quote:II. Geestelijke geschitkheid
b. ernstig gestoord inzicht of gedrag
volgen mijn huidige advocaat sta ik er slecht voor maar ik ga een nieuwe advocaat nemen die wel verstand heeft want je mag idd gewoon driften fuckin cbrquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Staat nergens in de wet dat je niet mag driften on rotterdam mattie. aanklagen die shit
Nee, dat mag dus niet in Nederland. En dit zeg ik niet vaak, maar het CBR heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef amenth het volgende:
[..]
volgen mijn huidige advocaat sta ik er slecht voor maar ik ga een nieuwe advocaat nemen die wel verstand heeft want je mag idd gewoon driften fuckin cbr
Dit maakt je verhaal in één klap ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef amenth het volgende:
helaas werd ik door de helicopter alsnog gevonden
waar staat dat dan ik werd eert aangeklaagd voor poging tot moord maar dit konde ze nie bewijze dus kreeg m terug maar nu alnog kwijt dat klopt toch nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet in Nederland. En dit zeg ik niet vaak, maar het CBR heeft gewoon gelijk.
Het is Rotterdam en gezien het gedrag van TS was het waarschijnlijk niet in een beste buurt. Dus nog best wel geloofwaardig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit maakt je verhaal in één klap ongeloofwaardig.
Artikel 5 WVWquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef amenth het volgende:
[..]
waar staat dat dan ik werd eert aangeklaagd voor poging tot moord maar dit konde ze nie bewijze dus kreeg m terug maar nu alnog kwijt dat klopt toch niet
Klein piemeltje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Nu vraag ik me toch af hé. Waarom was TS over een rotonde aan het driften?
Dat is cultuur denk ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Nu vraag ik me toch af hé. Waarom was TS over een rotonde aan het driften?
Heb jij die afbeelding nog open staan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:14 schreef Erasmo het volgende:
Gelukkig post je het zaaknummer hier ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:22 schreef amenth het volgende:
het is helaas allemaal zwaar overdreven want ik heb gewoon erg sterke motor die al gauw klinkt alsof je hard rijd bmw m5 dus daarom denke ze dat maar ik ga het aankaarten eventuele advocaten kunnen me helpen bij contact opnemen ik betaal normaal tarifef
wrm laat gwn me broertje rijdequote:Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik zeg doenHeb je straks nog minder geld en geen rijbewijs. Ga ook vooral met je auto naar het CBR, dan mag je die ook inleveren.
Dat is nog beter ja, neem je familie mee, worden jullie allemaal uitgezetquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:13 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er advocaten die me kunnen helpen goeie klacht indiene hiervoor
ja mijn XK breekt ook nogal snel uit.. maar toch heb ik mijn rijbewijs nog..quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:22 schreef amenth het volgende:
het is helaas allemaal zwaar overdreven want ik heb gewoon erg sterke motor die al gauw klinkt alsof je hard rijd bmw m5 dus daarom denke ze dat maar ik ga het aankaarten eventuele advocaten kunnen me helpen bij contact opnemen ik betaal normaal tarifef
Dit verhaal blijf ik volgenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:13 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er advocaten die me kunnen helpen goeie klacht indiene hiervoor
en hoe denk jij dat te gaan winnen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:26 schreef amenth het volgende:
nu allemaal lachen dit dat k laat wel zien alz hoger beroep heb gewonne dan prate jullie wel anderz
Je zit nu in de ambtelijke mallemolen van het CBR. Die ambtelijke mallemolen:quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:26 schreef amenth het volgende:
nu allemaal lachen dit dat k laat wel zien alz hoger beroep heb gewonne dan prate jullie wel anderz
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
en hoe denk jij dat te gaan winnen?
ik ga goeie advocaad inchakelen en me beroepen op hoger beroepquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
en hoe denk jij dat te gaan winnen?
met welke argumenten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef amenth het volgende:
[..]
[..]
ik ga goeie advocaad inchakelen en me beroepen op hoger beroep
'quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:31 schreef Parzival het volgende:
[..]
met welke argumenten?
je snapt dat hoger beroep ook kan inhouden dat je straf zwaarder wordt he..
Ineens begrijp ik heel goed dat je ze rijbewijs afnemen in verband met een psychische aandoening.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:33 schreef amenth het volgende:
de recherche hefet me niet voor nikz vrij gelaten duz ik zta er zowiezo goed voor zorry mn letter normale i kapot
ja daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Pluto41 het volgende:
LOL CBR heeft geen poot om op te staan aangezien de rechtbank je waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar zal verklaren. De verbalisant was gewoon op de verkeerde plek. Driften moet gewoon kunnen. tis hier niet NK ofzo :p
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef amenth het volgende:
[..]
volgen mijn huidige advocaat sta ik er slecht voor maar ik ga een nieuwe advocaat nemen die wel verstand heeft want je mag idd gewoon driften fuckin cbr
moet k dit opneem in mn beroep klinkt wel goed met dure woordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:01 schreef Dingflofbips het volgende:
TS heeft duidelijk een moeilijke jeugd gehad. Waarschijnlijk een identiteitscrisis en slachtoffer van vele discriminerende situaties. Wij Nederlanders hebben hier een grote schuld aan, een hele grote schuld. Daarom snap ik de intenties van TS om een advocaat in de arm te nemen. Onze staat heeft gefaald bij het vormen van de identiteit en kansen op een normaal, ontwikkeld leven. Het driften en inrijden op een verbalisant zijn hier overduidelijke tekenen van... een soort roep om aandacht. Die wij niet over het hoofd mogen zien als maatschappij, aangezien wij dit hebben veroorzaakt door onvoldoende begrip voor de situatie te hebben van TS en zijn rasgenoten
Hij die anders beweert is een racist.
ook even aangeven dat je een recidivist bent..quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:06 schreef amenth het volgende:
[..]
moet k dit opneem in mn beroep klinkt wel goed met dure woorden
Kan ik regelen voor n.zacht prijsjequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:06 schreef amenth het volgende:
[..]
moet k dit opneem in mn beroep klinkt wel goed met dure woorden
wat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:15 schreef Parzival het volgende:
[..]
ook even aangeven dat je een recidivist bent..
denk dat TS zich niet laat stoppen door het afnemen van een rijbewijsje hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
TS, je bent een lul en je hebt maar gewoon normaal te rijden.
Ik ben blij dat ik jou niet meer op de weg ga tegenkomen. Enorme zak hooi.
Ik krijg, helaas, ook de indruk dat hij hier hersendood genoeg voor is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
denk dat TS zich niet laat stoppen door het afnemen van een rijbewijsje hoor
Dan is het wachten op het topic dat zijn auto ingevorderd is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
denk dat TS zich niet laat stoppen door het afnemen van een rijbewijsje hoor
Kijk maar uit, TS lijkt uit wat ik in de OP lees erg driftig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
TS, je bent een lul en je hebt maar gewoon normaal te rijden.
Ik ben blij dat ik jou niet meer op de weg ga tegenkomen. Enorme zak hooi.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kijk maar uit, TS lijkt uit wat ik in de OP lees erg driftig.
fixedquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:04 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Nu je FOK!-account nog
Hej henk gaat de buurtbarbeqeu nog door gr gr frits en ria en een poot van brutusquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
TS we sturen dit topic even op naar het CBR
gr Henk en Ingrid en de kids
nee het gaat regenenquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hej henk gaat de buurtbarbeqeu nog door gr gr frits en ria en een poot van brutus
ben al zo zlim geweezt om hem op de naam van mn oom te zetten, en alz echt niet terug krijg ga ik gwn zkita zonder maar eerzt de in hogerberoepquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan is het wachten op het topic dat zijn auto ingevorderd is.
Ben je weer dom aan het zwetsen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:45 schreef amenth het volgende:
[..]
ben al zo zlim geweezt om hem op de naam van mn oom te zetten, en alz echt niet terug krijg ga ik gwn zkita zonder maar eerzt de in hogerberoep
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb ook sinds pas een BMW m5 geleased
prive kneus kan normal niet maar me oom regelt werkt bij zo dingquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ben je weer dom aan het zwetsen.
[..]
Natuurlijk. Het verhaal was toen al idioot en je maakt het nu nog idioter, het enige vervelende is dat mijn geheugen zo goed is dat het die lachwekkende onzin nog onthoudt ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:59 schreef amenth het volgende:
[..]
prive kneus kan normal niet maar me oom regelt werkt bij zo ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |