er mist ook een hoop. Waar is het backfire topic. De huilie en De Meest opvallende user .bijv . o o oquote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
Een paar maanden geleden werd er al een verkiezingstopic geopend, maar dat was niet echt een succes. Inmiddels is het al december en wordt het wat mij betreft wel weer tijd voor de KLB-verkiezingen. Creds voor de categorieėn gaan naar Geelman, aangezien ik niet creatief genoeg ben om ze zelf te verzinnen.
Beste user:
Beste Mod:
Meest autistische user:
Lekkerste KLB Hunk:
Lekkerste KLB chick:
Irritanste troll:
User met de ergste topicdiarree:
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen:
Meest meelevende user:
Slimste user:
User die als eerste unbanned moet worden:
Beste topic van 2014:

Luie lamlul is het die deadprezquote:Op maandag 8 december 2014 08:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er mist ook een hoop. Waar is het backfire topic. De huilie en de slimste user . De Meest opvallende user .bijv . o o o

Ariana Grande topicquote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
Beste user: Der_Mann en Goejedag
Beste Mod: smegmanus
Meest autistische user: Rezania
Lekkerste KLB Hunk:Henk Krol
Lekkerste KLB chick:mapima
Irritanste troll: deadprez/spongeboss/hoink (kloons)
User met de ergste topicdiarree: Guus_Geluk7
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen: Sanasoufi
Meest meelevende user: /
Slimste user:PausNicolaas
User die als eerste unbanned moet worden:beverton!!!
Beste topic van 2014:

Dit is niets anders dan een ordinaire poging om stemmen voor je te winnen, wagelijkquote:

APquote:Op maandag 8 december 2014 00:54 schreef Klokov het volgende:
Bij deze mijn nominaties:
Beste user: Dimachaerus
Beste Mod: Snakey
Meest autistische user: Dimachaerus
Lekkerste KLB Hunk: Jahr00n
Lekkerste KLB chick: She
Irritanste troll: Mapima
User met de ergste topicdiarree: Fylax
Welke KLB'er heeft de meeste kans om in '15 aan de vrouw te komen: Dimachaerus
Meest meelevende user: Frank_Debrin
Slimste user: Jahroon
User die als eerste unbanned moet worden: Advanced_Power
Beste topic van 2014: KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.

Jammer.quote:Op maandag 8 december 2014 12:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij hebben we het hier een tijd terug uitgebreid over gehad en was er een redelijk mooie lijst. Wat dit hier nou voor pauperlijst is weet ik ook niet. Niet de moeite waard om (nog een keer) te stemmen op deze manier.

Je hebt zelf notabene een extra verkiezingstopic aangemaakt, wat voor bagger is dat dan.quote:

quote:Op maandag 8 december 2014 12:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Je hebt zelf notabene een extra verkiezingstopic aangemaakt, wat voor bagger is dat dan.

Ik ben het een keer met je eens.quote:Op maandag 8 december 2014 12:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je hebt zelf notabene een extra verkiezingstopic aangemaakt, wat voor bagger is dat dan.

Het eens zijn met een alcoholistische schizofreen met pedofiele neigingen is nooit een goed idee.quote:

je krijgt vanavond een koekje van je moederquote:Op maandag 8 december 2014 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil iedereen hier even laten weten dat ik tot nu toe de meeste stemmen heb voor beste user. beetje nutteloos om hier mee verder te gaan omdat ik al zo ver voorsta.
wanneer ontvang ik mijn trofee?

ik ben al oud genoeg, ik pak zelf een koekje wanneer ik dat wilquote:Op maandag 8 december 2014 13:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
je krijgt vanavond een koekje van je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |