Ik had hem nu zelf al gevondenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef jamesdeen het volgende:
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn
SORRYquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had hem nu zelf al gevonden
Is het ooit grappig geweest?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
Sinds wanneer is hont niet meer grappig?
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is het ooit grappig geweest?
Ik vind het nog steeds grappigquote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is het ooit grappig geweest?
Meest geliefde user danquote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
wel een rare keuze voor irritantste troll
retry is een baasjequote:
Discutabelquote:
nee jij dan, met je aberellaquote:
ik heb weer op snakelady gestemd, ondanks dat ik het vaak maar een irritant wijf vind is ze wel de meest empathische user denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meest empathische KLB-er:
deze is lastig
dat vind ik maar een naar mensquote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb weer op snakelady gestemd, ondanks dat ik het vaak maar een irritant wijf vind is ze wel de meest empathische user denk ik
Nomineer van die onderbuik types die altijd "Wat nu als het jouw oma was?!" roepen in rechterafzeiktopics.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meest empathische KLB-er:
deze is lastig
bek dicht godverdommequote:
das geen empathie, dat is gewoon domheidquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nomineer van die onderbuik types die altijd "Wat nu als het jouw oma was?!" roepen in rechterafzeiktopics.
Oh ja, dat is ook wel een goede.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die madelief dan, die heeft ook nog nooit kut-topic gezegd volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |