quote:II. Geestelijke geschitkheid
b. ernstig gestoord inzicht of gedrag
volgen mijn huidige advocaat sta ik er slecht voor maar ik ga een nieuwe advocaat nemen die wel verstand heeft want je mag idd gewoon driften fuckin cbrquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Staat nergens in de wet dat je niet mag driften on rotterdam mattie. aanklagen die shit
Nee, dat mag dus niet in Nederland. En dit zeg ik niet vaak, maar het CBR heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef amenth het volgende:
[..]
volgen mijn huidige advocaat sta ik er slecht voor maar ik ga een nieuwe advocaat nemen die wel verstand heeft want je mag idd gewoon driften fuckin cbr
Dit maakt je verhaal in één klap ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef amenth het volgende:
helaas werd ik door de helicopter alsnog gevonden
waar staat dat dan ik werd eert aangeklaagd voor poging tot moord maar dit konde ze nie bewijze dus kreeg m terug maar nu alnog kwijt dat klopt toch nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet in Nederland. En dit zeg ik niet vaak, maar het CBR heeft gewoon gelijk.
Het is Rotterdam en gezien het gedrag van TS was het waarschijnlijk niet in een beste buurt. Dus nog best wel geloofwaardig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit maakt je verhaal in één klap ongeloofwaardig.
Artikel 5 WVWquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef amenth het volgende:
[..]
waar staat dat dan ik werd eert aangeklaagd voor poging tot moord maar dit konde ze nie bewijze dus kreeg m terug maar nu alnog kwijt dat klopt toch niet
Klein piemeltje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Nu vraag ik me toch af hé. Waarom was TS over een rotonde aan het driften?
Dat is cultuur denk ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Nu vraag ik me toch af hé. Waarom was TS over een rotonde aan het driften?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |