Oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als er niemand in dat topic op mij heeft gestemd, dan stem ik niet trouwens

Ik niet één keer. Schaam jequote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedaan..

Ik heb nog een plekje open bij irritantste troll, maar daar word je denk ik niet warm van?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
fuck jullie, ik ga niet stemmen dus

zullen we op elkaar stemmen #geyl #pactquote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als er niemand in dat topic op mij heeft gestemd, dan stem ik niet trouwens

Alsof ik die verdien..quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nog een plekje open bij irritantste troll, maar daar word je denk ik niet warm van?

Je kan Copthorne vervangen in het homoclubje met Paus, Derman en nog iemandquote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zullen we op elkaar stemmen #geyl #pact

Wie zijn in hemelsnaam Paus en Dermanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan Copthorne vervangen in het homoclubje met Paus, Derman en nog iemand

Nee. Ja. Weet niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zullen we op elkaar stemmen #geyl #pact

Brave broederquote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ik zei tenminste netjes dat ik niet meer meedeed aan de vraag als ik het opgezocht had

swsquote:

quote:Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wie zijn in hemelsnaam Paus en Derman

KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatiequote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
Heb je een linkje, hoink? Zie het zo gauw niet staan

hoerenjongquote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie

hehequote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
KLB Verkiezingen 2014 - Topic Nominatie

ga gewoon stemmen manquote:

quote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou niet weten op wie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |