Gewoon een saaie zak dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee dat betekend dat ik een goede user ben en geen troll. En dat ik me altijd gedraag

450 notes, echt fantastisch!quote:

Alsof Paus er echt 450 heeftquote:

Slap excuus.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus is te veel werk.

FOK! shop maar die ligt er al een maand uit als het niet langer is.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
waar kan ik trouwens mijn notes tjekken? ben wel benieuwd eigenlijk

FB / Hoeveel notes heb ik? #4quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
waar kan ik trouwens mijn notes tjekken? ben wel benieuwd eigenlijk

Kan je gewoon opvragen in FBquote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef john-hert het volgende:
Wel jammer dat die shop er nog steeds uit ligt, ik wil wel weten of er nog meer notes zij bijgekomen bij mij.

Nou alleen de vraag; vind ik haar echt knapper of word ik misleid door haar naakte borst?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik doe het wel voor HPLC:
[ afbeelding ]

Eerst de FP ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef terrastegel het volgende:
gaan ze die shop nog ooit fixen?

Dat laatste denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou alleen de vraag; vind ik haar echt knapper of word ik misleid door haar naakte borst?

neequote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef terrastegel het volgende:
gokje: nieuwe deel wordt geopend door deadprez

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |