Ik heb dit vorig jaar ook georganiseerd, dus stop je kankercommentje maar diep in je uitgewoonde holletje, kutnewbje.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Rot op met je falend kuttopic om een beetje populair te doen
quote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar ook georganiseerd, dus stop je kankercommentje maar diep in je uitgewoonde holletje, kutnewbje.
Bwehehehehequote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar ook georganiseerd, dus stop je kankercommentje maar diep in je uitgewoonde holletje, kutnewbje.
De gemoederen lopen hoog opquote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
die van Freek wint wel.quote:Op maandag 8 december 2014 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Criteria zijn:
Amusant geschreven/Grappige OP
Kkgoede backfire
Spannende/aparte wending
Je zou alle 13 pagina's lezen.
(Hoeft niet aan alles te voldoen)
Misschien dat hij even bij jou wat stoom kan afblazen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De gemoederen lopen hoog op
quote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Misschien dat hij even bij jou wat stoom kan afblazen?
beter goed gejat dan slecht bedacht. Meesterlijk hard om gelachen dus gewoon nominerenquote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De vraag is of het wel kan. Knip/plak mop.
Nee is gewoon een oude grap, maar dan fucking nice uitgewerkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef john-hert het volgende:
[..]
Die chick zonder benen topic schijnt een repost te zijn.
Ik denk niet dat we het kunnen diskwalificeren anders dan moeten alle verzonnen topics hetzelfde lot ondergaan.quote:
Deze is ook wel van een heel ander niveau dan de meeste verzonnen topics.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het kunnen diskwalificeren anders dan moeten alle verzonnen topics hetzelfde lot ondergaan.
Heb ook op Gotze gestemd als Nederlands voetballer van het jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:24 schreef Roces18 het volgende:
moet het een KLB topic zijn?/
Dit is de enige die ik mij nog kan herinneren namelijk die de moeite waard was om te lezen
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Was hij maar nederlands voetballerquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ook op Gotze gestemd als Nederlands voetballer van het jaar.
Wel in 2011, want dat vond ik een goed jaar voor hem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ook op Gotze gestemd als Nederlands voetballer van het jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |