
Je kan Copthorne vervangen in het homoclubje met Paus, Derman en nog iemandquote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zullen we op elkaar stemmen #geyl #pact
Wie zijn in hemelsnaam Paus en Dermanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan Copthorne vervangen in het homoclubje met Paus, Derman en nog iemand
Nee. Ja. Weet niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zullen we op elkaar stemmen #geyl #pact
Brave broederquote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ik zei tenminste netjes dat ik niet meer meedeed aan de vraag als ik het opgezocht had
swsquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wie zijn in hemelsnaam Paus en Derman
KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatiequote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
Heb je een linkje, hoink? Zie het zo gauw niet staan
hoerenjongquote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie
hehequote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie
ga gewoon stemmen manquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou niet weten op wie
Ik had hem nu zelf al gevondenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef jamesdeen het volgende:
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn
SORRYquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had hem nu zelf al gevonden
Is het ooit grappig geweest?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
Sinds wanneer is hont niet meer grappig?
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is het ooit grappig geweest?
Ik vind het nog steeds grappigquote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is het ooit grappig geweest?
Meest geliefde user danquote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
wel een rare keuze voor irritantste troll
retry is een baasjequote:
Discutabelquote:
nee jij dan, met je aberellaquote:
ik heb weer op snakelady gestemd, ondanks dat ik het vaak maar een irritant wijf vind is ze wel de meest empathische user denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meest empathische KLB-er:
deze is lastig
dat vind ik maar een naar mensquote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb weer op snakelady gestemd, ondanks dat ik het vaak maar een irritant wijf vind is ze wel de meest empathische user denk ik
Nomineer van die onderbuik types die altijd "Wat nu als het jouw oma was?!" roepen in rechterafzeiktopics.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meest empathische KLB-er:
deze is lastig
bek dicht godverdommequote:
das geen empathie, dat is gewoon domheidquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nomineer van die onderbuik types die altijd "Wat nu als het jouw oma was?!" roepen in rechterafzeiktopics.
Oh ja, dat is ook wel een goede.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die madelief dan, die heeft ook nog nooit kut-topic gezegd volgens mij
Groenlinks.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
maar alle rechters zijn ook wel vieze d666'ers
quote:
gewoon -sg- natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De Tatjana Simic alleen nog
Ze vond het een kut nominatiequote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel een goede.
Minst vervelende zionist.quote:
DAT IS DE GRAP.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
das geen empathie, dat is gewoon domheid
ohquote:
hoe was je 10.000e post?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar zou haar nooit raken
En een lekkere nog ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
-sg- is wel echt een vrouw volgens mij
het overlijden van die Palestijnse minister is mij zwaar gevallenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
vorige x was het nog 'toffe'
ok man
niks gemist dusquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die was net zo goed als mijn vorige 9999 posts
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
het overlijden van die Palestijnse minister is mij zwaar gevallen
ze had volgens mij een foto in haar fobo eerstquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Raar dat hoink dan ineens geen foto's post hč
Voor mijn tijd natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze had volgens mij een foto in haar fobo eerst
Ik weet niet waar ze gebleven zijn. Was een hele tijd geleden. Leek wel een beetje op een Tatjana Simic maar dan bruin haar en een tongpiercing.quote:
Tongpiercingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze gebleven zijn. Was een hele tijd geleden. Leek wel een beetje op een Tatjana Simic maar dan bruin haar en een tongpiercing.
oja die heb ik wel gezien, zou stiekem wel rakenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze gebleven zijn. Was een hele tijd geleden. Leek wel een beetje op een Tatjana Simic maar dan bruin haar en een tongpiercing.
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oja die heb ik wel gezien, zou stiekem wel raken
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.
hij heeft wel gelijkquote:
die mogen heul geen piercings laten zettenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie geilen op 14 jarige emo meisjes, dan weet je het wel ja
Rebelse 14 jarige emo chicks..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
die mogen heul geen piercings laten zetten
hard gewordenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Rebels 14 jarige emo chicks..
yo. ik hoorde dat je dood was.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie geilen op 14 jarige emo meisjes, dan weet je het wel ja
zou het niet weten eigenlijksquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
tongpiercing is ook niet echt iets voor emomeisjes volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |