als je hier op klikt en dan weer op de link in dat topic heb je inceptionquote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef voederbietel het volgende:
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie
Dat is correct.quote:Op maandag 8 december 2014 09:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je hier op klikt en dan weer op de link in dat topic heb je inception
maar die is tldr een goed topic is ook nog compactquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik heb me laten vertellen dat dit topic het beste topic van 2014 is:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Je bedoelt dat je een kloon bent?quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik heb me laten vertellen dat dit topic het beste topic van 2014 is:
Deadprez zijn topic is voor usernominaties, al mag hij daar wat beter zijn best voor doen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Roces18 het volgende:
Er bestaat al een KLB verkiezingen topic
KLB / KLB-verkiezingen 2014
maar we weten allemaal dat dit topic beter is
Oke maar dit topic is ook gedoemd te falen, aangezien het afgelopen jaar kwalitatief zeer matig was dankzij al die kutusersquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deadprez zijn topic is voor usernominaties, al mag hij daar wat beter zijn best voor doen.
Ik bedoel dat ik in het andere KLB verkiezingen topic zag dat men massaal voor het topic KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt. koos als beste topic van 2014quote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een kloon bent?
Kun je misschien een paar criteria opsommen voor een goed topic? Dan kan ik een goede keuze makenquote:Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar die is tldr een goed topic is ook nog compact
Waardige nominatie.quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Criteria zijn:quote:Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef BlauweVinkjes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik in het andere KLB verkiezingen topic zag dat men massaal voor het topic KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt. koos als beste topic van 2014
Is het een repost?quote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef voederbietel het volgende:
Een repost een waardige nominatie?
Het is gewoon een mopquote:
Een goed topic moet je serieus laten lachen hardop.quote:Op maandag 8 december 2014 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Criteria zijn:
Amusant geschreven/Grappige OP
Kkgoede backfire
Spannende/aparte wending
Je zou alle 13 pagina's lezen.
(Hoeft niet aan alles te voldoen)
Man dat topic is zo slecht dat het slotjeswaardig is.quote:Op maandag 8 december 2014 10:11 schreef eend112 het volgende:
KLB / [PAINT] Rommel van de action
Deze vond ik wel leuk, maar of het mijn definitieve nominatie wordt betwijfel ik.
Als het een origenele adaptatie is dan mag het van mij nog.quote:Op maandag 8 december 2014 10:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een goed topic moet je serieus laten lachen hardop.
Daarnaast moet die ook origineel zijn, dus geen kopie van een andere website
O wachr datr is niet de goeie ha ha wacht even hoorquote:Op maandag 8 december 2014 10:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man dat topic is zo slecht dat het slotjeswaardig is.
geen idee u ben de baasquote:Op maandag 8 december 2014 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het een origenele adaptatie is dan mag het van mij nog.
Maar dat topic van die chick is dus gediskwalificeerd?
Deze.quote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
Nikonlover ontmaskerd
Die ja. Ik dacht eigenlijk dat het al langer terug wasquote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
Nikonlover ontmaskerd
eerste 4 paginas gelezen, wil 2minuten van mijn leven terugquote:Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
Nikonlover ontmaskerd
Nikonlover is KLB aandachtshoer van 2013, zo staat onder zijn username, dus het ontmasker-topic moest wel uit 2014 komen want nikonlover stopte met FOK! na zijn ontmaskeringquote:Op maandag 8 december 2014 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die ja. Ik dacht eigenlijk dat het al langer terug was
Alsof ik dat ga onthoudenquote:Op maandag 8 december 2014 10:29 schreef BlauweVinkjes het volgende:
[..]
Nikonlover is KLB aandachtshoer van 2013, zo staat onder zijn username, dus het ontmasker-topic moest wel uit 2014 komen want nikonlover stopte met FOK! na zijn ontmaskering
Haha ik zag het ook pas netquote:
Al vergeten joh.quote:Op maandag 8 december 2014 10:29 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Nikonlover is KLB aandachtshoer van 2013, zo staat onder zijn username, dus het ontmasker-topic moest wel uit 2014 komen want nikonlover stopte met FOK! na zijn ontmaskering
quote:Op maandag 8 december 2014 10:29 schreef hoink581 het volgende:
KLB / De verdwijning van Haywood en het blauwe worstenfestijn
Stiekem toch nog even mijzelf op de borst kloppen.
Apart dat het mocht. Want volgens mij mocht je geen foto's van andere users plaatsen zonder toestemming............quote:Op maandag 8 december 2014 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit.. En niets anders
Pareltje
Misschien wordt voor echte grafusers een uitzondering gemaakt?quote:Op maandag 8 december 2014 11:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Apart dat het mocht. Want volgens mij mocht je geen foto's van andere users plaatsen zonder toestemming............
Moet je niet bij mij zijnquote:Op maandag 8 december 2014 11:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Apart dat het mocht. Want volgens mij mocht je geen foto's van andere users plaatsen zonder toestemming............
Hier ben ik het mee eens. Net weer gelezen en ging nogmaals stukquote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Deze mag op de shortlist. Hard om gelachen i.i.g.quote:Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef BlauweVinkjes het volgende:
Is de jaarmix al bijna klaar?quote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze mag op de shortlist. Hard om gelachen i.i.g.
De vraag is of het wel kan. Knip/plak mop.quote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Deze mag op de shortlist. Hard om gelachen i.i.g.
Ik heb dit vorig jaar ook georganiseerd, dus stop je kankercommentje maar diep in je uitgewoonde holletje, kutnewbje.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Rot op met je falend kuttopic om een beetje populair te doen
quote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar ook georganiseerd, dus stop je kankercommentje maar diep in je uitgewoonde holletje, kutnewbje.
Bwehehehehequote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar ook georganiseerd, dus stop je kankercommentje maar diep in je uitgewoonde holletje, kutnewbje.
De gemoederen lopen hoog opquote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
die van Freek wint wel.quote:Op maandag 8 december 2014 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Criteria zijn:
Amusant geschreven/Grappige OP
Kkgoede backfire
Spannende/aparte wending
Je zou alle 13 pagina's lezen.
(Hoeft niet aan alles te voldoen)
Misschien dat hij even bij jou wat stoom kan afblazen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De gemoederen lopen hoog op
quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Misschien dat hij even bij jou wat stoom kan afblazen?
beter goed gejat dan slecht bedacht. Meesterlijk hard om gelachen dus gewoon nominerenquote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De vraag is of het wel kan. Knip/plak mop.
Nee is gewoon een oude grap, maar dan fucking nice uitgewerkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef john-hert het volgende:
[..]
Die chick zonder benen topic schijnt een repost te zijn.
Ik denk niet dat we het kunnen diskwalificeren anders dan moeten alle verzonnen topics hetzelfde lot ondergaan.quote:
Deze is ook wel van een heel ander niveau dan de meeste verzonnen topics.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het kunnen diskwalificeren anders dan moeten alle verzonnen topics hetzelfde lot ondergaan.
Heb ook op Gotze gestemd als Nederlands voetballer van het jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:24 schreef Roces18 het volgende:
moet het een KLB topic zijn?/
Dit is de enige die ik mij nog kan herinneren namelijk die de moeite waard was om te lezen
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Was hij maar nederlands voetballerquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ook op Gotze gestemd als Nederlands voetballer van het jaar.
Wel in 2011, want dat vond ik een goed jaar voor hem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
maar laten we eerlijk zijn dat topic hoort eigenlijk in klb te staan ipv onzquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
KLB verkiezingen 2014, een topic uit klb en 2014 dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:24 schreef Roces18 het volgende:
moet het een KLB topic zijn?/
Dit is de enige die ik mij nog kan herinneren namelijk die de moeite waard was om te lezen
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |