als je hier op klikt en dan weer op de link in dat topic heb je inceptionquote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef voederbietel het volgende:
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie
Dat is correct.quote:Op maandag 8 december 2014 09:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je hier op klikt en dan weer op de link in dat topic heb je inception
maar die is tldr een goed topic is ook nog compactquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik heb me laten vertellen dat dit topic het beste topic van 2014 is:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Je bedoelt dat je een kloon bent?quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik heb me laten vertellen dat dit topic het beste topic van 2014 is:
Deadprez zijn topic is voor usernominaties, al mag hij daar wat beter zijn best voor doen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Roces18 het volgende:
Er bestaat al een KLB verkiezingen topic
KLB / KLB-verkiezingen 2014
maar we weten allemaal dat dit topic beter is
Oke maar dit topic is ook gedoemd te falen, aangezien het afgelopen jaar kwalitatief zeer matig was dankzij al die kutusersquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deadprez zijn topic is voor usernominaties, al mag hij daar wat beter zijn best voor doen.
Ik bedoel dat ik in het andere KLB verkiezingen topic zag dat men massaal voor het topic KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt. koos als beste topic van 2014quote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een kloon bent?
Kun je misschien een paar criteria opsommen voor een goed topic? Dan kan ik een goede keuze makenquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar die is tldr een goed topic is ook nog compact
Waardige nominatie.quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Criteria zijn:quote:Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef BlauweVinkjes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik in het andere KLB verkiezingen topic zag dat men massaal voor het topic KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt. koos als beste topic van 2014
Is het een repost?quote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef voederbietel het volgende:
Een repost een waardige nominatie?
Het is gewoon een mopquote:
Een goed topic moet je serieus laten lachen hardop.quote:Op maandag 8 december 2014 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Criteria zijn:
Amusant geschreven/Grappige OP
Kkgoede backfire
Spannende/aparte wending
Je zou alle 13 pagina's lezen.
(Hoeft niet aan alles te voldoen)
Man dat topic is zo slecht dat het slotjeswaardig is.quote:Op maandag 8 december 2014 10:11 schreef eend112 het volgende:
KLB / [PAINT] Rommel van de action
Deze vond ik wel leuk, maar of het mijn definitieve nominatie wordt betwijfel ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |