abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:27:04 #1
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_141863927
Ik slenterde naar huis toen ik plots driemaal op mijn schouder werd getikt. Ik draaide me panikerend om, in de waan dat ik wellicht zou worden overvallen. Je weet het immers nooit in deze wrede samenleving. Voor mij zag ik een vrouw van begin twintig, die mij in het geheel observeerde. Ze had warrig, blond haar en droeg slonzige kledij. Maar wel zodanig dat ze er bewust trashy uitzag, en niet omdat ze elke dag tien blikjes schultenbrau naar binnen werkt. Althans.. ‘Ga jij mij overvallen?’ vroeg ik. ‘ Indien het antwoord ‘ja’ is, wil ik je even mededelen dat ik geen geld bij mij heb, en ook geen blikken schultenbrau. Waarvoor excuses.’ Dit betreurde ze. ‘Een kwalijke zaak, doch mijn intentie was niet om u te overvallen, hoewel een blik schultenbrau mij wel had gelust. Je hebt ze tegenwoordig in oranje blikken, vanwege het WK, was je daar reeds van op de hoogte? Erg ludieke actie. Smaken als gegoten bij een goede koelkasttemperatuur, doch dit geheel terzijde. Ik wilde enkel vragen of je wellicht mijn nieuwe bed wil “uitproberen”, als je begrijpt wat ik bedoel.’ Tijdens het proclameren van “uitproberen” deed ze met haar handen een ‘tussenhaakjes’-gebaar plus een goed uitgevoerde knipoog. ‘Ik wil best jouw bed uitproberen,’ antwoordde ik gevat, inclusief het ‘tussenhaakjes’-gebaar en een knipoog. Echter was ik in alle euforie vergeten dat ik niet kon knipogen, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ging met haar mee naar huis. We liepen al snel een onbeduidend rijtjeshuis binnen in een onbeduidende straat waar hoogstwaarschijnlijk onbeduidende mensen woonden. Zoals overal.

‘En? Is het een goed bed?’ Ze staarde gebiologeerd vanaf haar zetel. ‘Is de matras niet te hard? En hoe zijn de afmetingen?’ Ik ging languit liggen en mijn voeten kwamen een stukje over de rand. ‘Prima bed, hij had echter wel iets langer gemogen.’ Ze keek opgewekt en haalde een papiertje tevoorschijn, waar ze een aantal dingen opschreef. ‘Dat is geen enkel probleem, ga nu maar weer van het bed af.’ Verbaasd stapte ik uit het bed. ‘Ik snap de hele bedoeling hiervan niet? Toen jij op straat de vraag aan mij stelde, had ik gedacht dat het bed op een geheel andere manier zou fungeren als uitprobeersel. ‘ - ‘Ja, ja. Jij denkt wel meer, smerig manneke,’ sprak ze guitig, met een brede grijns op haar gezicht. – ‘Ik denk niks.’ Net toen ik die woorden uitsprak werd ons intrigerende dialoog onderbroken door het geluid van een klappende deur. De vrouw, waarvan ik de naam nog niet wist, sprong verschikt op. ‘Shit, hij is thuis,’ riep ze in paniek. Door haar angst werd ik ook aangestoken. ‘Wie is thuis, wat is dit allemaal voor gekkigheid? Vanwaar paniek?’ - ‘Het is mijn vriend, hij mag niet weten dat ik mensen over de vloer krijg, die het bed komen uitproberen.’ - ‘Aah, op die fiets.’ De man kwam langzaam de trap op. De vrouw werd helemaal dol en begon te krijsen. Uit waanzin probeerde zij een salto op bed te maken, maar haar acrobatiek was niet optimaal, waardoor ze op haar rug, naast het bed, belandde. Als je een iets groter bed had gekocht was dit niet gebeurd, dacht ik tijdens het aanschouwen van dit tafereel. Net voordat de kamerdeur openging, kroop ze kreunend een kast in. Daar stond ik dan.

Hij trad binnen. De vriend had, geheel tegen de verwachtingen in, een ongevaarlijk gezicht. Niet het type dat binnen twee minuten met je hoofd ging skippyballen of je testikels als beleg op zijn brood zou smeren. ‘Hoi,’ zei ik, toch nog enigszins nerveus. De vriend keek niet verbaasd, hij uitte enkel een diepe zucht, alsof hij deze situatie vaker had meegemaakt. ‘Tina, waar zit je!’ schreeuwde hij. Tina gaf geen gehoor. ‘Is Tina wel een beetje zuiver op de graat?’ vroeg ik aan de man. ‘Niet meer,’ bekende de vriend. ‘Ze is totaal ontspoord.’ - ‘Waarom? Vanwege haar naam? Ik zou ook totaal ontsporen met zo’n naam.’ - ‘Nee, de naam is slechts een bijkomstigheid,’ ging de vriend verder. ‘Ze is ontspoord omdat ze niet meer het maatschappelijke ideaal kan nastreven. Iedereen verwacht iets wat zij niet kan zijn. De sociale normen van de Westerse wereld tarten haar. Haar ambities en drang naar perfectie, hebben haar tot waanzin gedreven. Daarom is ze nu een dissident, maar dit uit zich in extreme vormen, zoals je reeds hebt ervaren. Ze koopt te kleine bedden en vraagt op straat te pas en te onpas of mensen het bed willen uitproberen. Daarbij heeft ze ook nog eens een bestaanscrisis.’ Plots kwam er een felle schreeuw uit de kast: ‘De mensheid is slechts een zieke illusie van een sadomasochistische goochelaar!’ – ‘Hier, daar heb je het gedonder al,’ zei de vriend. Ik vertrok snel, terwijl Tina nog in de kast zat. Ik vroeg me af of zij óf de maatschappij gek was. Waarschijnlijk allebei.

[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 03-07-2014 22:20:17 ]
pi_141863948
o shit..
pi_141863993
Ok dus het wel even wennen zo zonder voorhuid.
nee echt niet !
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:31:19 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_141864075
Hoe verzin je het toch. :') 8.9/10
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:31:40 #5
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_141864090
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
Hoe verzin je het toch. :') 3/10
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:32:23 #6
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_141864112
Probeer schilderen eens. Dan heb je minder last van clichés.
pi_141864126
Eerste alinea is ruk. De rest leest heerlijk weg.
pi_141864192
7/10, zou morgen pas nog een keer lezen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:05 #9
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_141864238
tl;dr
pi_141864254
Haha, super _O_ .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  Leukste jonkie 2022 donderdag 3 juli 2014 @ 20:38:48 #11
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_141864397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
Eerste alinea is ruk. De rest leest heerlijk weg.
Dit.

Verder kwaliteit _O_
Je maintiendrai -XOXO-
pi_141864564
Klinkt alsof je thuis was bij Meloewa en HSG-BOMBER
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2014 @ 20:49:01 #13
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_141864816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef .sfinx het volgende:
Klinkt alsof je thuis was bij Meloewa en HSG-BOMBER
:')

Eerder van een tumblrpage van één of andere tiener die verdwaald is in zijn emoties ...
Are you fokking to me?
pi_141864898
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Marie30 het volgende:
verdwaald in emoties ...
zoveel diepte
pi_141864957
"hoi dagboek"
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:52:45 #16
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_141864962
Ik kwam klaar :@
nerovetsrethca
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:53:00 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_141864975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef wastedtime het volgende:
"hoi dagboek"
Nee.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:03:16 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_141865428
Zeer goed. 9,5/10
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_141865576
Weer eens een pareltje tussen alle mapima en Brummetje2.0 rotzooi
pi_141865750
Ik mis de hosseltopics van afcajos
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Moderator donderdag 3 juli 2014 @ 21:19:27 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141866186
als je dit al een vreemde situatie vind dan moet je dit eens lezen:

de zomer is dus aangebroken, wat doe je dan?

je laat je uitnodigen voor een etentje met broer en allerhande familie

dan zit je na wat geruzie over de locatie dus lekker op het terras op je eten te wachten als een koning en krijg je vervolgens van de dames te horen dat er niet gerookt ging worden ... dit beloofde een goede avond of niet dan???

het was nog niets, toen ik een speciaal biertje bestelde kreeg ik opmerkingen als 'je hebt er wel verstand van he ... ' naar mijn kop!

dat was bepaald niet als een comppimentje bedoeld geloof ik maar het kon me niet deren want itt tot de grote broer hoefde ik er niet mee naar huis

na het eten wat prima in orde was zegt meneer ineens 'moet je dit zien geeeeeeek' wijzend naar links dus ik kijk die kant op en wat zie ik???

nou???

ik kijk recht in de kont van de vieste dikste grootste zeekoe van een vrouw die jullie en ik ooit gezien hebben (niemand kan dr gemist hebben) in een zomerjurkje dat ondanks dat je er lowlands onder kunt houden veel en veelste klein was!

voorover gebukt want ze stond met een smerig kweilend hondje zonder neus te praten!!!!

recht erin keek ik!

gelukkig was er nog ondergoed in die maat, het was roze net als de rest van dr .... naja anyways, recht erin dus!

in gedachten riep ik van schrik HOOOOOooooooooooooow! maar dat was blijkbaar hardop want ze draaide zich direct om naar mij toe, en werkte zichzelf overeind
het jurkje bevatte ook aan de voorkant te weinig stof waardoor het beklemmende gevoel zich over mij meester maakte dat er twee gigantische roze kanonskogels op me afkwamen suizen!

eenmaal bij mijn gezicht aangekomen zeiden ze met een smerig vals piepstemmetje 'Wat kêk je nâh, kale kojak!!' of iets in die trend!

ik reageerde met iets van 'jamadamafrtskdk ... !?'

toen stapte er een iel hageneesje vol ADO tattoos uit haar schaduw en die zei toen 'zit je nâh gewoon naar me wêf dr tietêh te kêkêh???'

ik was geschrokken, ik moest met een zinnig deescalerend antwoord komen en riep na een te korte denktijd 'je kêkt dr moelûk omheen he????'

zegtie vervolgens 'ja maui he?? *)'

en toen droop het bizarre stel al kokketerend af ... het arme hondje achter zich aan slepend!

is dat een vreemde situatie of niet mensen?????
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 3 juli 2014 @ 21:20:13 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141866215
klacht: godverdomme zeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:22:19 #23
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_141866318
Wel gelezen, leuke topic is deze
pi_141866827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
als je dit al een vreemde situatie vind dan moet je dit eens lezen:

de zomer is dus aangebroken, wat doe je dan?

je laat je uitnodigen voor een etentje met broer en allerhande familie

dan zit je na wat geruzie over de locatie dus lekker op het terras op je eten te wachten als een koning en krijg je vervolgens van de dames te horen dat er niet gerookt ging worden ... dit beloofde een goede avond of niet dan???

het was nog niets, toen ik een speciaal biertje bestelde kreeg ik opmerkingen als 'je hebt er wel verstand van he ... ' naar mijn kop!

dat was bepaald niet als een comppimentje bedoeld geloof ik maar het kon me niet deren want itt tot de grote broer hoefde ik er niet mee naar huis

na het eten wat prima in orde was zegt meneer ineens 'moet je dit zien geeeeeeek' wijzend naar links dus ik kijk die kant op en wat zie ik???

nou???

ik kijk recht in de kont van de vieste dikste grootste zeekoe van een vrouw die jullie en ik ooit gezien hebben (niemand kan dr gemist hebben) in een zomerjurkje dat ondanks dat je er lowlands onder kunt houden veel en veelste klein was!

voorover gebukt want ze stond met een smerig kweilend hondje zonder neus te praten!!!!

recht erin keek ik!

gelukkig was er nog ondergoed in die maat, het was roze net als de rest van dr .... naja anyways, recht erin dus!

in gedachten riep ik van schrik HOOOOOooooooooooooow! maar dat was blijkbaar hardop want ze draaide zich direct om naar mij toe, en werkte zichzelf overeind
het jurkje bevatte ook aan de voorkant te weinig stof waardoor het beklemmende gevoel zich over mij meester maakte dat er twee gigantische roze kanonskogels op me afkwamen suizen!

eenmaal bij mijn gezicht aangekomen zeiden ze met een smerig vals piepstemmetje 'Wat kêk je nâh, kale kojak!!' of iets in die trend!

ik reageerde met iets van 'jamadamafrtskdk ... !?'

toen stapte er een iel hageneesje vol ADO tattoos uit haar schaduw en die zei toen 'zit je nâh gewoon naar me wêf dr tietêh te kêkêh???'

ik was geschrokken, ik moest met een zinnig deescalerend antwoord komen en riep na een te korte denktijd 'je kêkt dr moelûk omheen he????'

zegtie vervolgens 'ja maui he?? *)'

en toen droop het bizarre stel al kokketerend af ... het arme hondje achter zich aan slepend!

is dat een vreemde situatie of niet mensen?????
...
pi_141868286
Wel leuk geschreven. Ik vind t iets weg hebben van carmiggelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')